Přejít na obsah

Nehorázná spotřeba s 2.5l - 6V - 120kw


Tomáš Husák

Doporučené příspěvky

Z křišťálové koule hádat neumím, i já bych to viděl na ty vačky, ale může toho být habakuk. Na dané thema tady určitě něco nalezneš a chce mít jasno o tom, co je příčinou a pak se rozhodovat či koupit nějaký jiný motor a nebo investovat v podstatě do generálky. Chip žádnému motoru moc nprospívá a první 114kW 2,5 byly obvzlášť choulostivé! Hodně štěstí!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Čau kluci jsem na fóru novej, nicméně mám supa 2,5tdi 120kW r.v. 2004.najeto cca 288tis, rok sem s nim jezdime ve firmě bez problému a teď přišlo něco podobnýho. Celkem to začalo žrát, olej se sral všude kolem, motor zlenivěl a celkem kouřil. Řešení? S kámošem mechanikem jsme to rozhodili a začalo to. Vstřiky repas + fungl novej řídící vstřik (ten prej byl mimochodem viníkem tý žravosti), vymlácený kladky na rozvodech, povolený prsa motoru + ucpanej odfuk klikový skříně (uniky oleje všude kolem). Vačky naštěstí byly ok (jsou s rolnama). Tak se to povyměňovalo, poutahovalo. Výsledek je, nežere, nehulí, neteče olej kde nemá. ALE! Stále je motor lenivej a neochotnej jít do otáček. Po diagnóze a dlouhýmu laborování "překvapivě nečekanej výsledek" čerpadlo před smrtí. Pán co měl auto přede mnou ho tam dával prej z vrakoviště. Přidřenej přesuvník vstřiku takže=repas čerpadla 20 táců. Nádhera. jsem rád že to máme firemní... teď už mě napadjí jenom přední ramena. Jinak auto je to vcelku v pohodě. Osobně bych asi volil v tomto voze buď 1,9 tdi nebo benzín 2,8...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdravím Supáci... Tento týždeň sa mi takisto zvýšila spotreba a ráno horšie štartuje. Diagnostika mi ukázala závadu riadiacej trysky a pýtal som sa mechanika, vraj je to určite ono, lebo tá tryska nedáva správne info do čerpadla a tým pádom žerie 12-13 litrov nafty. Doporučujem pri výmene zapojiť do štekra až po naštartovaní, ked bude určite úplne odvzdušnené potrubie, lebo tá tryska je náchylná "umrieť " kol100 ked ju prebehnete nasucho, bez nafty. Ked ju žoženiem, a vymením, dám vedieť, či sa to zmenilo, spotreba a to štartovanie ranné. mám 2,5, 114kW

Editováno: , autor: Raptor2005
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahojte kluci, no jak to tady čtu, tak se musím pochlubit. Mám Superbáča 2.5 Tdi Tiptronic 120 KW model 2007 a po chipu o TDIfun mi to papá např. po dálnici při rychlosti 130km/h kolem 6.7 l/100km. Jinak město kolem 9 l/100km a taky jsem nedávno zkoušel z Brna do Břeclavi po okrscích při největší snaze o nejmenší spotřebu a jel jsem za 4.9 l, což je fakt největší luxus tak s těžkým a výkonným motorem. Takže jestli ženete spotřebu, tak jedině chip u TDI fun :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
  • o 4 měsíce později...

Kontrolka ESP nemusí mít spojitost jen s ESP. Má to spojitost i se zatížením motoru při jízde vůči otáčkám kol. Pokud Ti psosvěcuje ESP a vagína nic nehlásí, je problém v čerpadle. Jinak repas za 20tis? To si někdo namastil kapsu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Chlapci mam otazocku mam supa 114 KW a dnes sa mi zdala dost velka spotreba ... a palubak by mi ukazal ak by bola nejaka velka spotreba ?? ukazuje v podstate ˇˇrealnuˇˇ spotrebu ? samozrejme ze ukazuje o 1 L menej ale dajme tomu ak by som mal na aute spotrebu velku ukazal by mi to ten palubak ?? dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no a proč by ti to neukázal?Si myslíš že když překročíš třeba 10 litrů tak se palubák lekne a nebude tě informovat?Sis ještě nevšiml co ti ukazuje když nastartuješ auto?jaká je spotřeba?A je nesmysl že ukazuje o litr méně než je reál.Ukazuje dobře.Teda aspoň u mě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 1 rok později...

Napíšu sem taky, i když he to Staré téma. Mam 2.5ku 114Kw automat plus jemný čip na cca 130Kw a diagnostika hlasi tu chybu o zdvihu jehly a spoustu jiných chyb motoru. Dlouhodoba spotřeba je 7l/100km čerpadlo je po repasu vacky původní. A minule sei stalo, zatím poprvé během půl roku co to mam ze se hned po startu rosvitilo esp a zvuk jak hodně vyrechtana atmosféra a desny kovový zvuky z motoru, po zakvaltovani převodovky na druhý stupeň esp zhaslo a zvuk přestal. Nevíte někdo co jde do háj...?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ale s tím co nevidět něco udělej !

Fakt mě rozčiluje, když se takto auto zbytečně ničí. Ale Tvoje kára a Tvoje věc

Jako zima už byla před půl rokem a jezdit z rohozeným předvstřikem je holá nezodpovědnost. Že Ti to za těch pár kaček za doštelování stojí !!!!

Pokud to nemáš vyloženě hodně posunutý, dá se to doštelovat a stačí k tomu jen imbus šestka a schopná VAGína.

Nicméně se vsadím, že máš máš i rozhozené rozvody a zpětně pokárej toho, kdo Ti je dělal.

Pokud se totiž rozvody a VP44 našteluje na přípravky a správně, není nutnost je dále ladit

P.S. škubání automatu je také špatně a začít co nejdříve výměnou oleje. Ale dej to radši někomu jinému, než tomu, kdo Ti dělal rozvody :kol-28:

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...