base2 Vloženo 4. Květen 2010 Sdílet Vloženo 4. Květen 2010 E-mail Profil Ahoj , už si nevím rady s autem začalo to tím že jsem myslel ža mi došel plyn a po natakování tam ještě 10l tam bylo . Od té doby se při akceleraci přidusí pak jede normálně , točí až na 6000 ot/min . U plynaře - to je lambda - tak jsem koupil a furt stejné Tak jsem začal jezdit i na benzin a zjistil ,že to dělá taky,ale ne tak hrozně Za studena bez problému V servisu 1 - nelze provést základ. nast. klapky - koupil jsem jetou 90 000 Km -a furt stejné nelze provést základ . nast. V servisu 2 - klapka je ok odporové dráhy šlapou, tak jsem pujčil jinou řid jednotku - stále stejné pak mi jednotku přehrály softem z MOTORDIAGu, údajně zlepšení, ale klapka už konečně šla zakladně nastavit,ale dusení bylo mírnější , tak jsem odjel , otáčky při dojíždění ke křížovatce padaly až na 300 ot a chcípalo to Takže ještě zhoršení stavu čidlo teploty měněno, podezření na klepač ,poruchové hlášky žádné , jízdní vlastnosti ubohé Rada udělat nové rozvody , mohly by vybracemi ovlivnit klepač čidlo Takže jen utrácím na rady odborníků , ale nejezdím. děkuji za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trpaslik10 Vloženo 5. Květen 2010 Sdílet Vloženo 5. Květen 2010 Vyzkoušej sklepnout elektrody na svíčkách na 0.55. Dej vědět jestli je to lepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noneac Vloženo 5. Květen 2010 Sdílet Vloženo 5. Květen 2010 opět platí, slavní mechanici a diagnostika na felicii stojí za h.... Motor šlape na všechny válce když ti to padá? Mám podobný problém s tím, že mi motor sem tam šlape na tři válce. Dříve jsem měl problém naprosto stejný, to jsem ale nevěděl že mi ukazuje špatně teplotu. Motor podával špatnou směs .... Když jsem auto koupil, ukazoval motor nejvýše 70 stupňů, takže si jednotka neustále myslela že je motor studený. A vyvrcholilo to tím že se senzor úplně podělal a ukazoval nesmyslné hodnoty. Právě v té době kdy senzor blbnul mi motor dělal následující, ale jen do dostatečného zahřátí: Při sešlápnutí plynu místo aby otáčky vyletěli nahoru začaly klesat. A pokud se plyn sešlápl ještě víc tak motor i zdechl. Možných příčin samozřejmě asi může být víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
base2 Vloženo 7. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 7. Květen 2010 Tak jsem nechal udělat rozvody , výměna čidla otáček - na tom původním byl takový velký vryp . Zatím první jízda do práce cca 25 Km . Pozoruji zlepšení, za studena opět bez problému, ale jak se ohřeje přesně dle budíku na 90 st , tak stejně při přidání plynu tam je utlum , dá se stím jezdit , ale pokud potřebuju někde se rychle zařadit tak se bojím zda to pojede . Svíčky jsem zatím neřešil jsou tam 2 měsíce 3 bodový ty co tam mají být a problém začal později. Problém s elektrikou tam nevidím , jede vždy na všechny . ještě zkusím čidlo klepání . Pak už jen zkusit koupit origo klapku zkusit , ale při hodnotě auta a klapky ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smajda Vloženo 7. Květen 2010 Sdílet Vloženo 7. Květen 2010 (editace) nezavzdušňuje se ti to? podivej se na pruhledny hadice esli tam nejdou bublinky. problém bude s tím slavným LPG, co znám tak všeci mechoši (i já) jsme toho názoru, že s plyňákem si jeď na opravy za tím, kdo ti montoval plyn. radek Editováno: 7. Květen 2010, autor: Smajda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
base2 Vloženo 7. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 7. Květen 2010 U plynaře jsem začal . LPG jsem s plynařem odpojil včetně řídících jednotek lpg ( bylo podezření na ovlivnování řídících jednotek lpg a auta mezi sebou )a žádná změna k lepšímu .Stále stejný problém i na benzín . Nejde mi do hlavy proč se tak děje až po ohřátí motoru, bud se ohřeje nějaký čidlo a pak zlobí nebo skončí režim "sytič" a pak problém klapka nebo jednotka . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xhape Vloženo 11. Květen 2010 Sdílet Vloženo 11. Květen 2010 E-mail Profil Ahoj , už si nevím rady s autem začalo to tím že jsem myslel ža mi došel plyn a po natakování tam ještě 10l tam bylo . Od té doby se při akceleraci přidusí pak jede normálně , točí až na 6000 ot/min . U plynaře - to je lambda - tak jsem koupil a furt stejné Tak jsem začal jezdit i na benzin a zjistil ,že to dělá taky,ale ne tak hrozně Za studena bez problému V servisu 1 - nelze provést základ. nast. klapky - koupil jsem jetou 90 000 Km -a furt stejné nelze provést základ . nast. V servisu 2 - klapka je ok odporové dráhy šlapou, tak jsem pujčil jinou řid jednotku - stále stejné pak mi jednotku přehrály softem z MOTORDIAGu, údajně zlepšení, ale klapka už konečně šla zakladně nastavit,ale dusení bylo mírnější , tak jsem odjel , otáčky při dojíždění ke křížovatce padaly až na 300 ot a chcípalo to Takže ještě zhoršení stavu čidlo teploty měněno, podezření na klepač ,poruchové hlášky žádné , jízdní vlastnosti ubohé Rada udělat nové rozvody , mohly by vybracemi ovlivnit klepač čidlo Takže jen utrácím na rady odborníků , ale nejezdím. děkuji za rady vyzkusaj este vyfuk aj ja som chodil dva msiace po servisoch vymenil lambdu ,katalizator ,dvakrat hlava dolu ci nie su ventily podpalene,4x pocitac a nakoniec to bol vyfuk a teraz je aj nizsia spotreba . ahoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xhape Vloženo 11. Květen 2010 Sdílet Vloženo 11. Květen 2010 opět platí, slavní mechanici a diagnostika na felicii stojí za h.... Motor šlape na všechny válce když ti to padá? Mám podobný problém s tím, že mi motor sem tam šlape na tři válce. Dříve jsem měl problém naprosto stejný, to jsem ale nevěděl že mi ukazuje špatně teplotu. Motor podával špatnou směs .... Když jsem auto koupil, ukazoval motor nejvýše 70 stupňů, takže si jednotka neustále myslela že je motor studený. A vyvrcholilo to tím že se senzor úplně podělal a ukazoval nesmyslné hodnoty. Právě v té době kdy senzor blbnul mi motor dělal následující, ale jen do dostatečného zahřátí: Při sešlápnutí plynu místo aby otáčky vyletěli nahoru začaly klesat. A pokud se plyn sešlápl ještě víc tak motor i zdechl. Možných příčin samozřejmě asi může být víc. vyzkusaj este vyfuk aj ja som chodil dva msiace po servisoch vymenil lambdu ,katalizator ,dvakrat hlava dolu ci nie su ventily podpalene,4x pocitac a nakoniec to bol vyfuk a teraz je aj nizsia spotreba . ahoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.