Publikováno Duben 27, 201015 r zdravim vas potřeboval bych poradit s výmenou olejového čerpadla. Jak na nej? Poradite dekuju
Květen 6, 201015 r Pokud je to myšleno na motoru 1,4 MPI tak tam je pokud vím klasické mechanické čerpadlo poháněné od rozvodů,v podstatě je to čep s ozubeným kolem a kolečko k tomu,oboje uložené v předním víku,ale musí dolů i vana.Proč to chceš měnit?Obvykle zrovna tenhle díl přežije auto.
Květen 9, 201015 r Vážení přátelé, omlouvám se, pokud to strkám do špatného tématu, nikde jsem to nenašel, podle mě to patří pod olej, tak to písnu sem. F I, 1.4 MPI, 44kw, 60HP, r.v. 2000, najeto 150 000 km můj problém stručně popisuje foto zde : Je to napravo vedle olejového filtru, tuším, že to bude čidlo oleje (teplota, hladina nebo tak něco ?) zkoušel jsem to najít v ETce, ale marně, pokaždé motor otřu, vyčistím, ale pokaždé se mi to tam takhle zacáká od oleje, tipoval bych to, na těsnění pod tim čidlem, pokud budete vědět číslo dílu byl bych moc vděčný. Taky se mi pod autem z ničeho nic objevily tyhle dva kapance, jsou suchý, vzhledem k tomu, že tam stojim od čištění silnice, tak to bude ode mě, je to přesně pod předním nárazníkem kudy by vytekla voda kdybych něco vylil dovnitř na motor. Na středu předního nárazníku jako by pod RZ, ale víc dozadu, prostě jak je vypouklej nárazník, tak jako kdyby to teklo zevnitř. Jak ale říkám, ted jsou suchý, mezitim taky dost pršelo a z auta mi aktuálně nic neteče, když sem otevřel hauptnu, tak taky nic mokrýho apod. krom toho oleje jak píšu navrchu. Tak nevím přežilo to mytí silnice, nebo se mám bát?
Květen 9, 201015 r Na tom čidle vačky je O kružok a tiež som to menil a zase to slzilo olej tak som to poriadne odmastil a pretrel silikonom na motory a je už rok pokoj. Keby tam kvapkala chl. zmes tak by mal ostať mastny flak a klesať hladina v expanzke. Treba to chvilku sledovť.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.