Přejít na obsah

Raptor2005

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Raptor2005

  • Narozeniny 1.2.1973

Oznámení Raptor2005

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Teleso riadiaceho vstreku ? Hladal som na nete všeličo, ale nikto to nevedel repasovať, asi tu máme naozaj somárov, čo sa hrajú na mechanikov. Nejde mi naštelovať predstrek. Podla počítača ked mi našteluje parametre, tak aj tak to ten motor trhá za studena. Čiže- ked naštelujem predstrek tak, že motor má parádny chod za studena, krásne si " hrkoce" 6 valcov, hned ako sa zohreje na 90 stupňov, začne mi občas svietit kontrolka ESP, čo je vraj prevodovka, že sa jej nepáči predstrek. Keď naštelujem ten predstrek za tepla, tak aby sa to " páčilo" prevodovke a neblikalo mi za jazdy ESP, tak potom ráno za studena ten motor trhá a dosť dymí. Takže nedá sa mi trafiť ten "zlatý" stred, aby sa to páčilo riadiačke automatickej prevodovky za tepla a chodu motora za studena. Ak niekto poznáte niekoho, kto sa 2,5-ke rozumie a nieje až niekde z Prahy, tak vopred Ďakujem za kontakt. Som od Trnavy.
  2. Čaute. Trysky vymenené za úplne nové,vymenený palivový aj vzduchový filter, predstrek naštelovaný podla diagnostiky a motor má horší zvuk ako predtým. Teraz to má zvuk Zetora, aj spotreba mi išla mierne hore, nie nadolaj na volnobehu mám 1,6 l/h,predtým 1,2l/h a kým sa motor nezohreje na 90, tak občas trhne, aj na volnobehu, aj za jazdy. Po zohriatí ide normálne. Jednoducho som úplne na nervy z toho motora, nevedia mi to spraviť poriadne. A vraj je to odborník na audiny, ten čo mi menil trysky. Budem vďačný za každú radu ale najlepšie by asi bolo asi 5 litrov benzínu a zápalky........
  3. No, dnes som zohnal kontakt na človeka, čo má vlastný servis (samozrejme doma) ,volal som s ním a povedal mi, že v pondelok môžem prísť k nemu do dielne a predá mi novú sadu trysiek ( 6 kusov) do 2,5-ky za 300 éčiek + 80 € za výmenu, aj s nastavením predstreku. Najlepšia cena, čo som našiel....
  4. Ďakujem za radu. Skúsim tú trysku niekde pozháňať, lebo za novú pýtajú nekresťanské peniaze....
  5. Vidím, že je tu samý " ODBORNÍK " .......
  6. Odmeral som to tak zhruba, podla fotiek, čo sú na nete. Šlape to parádne, ako som dal nové vzpery kufra. Navŕtať to musíš na prvý krát, lebo tie pánty už dalšie diery asi " nezvládnu" ( oslabilo by ich to). Len ma teraz potešilo zase auto, odišla mi riadiaca vstrekovacia tryska, tak to žere 11 litrov, musím zohnať novú...
  7. Zdravím všetkých "SUPOV". Mám " malý" problém. Môj sup 1, motor 2,5TDI. r.v.2003, mal by tam byť kód motora AYM, alebo BDG, ale ja tam mám motor AKE, predchádzajúci majitel to asi vymenil, ale nakolko som to kúpil na dražbe, tak mi to nepomôže... Normálne to šlapalo, až zhruba pred mesiacom mi odišiel snímač otáčok v čerpadle. Našiel som chalana z Blavy, čo mi to vymenil, nastavili sme predstrek a všetko OK. Ale po týždni mi to začalo nejako žrať palivo a diagnostika vypísala závadu :00542 snímač zdvihu ihly G80, čo je vraj závada riadiacej trysky ( tej s káblom) . Ráno horší štart, občas trhne ked je ráno studené a spotreba cca 11 litrov nafty. Vraj to je tou riadiacou tryskou, len som na nete strávil hladaním už pár hodín a nič moc. našiel som celú sadu 6 trysiek za 528 €, samozrejme nie skladom a ešte jedného kaskadéra, čo pýta za sadu 999 €, čo sa mi zdá dosť prehnané. Poprosím nejaké rady, čo sa témy týka a či stačí vymeniť tú riadiacu trysku, alebo je lepšie celú sadu a asi na motor AKE, nie AYM atď???. Vopred dík za vaše rady...
  8. Zdravím Supáci... Tento týždeň sa mi takisto zvýšila spotreba a ráno horšie štartuje. Diagnostika mi ukázala závadu riadiacej trysky a pýtal som sa mechanika, vraj je to určite ono, lebo tá tryska nedáva správne info do čerpadla a tým pádom žerie 12-13 litrov nafty. Doporučujem pri výmene zapojiť do štekra až po naštartovaní, ked bude určite úplne odvzdušnené potrubie, lebo tá tryska je náchylná "umrieť " ked ju prebehnete nasucho, bez nafty. Ked ju žoženiem, a vymením, dám vedieť, či sa to zmenilo, spotreba a to štartovanie ranné. mám 2,5, 114kW
  9. Tak, mám to namontované, šlape to, len asi v trištvrte otváranie sa mi to zastaví. Zistil som, že je to vzperami 5 dverí, už ich mám v prd....., takže čakám na dodanie nových a potom hopnem aj foto. Ten odpor pri zatváraní je naozaj len pri konci, ale uvidím aký bude, keď dám nové vzpery.
  10. Nazdar "SUPÁCI". Dnes som si tie struny objednal vo VW, (kus-19€), mimochodom dík za číslo dielu, presne to vo VW sedí, a podla toho výkresu ( http://www.passatplus.de/umbauten/heckklappe/limousine/index.htm ) som si urobil tie "držiaky" toho mechanizmu. Robil som to radšej z nereze, kôly hrdzi a aj skrutky použijem radšej z nereze. Nastriekal som to načierno, aby to tak nesvietilo v kufri a zajtra mi prijdú pružiny, tak to poskladám. Foto doložím po práci, a ak to bude celé fungovať. Teda ak je záujem o foto
  11. Dík, ale ostanem u Meyle HD, počul som, že sa najlepšie hodia na 2,5-ku, ťažký predok...
  12. Čaute. Ja som robil tripling minulí víkend a šlape to. Objednal som si ho cez net, človek mi to aj zletoval (cca 800 Kč) + pošta a ja som to len zapojil na pini 4-roch smeroviek ( relátko v jednom), sú tam všetky potrebné vývody a fachčí to super. Tu je link: http://obchod.dhservis.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=98&products_id=337
  13. Zdravím všetkých "supov". Bohužial aj ja som nútený vymeniť ramená na mojom supe. Nebúcha všetko, len lavý čap a pravé vrchné rameno, ale určite má tá náprava svoje km za sebou, takže vymením celú sadu. Ale nakolko mám 2,5TDI, čo je ťažký predok jak "krava", radšej by som tam dal niečo kvalitnejšie. MEYLE HD. Na nete som našiel dosť ponúk na tieto značky, ale ako keby sa všetci dohodli na cene...podvodníci odchod!!! Dík, mám 16mm čap
×
×
  • Vytvořit nový...