Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

ahojík chlapci odborníci,jen jsem se chtěl zeptat jak snadno či méně snadno jde vyměnit ten zadní silenblock držáku ramena,pokud bych ho chtěl měnit doma sám ???

Vloženo

Osobně bych řekl, že blbě, ale jsou tu tací, co to dělali. Držák dej celý ven (spustit nápravu) a ve svěráku vylisovat starý a nalisovat nový. Nejlepší by bylo mít přípravek na nalisování nového. A vůbec nejlepší by bylo to nechat udělat.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

a este jedna skusenost tak som sa dostal k tym z cupry, ale rozmerove niesu rovnake, priemer tych z cupry je o jeden milimeter mensi, tak som ich pre istotu neozbral. Asi sa vratim k tym zo skodovky. Este sa dam na otestovanie tlmicov, ze ked mi budu menit silenbloky tak si dam urobit aj tlmice. mato

Vloženo

ale ta guma je v takom hlinikovom valci a ten valec sa lisuje do ramena.. o tom rozmere som pisal ze priemer toho hl. valca je o 1 mm. mensi ako u original skodovackom.

tak ty si tam tie z cupry dal?,, a skusenosti?.mato

  • o 4 týdny později...
Vloženo
takze to naozaj funguje, od vcera to mam vymenene za tie z cupry.

pocity zatial ziadne, pobeham a napisem.

m

multipas: caf, poslal som ti mail... chcem nejake info o vymene silenblokov vo fabii, za tie "cupracke"... diky

Vloženo (editace)

takto to vyzera u mna... toto je lava strana, tak je v horsom stave, ako prava... ale ked vymenit, tak obe, to mi je jasne....

teraz uz len zohnat tie z Cupry a nahodit ich... multipas ty ako jediny si sa zatial priznal, ze si silenbloky z Cupry nahodil do fabie, je zlozite to tam narvat ?... aj ked som si uz precital, ze z Cupry su o nieco mensie, ako puzdro na fabiackom ramene... ako sa to sprava v skutocnosti, uz pomerne dost dlho na tom jazdis, vies dat nejake rozumne stanovisko ?... (zlepsenie, zhorsenie...)

najde sa tu este niekto, kto nahradil silebloky vo fabii tymi z Cupry ?

post-7-1161359876.jpg

Editováno: , autor: jackal
Vloženo

silenbloky som kupil v seate a dal som to vymenit v autoservise. celkovo ma to stalo cca 1600 sk. silenbloky cca 340 za kus, geometria 500,- a zbytok robota... vsetko bez papiera iba za silenbloky bol ucet.

Vloženo

este dodatok, auto sa sprava ako pred tym, na starych, jedina zmena je co som spozoroval, ze pri nizsich otackach autom dost trasie, tym myslim ot. pod 2200. 1,2 ma tu vyhodu ze v pohode sa ked sa clovek neponahlal rozbehne aj pri nizsich otackach a tak jedine negat. je to ze treba chodit nad 2200 otacok. A hlavne pozit. prestalo to ukrutne vrzganie ked som presiel cez retarder, este som zvedavy na zimu.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...