Publikováno Květen 28, 201015 r Motor 1.4 16V 74kW AUB NAJETO 160000km rok vyroby 2000.Problem-stale jede na tři valce, 4 valec nepali,několikrat v autorizovanem servise Škoda-kde proběhla vyměna svíček,zapalovacich kabelu,zapalovaciho modulu,vstřikovani+tlaky valcu vše v pohodě.Vždy při vyjeti ze servisu vždy to jelo v pohode po nejakem case se zavada projevila znova.Nejdrive mi auto pri jizde silne sem tam cuklo po delsi jizde se rozblikala kontrolka elektroniky motoru a jelo to na tri valce.V servise mi čistili škrtici klapku a pote mi řekli že by ji bylo nejlepe vymenit.Škrtici klapka nemuze preci ovlivnit to ze mi stale nepali 4 valec.Tak prosim napiste kdo ma nejake podobne zkusenosti a na koho se mam obratit.Diky
Květen 29, 201015 r Víš přesně maměřené hodnoty tlaků v motoru? A dělá ti to za volnoběhu? Jestli ano,tak jsem měl taky takový problém.Servis měnil kde co,krčil remeny,měřil několikrát tlaky v motoru (tam sice byl rozdíl mezi tím válcem co vynechával a těmi co fungovaly normálně,ale bylo to v rozmezí,které určuje dílenská příručka) pak konzultoval s fabrikou a nakonec se sundala hlava motoru a byl tam podpálený ventil... (více zde: )
Květen 29, 201015 r Autor Přesne tlaky valcu nevim.Pri nastartovani motor jede v pohode pak pri otackach 2500 na 2 nebo 3 převodovy stupen hodne skube pote zacne jet na tri valce a kontrolka se rozblika.Při volnobehu sem tam skubne ale uz ne tak jak kdysi.Ještě bych potřeboval poradit jak se presne zapojuje zapalovaci modul je oznacen pismenky ABCD mam prvni valec zapojit do A,druhy do B,třeti do C,čtvrty do D?????
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.