Přejít na obsah

Nízká teplota motoru


S.M-A-RT

Doporučené příspěvky

Na své fabce jsem měnil čidlo teploty motoru co je u termostatu,to se projevovalo tím že mi ručička teploty padala,a po zapnutí klíče třeba zase naskočila.Další výmenou byl termostat.neohříval se mi motor,tak jsem po nastartovaní po chvilce sáhl na hadici u chladiče a ona teplá,takže jasný jako facka.Objednal jsem z netu origo víko s segroukou,nevím sice proč už k němu nedali těsnící kroužek tedy v rámci poštovného že?Takže ten jsem si musel jít koupit do servisu.starý kroužek zpět nedoporučuji většinou prolíná.Co se týče prolínaní u čidla chladiče,taky to časem vždy trošku dotahnu zatím to stačí,když tak dám kroužek to je jedno ale asi bude nejlepší hliníkový fíbr dlouho nevydrží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ještě doplnění.Chladící okruh se nemusí odvzdušnovat,stačí po nalití kapaliny do nádržky nachvíly nastartovat at to pumpa prožene a potom kapalinu dolít,v nádobce je odvzdušnovací hadička co vede někam pod auto do rámu.tzn.že když tu nadobku víc přeplníte bude vám to čůrat dole pod autem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

jo to je možný,vcelku to neřeším,,mala rada pokud chce někdo utáhnout čidlo teploty u chladiče stačí na to zkraceny otevřeny klíč č.30.zvednot auto,podložit.sundat plastovy kryt ze spodu,šups pod vůz a z leve strany se k němu dostane,dotahnout s citem aje to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...