Přejít na obsah

Nízká teplota motoru


S.M-A-RT

Doporučené příspěvky

taky doufám, že to bylo zavzdušněním, termostat jsem měnil v říjnu a to taky žádná velká kosa nebyla,

pak chvíli klid a před cca 3 tejdnama znova. nová pumpa, a po druhým odvzdušnění( nepočítám to co dělal servis) to už vypadá ok, dneska jsem taky něco pojezdil, a vypadá to dobře.

takže díky všem za rady :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

2012

XS 047121121S - zkušenosti: Vydržel 22kkm, necelé dva roky!!! Předpověď odborníků byla půl roku. Nové "železo" zase Poland stálo 130Kč. Segrovka je festovní, bez masívních kleští bez nároku na vyndání! Se starým trvalo 10km, než naběhla teplota, pak držel. Mám dojem, že to začlo od doby, kdy jsem vymetal výfuk. Takže točení přes 4000 si příště odpustím.

Jinak tohle víko už prodávají všude, nejmíň za 250Kč. Hned vedle za 350Kč. Výměna pajšlu jde hladce. A ten plastový zácvak z originálu ŠKODA zatím nikde nevyplaval ani se nešprajcnul.

2010

Mám za 317Kč z Kelly. Železo Poland, plast na koncovkách pro hadice jsem musel zarovnat, hrany od lisování.

Termostat je zajištěný velkou podložkou a je tam něco jak černý silikon.

http://obchod.autokelly.cz/ XS 047121121S

Editováno: , autor: peetr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno mam trochu jiny problemek. Na palubce se rozla kontrolka ECU. Chyba teplotniho cidla, hodnoty mimo rozsah. Tak jsem nastartoval auto a chladic se zahrival spolecne z motorem. Takze termostat. Vymenil jsem komplet termostat (vcetne skrine) a auto se zaclo chovat uplne uzasne. Jizdni vlastnosti lepsi, motor se zahral rychleji a auto zaclo topit hned. Spokojenost. Po trech dnech nahle spadla rucicka teploty na nulu. Po vypnuti a zapnuti motoru opet naskocila. A dneska pri zmene teploty na topeni najednou rucicka spadla na nulu rozla se kontroloka ECU a auto ztratilo vykon. Po nastartovani vse OK krom svitici kontrolky. Po opetovne zmene nastaveni topeni to same. U auta jsem jeste nebyl a napichle jsem to taky nemel.

EDIT: Jo motor je AQW.

Editováno: , autor: Roman Herot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Roman ešte ma napadla jedna vec...po tej výmene skrine termostatu si ako naplnil systém??...ja to robím tak,nahodím termostat (skriň),vytiahnem čidlo teploty a nalievam vodu do nádobky..nalejem po značku MAX,stláčam hadice až pokial nezačne voda sama vytekať cez čidlo von..potom nahodím čidlo,dolejem vodu ak chýba,zavriem viečko a naštartujem....

či si tam nemal "vzduchovú bublinu" a preto tie prejavy pri zmene teploty na ovládačoch..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se dneska dostal k autu a necekane chyba teplotniho cidla - hodnota mimo rozsah. Kapalina nezdrhla, termostat taky funguje jak ma. Tak jsem tam hodil zpet puvodni cidlo, smazal chyby a uvidime.

Jinak pri tom plneni jsem odvzdusnoval skrz cidlo teploty jak pises. Ale naplnil jsem nadobku na minimum a postupne doleval az z termostatu vytekala kapalina.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska, stejná fábie po nastartování a cca půl minutě se zuřivě rozbliká a ozve kontrolka chlazení, nezhase a i při opětovném nastartování se ukáže. Ovšem pokud se s kontrolkou normálně jede, motor se ohřeje na cca 50-60°C, pak motor zhasnu a nastartuji znova už se neukáže. Žádný problém s chlazením jsem nenašel, normálně se motor zahřeje na 90°C a teplotu drží.

Dělá to taky někomu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odvzdušňovat termostat je ptákovina, proto tam je ta hadička, co vede do baňky.

Ptákovina je to co píšeš Ty. Co psal libero1071 je správný návod. Už jsem takhle řešil několik aut, co se uvařili a nebo jim dokonce pískala vodní pumpa. Když to neodvzdušníš, tak si zaděláváš na problém. Hlavně je to nejdůležitějsí, když se mení komplet kapalina. Tak to zavzdcušnění je velice pravděpodobné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...