Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Na své fabce jsem měnil čidlo teploty motoru co je u termostatu,to se projevovalo tím že mi ručička teploty padala,a po zapnutí klíče třeba zase naskočila.Další výmenou byl termostat.neohříval se mi motor,tak jsem po nastartovaní po chvilce sáhl na hadici u chladiče a ona teplá,takže jasný jako facka.Objednal jsem z netu origo víko s segroukou,nevím sice proč už k němu nedali těsnící kroužek tedy v rámci poštovného že?Takže ten jsem si musel jít koupit do servisu.starý kroužek zpět nedoporučuji většinou prolíná.Co se týče prolínaní u čidla chladiče,taky to časem vždy trošku dotahnu zatím to stačí,když tak dám kroužek to je jedno ale asi bude nejlepší hliníkový fíbr dlouho nevydrží.

Vloženo

A ještě doplnění.Chladící okruh se nemusí odvzdušnovat,stačí po nalití kapaliny do nádržky nachvíly nastartovat at to pumpa prožene a potom kapalinu dolít,v nádobce je odvzdušnovací hadička co vede někam pod auto do rámu.tzn.že když tu nadobku víc přeplníte bude vám to čůrat dole pod autem.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

jo to je možný,vcelku to neřeším,,mala rada pokud chce někdo utáhnout čidlo teploty u chladiče stačí na to zkraceny otevřeny klíč č.30.zvednot auto,podložit.sundat plastovy kryt ze spodu,šups pod vůz a z leve strany se k němu dostane,dotahnout s citem aje to.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...