Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

jen se nenech odbýt a pana inženýra pořádně potrap...počád má plnou pusu jak je to hvězdné zařízení tak ať to dá počádně dohromady, když vidím, co umí vstřiky od BRC, Landi Renzo a Prins(Keiheny) tak Valteky jsou proti tomu jen relátka a ne vstřikovače...

Což to já se do nich pustil už posledně, a koukali na mě jak vrány, třikrát na to poslali ty svoje kutily a stav se nezměnil. Tak jsem jim napsal na to jejich webový fórum popis mých problémů a spotřeby a to samozřejmě druhý den smázli :-), jak férový přístup :-), posuďte sami. Tentokráte to zkusím přes protekci, protože jsem zjistil, že kamarád vyženil dcerku od majitele AGC. Snad to pomůže.

Ale nevěřím jim ani prd, protože ani přes moje přesvědčování při prohlídkách NIKDY s tím autem nepodnikli zkušební jízdu. Nastartujou to v dílně, chvíli tam s tím vrčí u počítače a pak prohlásí, že vše je v normě. Podle mě to na místě lze zkontrolovat pouze na brzdě, jinak nezkouknou nic než jak se motor chová bez zátěže.

Nabízí se spíš dotaz, jestli ty dokážeš i přes kombinaci STAG/Valtek systém naladit tak aby to šlapalo jak má. Podle toho co jsem vyčet po německých a anglických fórech by Valtek 34 neměly být úplná tragédie ...

na školení nám prezentovali dle manuálů, že Valtec 34 vydrží až 50 tisíc....

Líbí se mi věta ... "jen se nenech odbýt a pana inženýra pořádně potrap...počád má plnou pusu jak je to hvězdné zařízení" na to můžu jenom jeden velkej smajl, no comment sám mám zkušeností dost :D

Ale tak nepomluvat. Vemme na druhou stranu, že ten vstřik stojí něco kolem 1 000kč nemýlím-li se.

Je to určitý pokrok kupředu oproti Valtek 30 - aspoň jsou přesnější. Kupříkladu já teď volím raděj variantu 34 než 30 do novějších aut. Nicméně měl sem tu případ, kdy auto po 32hodinách už jeden vstřik nepracoval dobře, ale tak snad výjimka.

Samozřejmě Keihen, BRC, Landi je na tom líp, ale na druhou stranu je cena za náhradní díly....už sem několik vstřikovačů měnil za nové, i když to byli renomované značky. Prostě se ten vstřik jednou opotřebí a je po něm....otázka i s filtrací plynu, pač filtry typu Cetrols, ve mě nebudí uplně klidnou mysl.

Ja tu mam servisovanou podnikatelskou koktu se Stagem a Valtegy uz 4 roky a zadny problem, motor velka GO s prevodovkou za 30 tis

Muzu mrknout kolik ma presne namotano, ale pres stoticek to na plyn bude

Paule, je to o něčem jiném, já se p.inženýra nemusím zastávat, stagy montuju jen o mezené míře,takže jsem vlastně na černé listině..a až budeš mít auta, co najezdí měsíčně cca 6-8 tisíc km, tak budeš uvařovat taky jinak, když namontuju plyn např.do zásahové sanitky a za po pár měsících by se zastavila,nevím co by mi na to řekli,prostě ty jsi mechanik, já navíc majitel firmy,takže jistě pochopíš,že musím mít trošku jiný přístup k zákazníkovi, proto volím kvalitu a vyplácí se mi to, montuji 98% BRC, přitom reklamace na dva vstřiky,a ty odešly v prvních 5 tisících km, takže v pohodě, jinak Brc má bavlněné filtry, případnou nečistotu chytí podstatně líp než papír,takže když mrkneš do manuílů a vidíš kolik cyklů vydrží Keihen nebo BRC, tak není co řešit...

já vím, že se opakuji ;), ale moje Valteky mají právě 200 000km :palec2: a prodělaly jen výměnu gumiček v 90 000km :p

Právě těma filtrama se ohraňuji. Já sem po 17tis km rozdělal na výměnu ten můj, a tam bylo tolik "hajzlu" jakéhosi něco jak nepodařená hlina, a to člověk se snaží brat celkem drahý plyn. Od té doby budu teď ještě jednou měnit filtr po 12tis km, ale pak to stahnu na 10tis km. A když se podívám do filtru cetrols, tak ten je jenom mokrý od merkaptanu, tak je mě jasné, že to jde přes vstřiky do motoru.

Jinak já se furt nějak s tím BRC potácím :feve:, nevím, kde dělám chyby, takže svůj komplex směruju spíše->Stag300Plus + Valtek34.

