Červenec 2, 201015 r velmi pekne auticko..z vnutro cisto ako moja fobia )) ..az na ten modryzub ) sa mi zdal dost drahy samostatne priplatit.....pekne auticko....vela KM bez nehod..bo skoda by ho bolo ))
Červenec 7, 201015 r Autor Je načase trochu poreferovať - najazdil som zatiaľ 3400 km, priemerná spotreba 7,8l pri priemerke 79 km/h. Pri ceste do Chorvátska som mal priemernú rýchlosť 114 km/h a priemernú spotrebu 8,5 l, pri ceste napäť bola priemerka 8,1l, priemerná rýchlosť 117 km/h. Auto obsadené 4 ľuďmi, plný kufor, klíma nonstop na auto 22 stupňov. Nové svetlá svietia podstatne lepšie. Jazda s automatom je jedna báseň. Motor má dostatok výkonu, aj pri tachometrových 140 km/h a kick downe veľmi dobre akceleroval. Vďaka športovým sedadlám nie je cítiť únavu ani pri dlhšej jazde. Asi najväčším pozitívnym prekvapením je hlasové ovládanie mobilu Bluetooth a ovládanie rádia/telefónu na volante mám vlastne vďaka paketu Active Plus L grátis. Asistent rozjazdu do kopca je príjemným pomocníkom a skvele podrží auto pri rozjazde v kopci. Na DSG si už zvykám a zžívam sa s ním. Najmä v meste som pri manuáli využíval pred križovatkou dojazd na zaradenú rýchlosť bez brzdenia (ak sa dalo), ale s automatom je potrebné pribrzdiť, aby sa zaradila nižšia rýchlosť ešte pred križovatkou, aby automat neradil rýchlosť až pri výjazde zo zákruty. Vtedy je badateľné časové oneskorenie pri radení na nižší stupeň. Skúšal som aj ekonomickú jazdu (čo ma teda až tak neláka... ), cestou do práce v Bratislave po prázdnych uliciach, s dvomi červenými na križovatke, bola priemerná spotreba 4,8l, rýchlosť krátkodobo 80 tachometrových, ináč, ak sa dalo, tak tachometrových 60. Jediný mínus sú chrómové prvky v interiéri, ktoré sú dizajnovo pekné a „zvyšujú“ hodnotu interiéru, ale taktiež geniálne odrážajú slnečné žiarenie priamo do očí Syn sa ma pýtal, čo vlastne robím pri šoférovaní, keď mám automat a zapnutý tempomat. „Iba“ točiť volantom by zvládol aj on Zatiaľ panuje veľká spokojnosť a keď som spočiatku trochu váhal, či meniť trojročný Roomster za nový, výmenu vôbec neľutujem. Upraveno Červenec 13, 201015 r od Alice18
Červenec 7, 201015 r Autor lavy cudlik je na nastavenie hodin/minut, aktivaciu druhej rychlosti v milach a info o buducom servisnom intervale
Červenec 10, 201015 r Autor Vyskusal som akceleraciu na oboch rezimoch prevodovky - Drive a Sport: Upraveno Červenec 10, 201015 r od Alice18
Červenec 10, 201015 r Tak musim pochvalit 1,2TSI a DSG. Mel jsem moznost chvilku jezdit s touto variantou a oproti 1,6 s tiptronicem je TSI mnooohem pruznejsi i kdyz se mi zda ze DSG sem tam vaha vic nez tiptronic. Kazdopadne budu o teto varinate premyslet u dalsiho auta ))) i kdyz sem tam bych ocenil, kdyby auto melo mensi spotrebu...
Červenec 10, 201015 r ono je to krasne videt na krivkach. nejvyssi vykon je stejny, ale TSI ho ma v obou variantach oproti predchozim motorum vice vlevo - dole ve stejnych otackach je vykonu klidne o 7kW nebo kolik vic a smerem nahoru se rozdil postupne smazava. na klidne jezdeni to musi byt obrovsky rozdil. su fakt zvedavej, jak se tenhle motor bude chovat v R, u Yetiho me vubec nenadchl tak jako ostatni. tady by to kvuli vyrazne nizsi hmotnosti melo byt mnohem lepsi. uvazujes pozdeji o cipu?
Červenec 12, 201015 r Autor uvazujes pozdeji o cipu? O chipovani ani velmi neuvazujem. Mam 4-rocnu zaruku a ta kym uplynie.... Predtym som mal HTP 51 kW, takze na terajsich 77kW som to precipoval dost Na S-ko som siel zatial iba dvakrat (na moj styl jazdy mi D-ko staci az-az). Druhykrat, ked som natacal akceleraciu a prvykrat "nechtiac", ked ku mne, kym som stal na cervenu, zaflekoval typek v Audi TT. Turoval motor a cakal na zelenu, ze vystartuje. Medzitym tak opovrhlivo flochol na mna pohladom, ze kam sa hrabem s tym rodinnym cudom. Tak som to prepol na S-ko a cakal na zelenu. Typek vystartoval, ze po nom ostal smrad zo spalenych gum. Po chvilke som ho vsak predbehol a ten jeho prekvapeny pohlad stal za to.... Ja som pri devatdesiatke zacal brzdit, predsa sme len boli v meste. Niektore veci si nekupis, na nieco je tu MasterCard a na nieco zase TSI Upraveno Červenec 13, 201015 r od Alice18
Červenec 12, 201015 r aj ked oneskorene ale gratulujem k novemu autiku ! nuz postrehy su velmi zaujimave a take ako som ocakaval . co ma presviedca ze uvazovat alternativne nad 1,2 DSG je na programe :-) pozeram nemas hagusy ?
