Publikováno Duben 10, 201015 r zdravím všechny, co si to přečtou a děkuji předem těm, kteří odpoví... má někdo zkušenost s aplikací větších brzd na zadek u FI? např. 256 chlazené z OI RS, nebo eventuelně R32 apod. díky
Duben 10, 201015 r na DP foru to je celkem dost probraný, jen nevím jestli to má smysl....obzvlášť u lehký Fabky? (to spíš 312 na předek a zadek nechat klasiku 232x9, ale lepší komponenty)
Duben 11, 201015 r Autor tak věci 312ky dopředu už mám,chybí jen kotouče...ale zadek někdo už řešil,jen si nemůžu vzpomenout kdo..a kde jsem to četl
Září 29, 201014 r TG_Jirka: 5ešil jsi to nějak ty brzdy vzadu? taky o tom nějak přemýšlím dát tam něco většího... jen kvůli vzhledu v předu už mám jasno O1RS to jistí
Září 29, 201014 r Origoš byly vzadu jenom dvě velikosti - "klasika" (stokoňka, dvoulitr a TDi) a o něco větší průměr kotouče - pro RS.
Září 30, 201014 r jj ty 256 z OI rs tam jdou bez problému. Chtěl jsem je tam dat, ale nějak z toho sešlo. Mám tam jen ty 312 vepředu. Smysl to má určitě vzhledový, origoše vypadají za 17" směšně malé.
Říjen 1, 201014 r Nechci se hádat, ale dle mě origoš vzádu byli jen bubny a pak kotouče (232*9). Kotouče byli u všech vzádu stejné, je to tak i u FIIRS.
Říjen 1, 201014 r OIRS měla vzadu 256 mm chlazený kotouč.....a než přehazovat brzdy, je lepší přehodit komplet nápravu = je širší tuším o 2 cm na každé stran+
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.