Publikováno Květen 11, 201015 r ahoj všichni na oktavce 81kw slx-tdi r.1999 mi začala prokluzovat spojka, chci se zeptat jak se to dá levně opravit, jestli to někdo neděláte nebo nemáte pořebné díly skladem (vyměním i za hulo). ocením i další věcné souvisejíci tipy a informace...
Květen 11, 201015 r přesně tak.. nekoumej nad tím a kup celou novou spojku.. kdyby se ti podařilo identifikovat kde je porblém - přítlačák, lamela atd.. stejně by si vyměnil jen kus a zbytek se ti může pokazit hned vzápětí.. a to je trochu škoda když už budeš mít jednou spojku rozebranou, ne? ono víc montáží není levná záležitost a když koupíš novou spojku ušetříš si tím dlší montáž a cenu dílu, kterou budeš muset stejně vzápětí koupít. Mrkni na aukro, tam prodávají levně, prokoukni internet, určitě najdeš a pak jen někoho sehnat kdo se do toho pustí, to by neměl být porblém předpokládám.
Květen 11, 201015 r Autor díky, kolik taková sranda celkem stojí netušíš? bez práce? __ bez citace prosím Upraveno Květen 12, 201015 r od brc.majkl
Květen 11, 201015 r mrkni treba SEM a nebo TADY a nebo doporucim kontaktovat clena Sebo preposilam ti konverzaci od Seba ohledne spojky set 3 dílný - lamela, přítlačák LUK + ložisko sachs, SKF 220mm .............. 3980,- (2x 1750 + 480) set 3 dílný - lamela, přítlačák LUK + ložisko sachs, SKF 225mm .............. 5260,- (2x 2390 + 480) set Valeo jednohmota setrvák + lamela, přítlačák, ložisko 228mm ............ 7596,- set Sachs dvouhmota setrvák + lamela, přítlačák, bez ložiska !! .............. 8700,- ložisko 480,- Sety se dělají 2 typy : jednohmota a nebo dvouhmotý setrvačník - lamela a přítlačák jsou stejné. Jednohmota, jako řešení pro vozy co mají už něco najeto - při náběhu 150tkm apod jsou vůle všude nějaké a ta dvouhmota pak už nemusí vydržet tolik jako z prvovýroby, při montáži na auto 8-10 let staré se spoustou km prostě je potřeba počítat že dvouhmota může ale nemusí vydržet tolik jako ta první spojka na autě, ale zase tam je lepší komfort - vibrace apod než u jednohmoty. Proto výrobce Valeo udělal vlastní řešení - jednohmotý setrvák kde se problém s dřívějším opotřebením obešel, je to v podstatě na furt, ale s kapku horším komfortem, ale !!! nejde o nic hrozného, je spousta lidí co to vůbec nedokáže zaregistrovat, už proto, že jejich původní spojka (dvouhmota) nebyla ke konci provozu před výměnou žádný zázrak a ty vibrace měla taky a mnohdy větší, takže ve finále výměnou za jednohmotu člověk cítí zlepšení komfortu a přitom má setrvák na dožití auta.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.