MILAN-FABIA Vloženo 16. Květen 2010 Sdílet Vloženo 16. Květen 2010 (editace) Zdravim, moje Fabia 1.212V 47kw,vyřadím na N(neutrál) otáčky se zvýší na 1500ot./min a pak zase klesnou....na 850...vyřadím a udělá mi to i 3krát posobě,taky mi u toho praskl zadní díl výfuku(a šlo to jak kdyby na 2válce).....škrtící klapku jsem čistil a zkoušel dávat i novou......tím to není......tlaky sem změřil mají až 17b....,měnil sem lamba sondu před katem..,palivovej filtr,hlava v pořádku...Když podřadím tak např. z 5(ky)na4(ku) tak to chvilku i přidává........Kdyby měl někdo nějaký tip....tak prosím napište..... Editováno: 13. Červen 2010, autor: MILAN-FABIA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dcdodo Vloženo 12. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2010 (editace) A čo RJ na diagnostike nič nehlási? Napojit na VAG a nechať načítať chybove hlásenia, ináč to možebyť skoro čokolvek občasné vypadnutie cievky,sviečky, možno RJ vyhodnocuje zlý signál z čidla otáčok, už to tu niekde bolo a hlasylo to zlý signál snimača. Skus to ešte viac popísať, či sa to pri jazde inač neprejavuje, po prípade kedy motor ide v pohodě. Tlaky by maly vykazovať blizku podobnosť, nemaly by sa líšiť +/-5% moj názor. Editováno: 12. Říjen 2010, autor: dcdodo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 12. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2010 Zdravim, moje Fabia 1.212V 47kw,vyřadím na N(neutrál) otáčky se zvýší na 1500ot./min a pak zase klesnou....na 850...vyřadím a udělá mi to i 3krát posobě,taky mi u toho praskl zadní díl výfuku(a šlo to jak kdyby na 2válce).....škrtící klapku jsem čistil a zkoušel dávat i novou......tím to není......tlaky sem změřil mají až 17b....,měnil sem lamba sondu před katem..,palivovej filtr,hlava v pořádku...Když podřadím tak např. z 5(ky)na4(ku) tak to chvilku i přidává........Kdyby měl někdo nějaký tip....tak prosím napište..... Spojkovy spinač. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MILAN-FABIA Vloženo 14. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 14. Říjen 2010 Takže....zkusil sem vyměnit aktivní uhlí....a ventil na odvětrání paliv. nádrže.....a skoro to nedělá.....otáčky se max. zvýší tak o 100ot/min......dneska sem to předělal....tak zkusím ale....zatím je to ok..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanbicak Vloženo 14. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2010 Určitě to zkus napíchnout na vag a uvidíš. I když na druhou stranu, máme v práci roomstra 1.6 a dělá úplně to samé, diagnostika nic a servis, že je to prý normální :_icon_smich2: . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.