Srpen 23, 201114 r Teplé i studené. Mě osobně to cuká, jako kdyby vynechával motor. Vždy při 1500 ot./min. Prostě cuk, cuk a pak zase táhne.
Srpen 23, 201114 r Ak ti to robi: - len pri zabere v nizkych otackach (pod 1500, cim nizsie tym vyraznejsie) - na vyssich prevodovych stupnoch (ale aj na spiatocke, cuvanie na malych otackach do kopca) - hlavne pri zatazi, mierny kopec atd... - trasenie sa strati podradenim alebo pribudajucimi otackami - dalsim neklamnym prejavom su vibracie na volnobehu, zadymenie po nastartovani studeneho motora (najma v pokrocilejsom stadiu) - edit: este 1 pozorovanie: pri uplne studenom motore to robi menej alebo vobec, prejavuje sa to naplno az trocha po zahriati Tak to vidim na vstrekovac(e). Dalsi priznak je, ze ak drzis motor stale vo vyssich otackach (povedzme okolo 2000) a nerobi to,... mas to takmer iste.. Ta klasicka diagnostika moze byt kludne OK, zavadu na vstrekovacoch (chyba zapalovania, valec xy...) vyhlasi az v pokrocilejsom stadiu. Mam s tym skusenost, sice 2.0 TDI, ale co opisujes mi znie presne takto. Riesenie sa nebude moc pacit tvojej penazenke. Upraveno Srpen 23, 201114 r od sector
Srpen 23, 201114 r Dělá to pouze při akceleraci, jedu mám tam například 4. (1400 ot) a přidám trochu prudčeji plyn, zacuká a jede dál bez problémů. Jindy to nedělá, volnoběh OK, vyšší otáčky OK prostě jen okolo 1500 ot. a hlavně jen když mu přidám prudčeji nebo jedu do kopce. Nemůže to být prokluzující spojka?
Srpen 23, 201114 r A neni 1400 otacek malo na prudke zrychleni? Obzvlaste na 4 stupen. Myslim ze trapis dvouhmotak. Ja se snazim nemit min jak 1500 otacek. A i tak ten plyn pri zrychleni jenom lechtam. Az je tam tak 1700 - 1800 otacek tak to rozjizdim a u 2000 ot. plyn na podlahu. Jinak jsem mel ty same potize kdyz jsem se ucil jezdit s OII. Sel jsem z benzinu na naftu a trochu jsem se musel ucit kdy radit.
Srpen 23, 201114 r Dodatek: Vyzkousej byt citlivejsi na plynovy pedal a nemit vysoky rychlostni stupen na male otacky. Mit vyssi otacky min. 1500-1600. Vstriky se daji resit i pozdeji. OT: proc nejde delat edit prispevku z mobilni verze.
Srpen 23, 201114 r Je pravda že ji mám chvíli (asi čtyři týdny) ale jiná naftová auta to nedělají, třeba Passat B6 77kW. Mám také podezření na setrvačník, přece jenom má najeto už 140tkm a všichni víme že u OII trpí. Teď jsem přijel z práce a auto pocukávalo i na volnoběh. Může to mít spojitost?
Srpen 23, 201114 r Snad ano, stav vozidla je OK. U koupě jsem měl i automechanika a prolezly jsme to asi 5x. Podle servisky také. Tak doufám že ano ale v ČR nikdy nevíš.
Srpen 24, 201114 r dobré by bolo napísať koľko km máš nabehaných.. na volnobeh ide motor v pohode ?? nabehanych mam 104700km auto je servisovane kazdych 15000km na volnobeh ide motor ako hodinky.
Srpen 24, 201114 r Otázka je, dělá to vždy - teplé, studené ? A třese nebo kope - vynechává ? Mne to trasie na 2100az2500ot ked sa ot zvysia auto ide ok
Srpen 24, 201114 r Ak ti to robi: - len pri zabere v nizkych otackach (pod 1500, cim nizsie tym vyraznejsie) - na vyssich prevodovych stupnoch (ale aj na spiatocke, cuvanie na malych otackach do kopca) - hlavne pri zatazi, mierny kopec atd... - trasenie sa strati podradenim alebo pribudajucimi otackami - dalsim neklamnym prejavom su vibracie na volnobehu, zadymenie po nastartovani studeneho motora (najma v pokrocilejsom stadiu) - edit: este 1 pozorovanie: pri uplne studenom motore to robi menej alebo vobec, prejavuje sa to naplno az trocha po zahriati Tak to vidim na vstrekovac(e). Dalsi priznak je, ze ak drzis motor stale vo vyssich otackach (povedzme okolo 2000) a nerobi to,... mas to takmer iste.. Ta klasicka diagnostika moze byt kludne OK, zavadu na vstrekovacoch (chyba zapalovania, valec xy...) vyhlasi az v pokrocilejsom stadiu. Mam s tym skusenost, sice 2.0 TDI, ale co opisujes mi znie presne takto. Riesenie sa nebude moc pacit tvojej penazenke. Mne to trasie hlavne na 2100az2500ot pri zatazi do kopca na 4a5prevodovom stupni Motor na volnobeh ide ok .Kolko ta stala oprava a vymena vstrekoch?
