Přejít na obsah

Problém s brzdami


skodavrs

Doporučené příspěvky

Měnil jsme zadní destičky u TDIčka, vyrobil jsem si takovej ten přípravek, protože je nutný s tím pístkem otáčet. Desky jsem vyměnil, bylo to celkem v pohodě. Problém je v tom, že potom se mi propadal pedál což je normální než si to sedne. Jenže já ten pedál prošlápnu i teď a to s tím už jezdím cca 3000km. Když natočím motor a šlápnu na brzdu silou tak pomalu ale jistě pedál prošlápnu, pak ho zase napumpuju a když pořádně zatlačím tak prostě jde dolů. Účinost brzd je slabší, když chci přibrzdit, tak je vše ok, ale když to potřebuju pořádně zahamtnout tak na suché silnici mi to skoro nezaflokuje a pedál se propadne. Normálně mi to tak nevadí, ale když jsem jel naloženej nebo jsem to valil 180km/h tak to bylo nepříjemný.Zkoušel jsem to odvzdušnit, ale jen lehce a nepomohlo to. Čím by to mohlo bejt, mě nic nenapadá?

Poraďte

díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měnil jsme zadní destičky u TDIčka, vyrobil jsem si takovej ten přípravek, protože je nutný s tím pístkem otáčet. Desky jsem vyměnil, bylo to celkem v pohodě. Problém je v tom, že potom se mi propadal pedál což je normální než si to sedne. Jenže já ten pedál prošlápnu i teď a to s tím už jezdím cca 3000km. Když natočím motor a šlápnu na brzdu silou tak pomalu ale jistě pedál prošlápnu, pak ho zase napumpuju a když pořádně zatlačím tak prostě jde dolů. Účinost brzd je slabší, když chci přibrzdit, tak je vše ok, ale když to potřebuju pořádně zahamtnout tak na suché silnici mi to skoro nezaflokuje a pedál se propadne. Normálně mi to tak nevadí, ale když jsem jel naloženej nebo jsem to valil 180km/h tak to bylo nepříjemný.Zkoušel jsem to odvzdušnit, ale jen lehce a nepomohlo to. Čím by to mohlo bejt, mě nic nenapadá?

Poraďte

díky

Podle mne dve moznosti

- ubyva brzdova kapalina - netesni nektery brzdic

- neubyva - gumicky v hlavnim valci

Nejsem autoopravar, jen zkusenosti se starsimi skodovkami.

HM 1.6/74

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No abych řekl pravdu to mě taky hned napadlo, ale brzdovka neubývá a navíc kdyby byly špatné gumičky v brzdiči, tak by to teklo ven a bylo by to vidět. Všechno je v pohodě nikde nic neteče. Já teda nevím jak je dělaný tenhle hlavní válec a u starších škodovek to bylo tak, že kdyby odešli gumičky v hlavním válci tak poteče brzdovka mezi hlavním válcem a posilovačem. Hlavní válec má dva okruhy a každý je zvlášť utěsněný pokud by odešla gumička na jednom okruhu tak se teoreticky kapalina vytlačí do druhého okruhu, ale podle mne by nemělo dojít k prošlápnutí pedálu. Proto se ptám jestli s tím někdo nemáte zkušenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...