Srpen 21, 200619 r ahojík chlapci odborníci,jen jsem se chtěl zeptat jak snadno či méně snadno jde vyměnit ten zadní silenblock držáku ramena,pokud bych ho chtěl měnit doma sám ???
Srpen 27, 200619 r Osobně bych řekl, že blbě, ale jsou tu tací, co to dělali. Držák dej celý ven (spustit nápravu) a ve svěráku vylisovat starý a nalisovat nový. Nejlepší by bylo mít přípravek na nalisování nového. A vůbec nejlepší by bylo to nechat udělat.
Září 9, 200619 r takze cena jedneho .. toho do seatu je 330 sk. uz mam objednane len zabehnut po ne a objednat sa na vymenu.
Září 14, 200618 r a este jedna skusenost tak som sa dostal k tym z cupry, ale rozmerove niesu rovnake, priemer tych z cupry je o jeden milimeter mensi, tak som ich pre istotu neozbral. Asi sa vratim k tym zo skodovky. Este sa dam na otestovanie tlmicov, ze ked mi budu menit silenbloky tak si dam urobit aj tlmice. mato
Září 16, 200618 r 1mm u gumy nic neznamená. Je plný, tak se asi tak nerozjede do šířky jako ten původní. Dle foto vidíš, že tam pasuje.
Září 19, 200618 r ale ta guma je v takom hlinikovom valci a ten valec sa lisuje do ramena.. o tom rozmere som pisal ze priemer toho hl. valca je o 1 mm. mensi ako u original skodovackom. tak ty si tam tie z cupry dal?,, a skusenosti?.mato
Září 27, 200618 r takze to naozaj funguje, od vcera to mam vymenene za tie z cupry. pocity zatial ziadne, pobeham a napisem. m
Říjen 20, 200618 r takze to naozaj funguje, od vcera to mam vymenene za tie z cupry.pocity zatial ziadne, pobeham a napisem. m multipas: caf, poslal som ti mail... chcem nejake info o vymene silenblokov vo fabii, za tie "cupracke"... diky
Říjen 20, 200618 r asi som mail vymazal, skus poslat znovu, lebo mi blbne schranka a mal som tam kopec virusov. sorry
Říjen 20, 200618 r takto to vyzera u mna... toto je lava strana, tak je v horsom stave, ako prava... ale ked vymenit, tak obe, to mi je jasne.... teraz uz len zohnat tie z Cupry a nahodit ich... multipas ty ako jediny si sa zatial priznal, ze si silenbloky z Cupry nahodil do fabie, je zlozite to tam narvat ?... aj ked som si uz precital, ze z Cupry su o nieco mensie, ako puzdro na fabiackom ramene... ako sa to sprava v skutocnosti, uz pomerne dost dlho na tom jazdis, vies dat nejake rozumne stanovisko ?... (zlepsenie, zhorsenie...) najde sa tu este niekto, kto nahradil silebloky vo fabii tymi z Cupry ? Upraveno Říjen 20, 200618 r od jackal
Říjen 20, 200618 r vymenit aj spodne capy na ramenach pri vymene silenblokov ?.... tie capy su este v podstate OK, aj ked mozno na foto to tak nevyzera :-)
Říjen 21, 200618 r silenbloky som kupil v seate a dal som to vymenit v autoservise. celkovo ma to stalo cca 1600 sk. silenbloky cca 340 za kus, geometria 500,- a zbytok robota... vsetko bez papiera iba za silenbloky bol ucet.
Říjen 21, 200618 r este dodatok, auto sa sprava ako pred tym, na starych, jedina zmena je co som spozoroval, ze pri nizsich otackach autom dost trasie, tym myslim ot. pod 2200. 1,2 ma tu vyhodu ze v pohode sa ked sa clovek neponahlal rozbehne aj pri nizsich otackach a tak jedine negat. je to ze treba chodit nad 2200 otacok. A hlavne pozit. prestalo to ukrutne vrzganie ked som presiel cez retarder, este som zvedavy na zimu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.