Červenec 12, 201015 r Autor Dakujem, dufam, ze bude sluzit dlhe roky.... Hagusy som tentoraz ozelel, prakticky som ich nepouzil (iba snad 2-3 krat na bicykle). Roomster bez nich sa mi zda zaujimavejsi. Ale asi si kupim drziak bicyklov do kufra. Uvidime.... No tak pomalicky uvazuj o zmene a sup ku predajcovi... Upraveno Červenec 13, 201015 r od Alice18
Červenec 12, 201015 r dlhe roky ? pockaj za 3 roky vymenis za novu generaciu nuz mne tie hagusy jaksik na vzhlade prave chybaju ... no zvazujem zvazujem rozmyslam ... uvidiiime
Červenec 27, 201015 r hele můžeše se mi kouknout jestli máš na motoru taky tento silentblok ? dík http://forum.skodaho...ttach_id=197282 Upraveno Červenec 27, 201015 r od KoNG
Srpen 25, 201015 r tvoj prispevok vratil roomster tsi+dsg medzi mojich favorit pri vybere. cital som rozne recenzie (auto.cz,autoweb.cz,svet motoru... ) kde testovali 1.2tsi+dsg bud fabia nebo roomster,ale vysledok nebol velmi pozitivny. Kritizovali ze cuka pri parkovani,co by mi najviac vadilo,zazil si to ? nedalo mi to a kedze sa 1.2tsi+dsg v salonoch velmi nevidi,tak som siel vyskusat fabiu RS,hlavne kvoli prevodovke,nie som ziadny zavodnik. Ziadne cukanie pri parkovani,jazda S alebo D uplne v pohode (aj ked S do mesta je ako zo splasenym konom Viem ze 1.4kompresor+turbo je trochu ine kafe,a nastavenie aj ked rovnakej DSG prevodovky tiez,ale nezaznamenal som nic co kritizovali v tych testoch ... popis este prosim chovanie DSG pri situaciach,kde s manualom sa clovek musi trochu pohrat so spojkou,zaujimala by ma aj zima,sneh,ale to si zatial nemal moznost, diky za postrehy a prajem prijemne,bezpecne jazdenie.
Srpen 25, 201015 r Autor Takze, opat par informacii: Na tachometri naskocili cisla 5900 km, aktualna celkova priemerna spotreba je 7,4 l/100 km (postupne sa znizuje zo "zabehovych" a chorvatsko-dialnicnych 8,2 l/100 km). Absolvoval som trasu BA-KE-BJ, priemerna rychlost 91 km/h, spotreba 6,6 l/100 km. Spat KE-BA priemerna rychlost 83 km/h, spotreba 6,3 l/100 km. Vsetko s autoklimou na 22 - 24 stupnov. Pri obsadeni auta tromi osobami a plnym kufrom (niekde na hrane nosnosti) motoru pri 120 km/h dochadza dych a tazsie akceleruje. Maximalka vyskusana na tachometrovych 175 km/h, viac to uz neslo, bol dost silny protivietor. DSG sa sprava celkom dobre, uz ma "poslucha" a uz viem spravne pridat plyn, aby prevodovka podradila o jeden alebo o dva stupne. Cukanie som zaznamenal len pri rychlom pridani plynu po pusteni brzdy alebo zaradeni D alebo R, vtedy, ked som trolilinku nepockal, kym sa zopne spojka. Ale castajsie citim cuknutie pri spatocke, ako pri jednotke. Nie je to vsak nieco, co by zasadne ovplyvnilo moj nazor na DSG. ked das DSG trochu casu, cukanie sa nekona. Zatial som nezaznamenal moment, kedy by si DSG nevedela poradit. Pri podradovani v kopci len podla otacok motora citim, kedy preradila. Radenie je plynule, clovek sa ani nenazda a uz je tam sedmicka.... Upraveno Srpen 25, 201015 r od Alice18
Srpen 26, 201015 r myslim ze mam dnes jasno trochu som vcera vahal nad tou spotrebou, ale kedze pekne klesa so zabehom,tak neni co riesit,este raz diky
Září 4, 201015 r Parkoval sem u Prioru a kina vedle tebe s Yetim :-) a hned sem tvoje auto poznal pro jistotu sem mrknul na DSG :-)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.