Únor 10, 201213 r Na své fabce jsem měnil čidlo teploty motoru co je u termostatu,to se projevovalo tím že mi ručička teploty padala,a po zapnutí klíče třeba zase naskočila.Další výmenou byl termostat.neohříval se mi motor,tak jsem po nastartovaní po chvilce sáhl na hadici u chladiče a ona teplá,takže jasný jako facka.Objednal jsem z netu origo víko s segroukou,nevím sice proč už k němu nedali těsnící kroužek tedy v rámci poštovného že?Takže ten jsem si musel jít koupit do servisu.starý kroužek zpět nedoporučuji většinou prolíná.Co se týče prolínaní u čidla chladiče,taky to časem vždy trošku dotahnu zatím to stačí,když tak dám kroužek to je jedno ale asi bude nejlepší hliníkový fíbr dlouho nevydrží.
Únor 10, 201213 r A ještě doplnění.Chladící okruh se nemusí odvzdušnovat,stačí po nalití kapaliny do nádržky nachvíly nastartovat at to pumpa prožene a potom kapalinu dolít,v nádobce je odvzdušnovací hadička co vede někam pod auto do rámu.tzn.že když tu nadobku víc přeplníte bude vám to čůrat dole pod autem.
Únor 10, 201213 r žiadna hadička v nádobke čo vedie pod auto do rámu NIE JE!!!!....vyteká ti to jednoducho cez prepad v nádobkea steká ti to po karosérii pod auto
Únor 19, 201213 r jo to je možný,vcelku to neřeším,,mala rada pokud chce někdo utáhnout čidlo teploty u chladiče stačí na to zkraceny otevřeny klíč č.30.zvednot auto,podložit.sundat plastovy kryt ze spodu,šups pod vůz a z leve strany se k němu dostane,dotahnout s citem aje to.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.