Srpen 24, 201114 r Jestli se nepletu, tak ti to dělá okolo 1800 otaček(jestli se nepletu). Zařadíš, zmáčkneš prudce plyn a už to kope (kopne) a jede to dál. Pokud je to ono, tak si přečti céle forum o tomto motoru. Mám zato, že se to tam taky řešilo. A jak jsem pochopil tak je to vlastnost motoru. Mě pomohlo pomalu sešlapovat plynový pedál a až u 2000 otáček trhat asfalt. Jinak tento problém mi zmizel po čipu. Na kolko si ju dal nacipovat a kolko to stalo?
Srpen 25, 201114 r Na kolko si ju dal nacipovat a kolko to stalo? Ja jsem to nechal jenom na 99kw . Nejsem žádný sportovec, jezdím na spotřebu. Cenu jsem měl řekněme za hubičku, protože to byla protislužba. A čipování se řeší jinde na foru - moderátor by mohl hudrovat Upraveno Srpen 25, 201114 r od GinBook
Srpen 29, 201114 r Teplé i studené. Mě osobně to cuká, jako kdyby vynechával motor. Vždy při 1500 ot./min. Prostě cuk, cuk a pak zase táhne. Mne robilo to isté, auto mám 1,9 TDI , tiež pri určitých otáčkach okolo 2000 začalo auto trhať,akoby vynechával nejaký vstrek a robilo to pri zohriatom aute. Chyba bola v kábloch, čo vedú k vstrekom - len som ich vymenil a problém prestal.
Září 1, 201114 r Zdravim mam ten isty problem s octavkou , kolko stala vymena tych kablou co ste menili. Da sa to zistit aj pomocou diagnostiky?
Září 1, 201114 r Na diagnostike nevypisalo žiadnu chybu, ani u jedného zo štyroch servisov. Káble som kupoval priamo v škodovke a stáli 55 eur. Za výmenu som platil 30 eur. a ešte nejakých 10 eur stálo tesnenie pod vekom. Ten mechanik čo mi to menil, hneď vedel čo to bude , ked som za ním prvý krát prišiel a opísal mu, ako sa správa auto. Aj ten pán v škodovke o danom probléme vedel, ked som si objednával kábly do auta na výmenu. Hned sa ma opýtal, či mi auto trhá. Vraj je to častý problém. Dúfam, že som niekomu aspoň trochu pomohol.
Září 15, 201113 r Máte někdo označení těch kabelů? Proč bylo potřeba těsnění? Má někdo podobný problém z Prahy?
Září 15, 201113 r mám služební oct 1,9 TDI naběháno cca 108 000 a jednoho krásného dne asi při 103 000 se začal motor třást přesně jak zde píšete....po ujetí asi 50 km praskla ojnice a prorazila blok motoru, k tomu odešel dvouhmotý setrv.......oprava stála 103000,- Kč
Září 16, 201113 r Teraz v nedelu by som mal byt v popoludnajsich v Kosiciach. Napiste mi tel. cislo tu na forum alebo na mail igor1611@centrum.sk a ja sa ozvem
Září 29, 201113 r Neskoro som cital Vasu spravu, auto uz je 6-ty den v servise, pocitac nevyhodil ziadnu chybu, vymenili vsak opotrebovanu spojku a zvazok kablov, no problem trasenia sa tym nevyriesil, na rade je teraz preskusanie "nie lacnych" vstrekov.
Září 29, 201113 r Ma tu niekto skusenost s vymenou spojky alebo vstrekov na Skoda Octavia 2 1,9 TDI. Zaujima ma cena suciastok a prace. Dakujem.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.