nismo8 Vloženo 1. Květen 2010 Vloženo 1. Květen 2010 Zdravím všechny.Mohli by jste mi prosím někdo poradit?Mám octavii 1.6 75kw a po nastartování studeného motoru mi to drží tak cca 1200 ot/min a po zhruba 2 minutách mi klesnou na klasických 700-800,mám z toho blbý pocit ať tam není něco v háji.Nevíte někdo jestli je to běžný jev??pač mi k tomu i chvíli při nastartování studeného motoru na volnoběh chlustá jakoby ve výfuku a jakmile se ty otáčky ustálí na normu tak to přestane.Díky všem kdo mi pomůže. Citovat
LUK87 Vloženo 5. Květen 2010 Vloženo 5. Květen 2010 Zdravím všechny.Mohli by jste mi prosím někdo poradit?Mám octavii 1.6 75kw a po nastartování studeného motoru mi to drží tak cca 1200 ot/min a po zhruba 2 minutách mi klesnou na klasických 700-800,mám z toho blbý pocit ať tam není něco v háji.Nevíte někdo jestli je to běžný jev??pač mi k tomu i chvíli při nastartování studeného motoru na volnoběh chlustá jakoby ve výfuku a jakmile se ty otáčky ustálí na normu tak to přestane.Díky všem kdo mi pomůže. Čau, tak přesně tohle mi ta moje dělá taky (1.6 74kW). Dělalo to před zimou a dělá to ted po zimě. Jak se udělalo teplo tak to začalo. Prý se spíná automatický sitič a nemám to prý řešit. Mě osobně to je taky divný proč to dělá když je teplo a v zimě to nedělalo. Citovat
KarlosTDi Vloženo 5. Květen 2010 Vloženo 5. Květen 2010 - je celkem divné že při vyšších teplotách sytič zapíná, a v mrazech byl ot nižší ... zkuste čidlo teploty a taky vyčistit škrtícící klapku - začal bych nastavením klapky VAGem při studeném motoru, dle DP 5°C - 95°C, při dnešním počasí bude mít kolem 15°C a uvidíte že se to zlepší Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.