Upraveno od PauLofWoCC

já vím, že se opakuji ;), ale moje Valteky mají právě 200 000km :palec2: a prodělaly jen výměnu gumiček v 90 000km :p

A chod motoru je bezproblémový?

když pominu okamžik přepínání (při velkých mrazech, kdy zůstanou vstřiky slepené), tak naprosto. Check se mi nerozsvěcuje, ťuk ťuk musím to zaklepat

  • 6 měsíců později...
  • Autor

No nechci nic zakriknout, ale zda se z epo roce a neco jsem na dobre ceste to vyresit.... ted jsem ve fazi najezdu druhe nadrze po "zasahu" :) takze pak se podelim o vysledky

ty tajnustkari, nemohl bys naznacit? ma cenu vypojovat lpg a jezdit na BA jak tu pisete?

  • Autor

tak ja teda naznacim :) ... vse ukazovalo na reduktor, uz byla predjednanna jeho vymena, ale jeste pred tim, jsem se jal udelat rocni prohlidku na BA, olej a takove ty srandy. Mechanik se na to dival, a rikal, ze je to porad nejake divne. Po pripojeni VAGu a sledovani chodu motoru v zatezi, na volnobeh me zahlasil, ze ma jiste podezreni :), ale ze si to chce jeste vyzkouset na studenem motoru... z nekolika hodinove prohlidky se stala skoro tydenni.

No a kdyz jsem si sel pro auto, tak hned hlasil, ze na to asi prisel, nezapomnel to prolozit par hrubsimi vyrazy... a ted to velke finale... vymenil civku, a zda se ze starty jsou OK... je fakt, z eted jak se razantne ochladilo, tak se to obcas zhoupne, ale udrzi se a slape.

takze jak ted najdu den casu, tak jeste to chci nechat zkontrolovat na LPG strane, a snad je po mych problemech... vlastne by uz mohlo byt, kdyz mam skoro nove auto :smich: :

Skrtici klapka, EGR; Lambda; svicky; civka... ja to snad prodam jako zanovni auto :smich:

Hele, dej rozumnou cenu, vemu si to na ND :smich:

takze se uz ted muzes rozjet v pohode bez cukani a trhani auta jo? no zajimavy clovece, pak dej jeste echo, zatim diky

  • Autor

Presne tak, zatim to je tak, ze otocim klickem, a otacky drzi, zadne skubani motoru, proste jako zamlada :) ... ale jak rikam, zatim to nechci zakriknout.

Tak to je fajn,kdyby se ti to podařilo vyřešit a fungovalo by to bez problemu,protože mam ten samy problem s tim samym autem a je taky na lpg.A v servisu taky nevi co s tim :feve:

  • Autor

Paule za 130k je tvoje :palec2:

hele :smich: za tím k jsi zapoměl napsat č :smich:

  • Autor

Paule, to je asi nejaka chybka... ja chtel 130 koni :D nebo si myslis, ze budu chodt pesky? :smich: Jak to vypada tak prachy budou jen relativni pojem, takze hezky zpatky ke smennemu obchodu :p

kéž by to byla ta neřest našich LPGček :)

kolik km na tom máš najeto?

Koukal jsem na rozdělovač, pomůže ho nějak vyčistit?

jak se rozebírá, případne jak se mění ta cívka, mohl by někdo poradit? na autě už jsem opravil spoustu věcí, ale tohle jsem ještě neřešil :-)

přikládám fotku

post-35925-0-92842000-1315514414_thumb.j

Upraveno od brc.majkl

pokud vím, Octavia rozdělovač nemá a tu cívku těžko opravíš, většinou je buď "cinklá".....špatné cívky,kabely-pak to odskáče zapalovací cívka,většinou jedna polovina, nebo druhý případ, vivka je "sežraná" solí, pak to blbne, buď nejde 1+4 válec nebo 2+3...podle mě neopravitelné....nová vyjde na cca 1700 Kč.

  • 2 týdny později...

Kdo ma spatne ranni starty muzete me kontaktovat, hlavne stale nekalibrujte jizdy v domence ze se vse dari, jinak se vtom budete tocit stale dokola, protoze si jednotka LPG bere data ze stale spatne adaptovane ECU motoru.

Takzvane rozhozene od rj LPG

Upraveno od Host

  • 3 týdny později...

Pro ostatni mozna rada jak nad zlato

Pokud zvolite smazani adaptaci v rj motoru a nasledovne pote kalibraci LPG jednotky tak mate vyhrano jen na par dni.

Po smazani adapt. dat v rj motoru je jeste neco potreba udelat a malo skoro vlastne nikdo to nedela a vse se toci stale dokolecka.

Neni o tom to jenom smazat asi ze ? :smich::p

moje know how

nemuzu vice prozradit jak udelat vse nejlepe lol

nemuzu bejt vsim

Upraveno od Host

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.