Mischo77 Vloženo 29. Květen 2010 Sdílet Vloženo 29. Květen 2010 motor. : 1.2 HTP 47 kW AZQ r.v:10/2003 fabia classic najzadene : 117.000 km pred vymenou oleja...tetaz Ako je mozne ze na ryske s ktorou meram hladinu mot. oleja nevidim ani minimum??? Ked dolejem cca 2dl. tak je to v norme..... Jazdim cca 1,5 tyzdna dennodenne , obcas aj na studeny motor s vyssimi otackami.. Motor ide spolahlivo, neklepe netrha a v podstate potichu.... Ako je mozne ze ten olej mizne... ?? NEPRESAKUJE,NIEJE v CHLAD kvapaline ani nikde... co je zleee ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
axl81 Vloženo 24. Červen 2010 Sdílet Vloženo 24. Červen 2010 Mám najeto 81000. Mizí mi asi tak 1 cm oleje na rysce na 500 km nikde ani skvrna po uniku. Kdyby si zjistil čím to bylo dej vědět díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 24. Červen 2010 Sdílet Vloženo 24. Červen 2010 (editace) Mám ten stejnej problém, najeto sto tis. a za týden klidně doliju litr když hodně jezdím. Doporučuju změřit tlaky ve válcích. Na 90% kroužky, což je u htp prý problém. Pokud by olej mizel vrchem přes vodítka ventilů v takovým množství, tak by to muselo být znát na chodu motoru a olej by tekl, nebo byl cítit z výfuku. Nejpozději příští týden budu mít rozdělanej motor, tak pak napíšu čím to bylo. Editováno: 24. Červen 2010, autor: vormen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 17. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2010 Tak už mám zase fábku vpořádku. Byly totálně zapečený kroužky. Ty byly vyměněny, plus těsnění pod hlavu a gufírka ventilů a auto jede zase super. Podezření na podpálení ventilů se nepotvrdilo. Snad bude všechno OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orinko Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 Zdravim. Si dobre na to ked ste prisli na chybu. mne to moje HTP urobilo pekny kusok. v priebehu 100km sa stratilo neakym sposobom 3dcl oleja. tlaky v poriadku, motor suchy, nikde naznak uniku. stalo sa to pred cca 5000km a odvtedy vsetko ako ma byt. autorizovany servis si uz lamal hlavu a na nic neprisli. uz sa tato sranda neviskytla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomy696 Vloženo 29. Červen 2011 Sdílet Vloženo 29. Červen 2011 Tak už mám zase fábku vpořádku. Byly totálně zapečený kroužky. Ty byly vyměněny, plus těsnění pod hlavu a gufírka ventilů a auto jede zase super. Podezření na podpálení ventilů se nepotvrdilo. Snad bude všechno OK. zdravim ta. na kolko ta vysla vymena kružkov? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 29. Červen 2011 Sdílet Vloženo 29. Červen 2011 stálo to celý 12 tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomy696 Vloženo 29. Červen 2011 Sdílet Vloženo 29. Červen 2011 Moj problem je podla mojho nazoru dost vazny . Pred mesiacom som kvoli poklesu vykonu premeral tlaky vo valcoch. hodnoty boli na jednom valci velmi nizke, tak som po porade s mechanikom nechal repasovat hlavu(nove ventily, sedla, voditka). oprava ma vysla cca 500€. vsetko bolo v uplnom poriadku, vykon narastol, spotreba paliva v prevazne mestkom cykle pod 7l/100km. po cca 1000 km som spozoroval dym z vyfuku(modry) a zapach spaleneho oleja. som taxikar a robim cca 200 km denne prevazne po meste a denne dolievam 1l oleja. moje stare ventily boli ako kvietinky. moj nazor je ten, ze po repase hlavy boli vo valcoch vysoke tlaky, ktore nevydrzali kruzky. oplati sa mi menit kruzky alebo mam zohnat cely motor z nejakej buracky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomy696 Vloženo 29. Červen 2011 Sdílet Vloženo 29. Červen 2011 stálo to celý 12 tis. to je cena dielov alebo diely+praca? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
škoda-autodiely Vloženo 29. Červen 2011 Sdílet Vloženo 29. Červen 2011 Moj problem je podla mojho nazoru dost vazny . Pred mesiacom som kvoli poklesu vykonu premeral tlaky vo valcoch. hodnoty boli na jednom valci velmi nizke, tak som po porade s mechanikom nechal repasovat hlavu(nove ventily, sedla, voditka). oprava ma vysla cca 500€. vsetko bolo v uplnom poriadku, vykon narastol, spotreba paliva v prevazne mestkom cykle pod 7l/100km. po cca 1000 km som spozoroval dym z vyfuku(modry) a zapach spaleneho oleja. som taxikar a robim cca 200 km denne prevazne po meste a denne dolievam 1l oleja. moje stare ventily boli ako kvietinky. moj nazor je ten, ze po repase hlavy boli vo valcoch vysoke tlaky, ktore nevydrzali kruzky. oplati sa mi menit kruzky alebo mam zohnat cely motor z nejakej buracky? Aký máš kód motora ? Na hlave sa menili aj vodítka ventilov ? S krúžkami uvažuješ správne - tie krúžky sú slabé. Bohužial na výmenu krúžkov je potrebné rozdelit blok motora v deliacej rovine a vybrať kľukovku, takže motor von. Úspešnosť prekrúžkovania ti nikto nezaručí, záleží ako to v motore vyzerá. Koľko to má km najazdených ? pokial cez nejakých 120tis, už by som do opravy nešiel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 29. Červen 2011 Sdílet Vloženo 29. Červen 2011 je potrebné rozdelit blok motora v deliacej rovine a vybrať kľukovku tak na toto treba človeka čo to už robil,pretože sú dôležité uťahovacie momenty,poradie uťahovania a správne tesniace tmele Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomy696 Vloženo 29. Červen 2011 Sdílet Vloženo 29. Červen 2011 Aký máš kód motora ? Na hlave sa menili aj vodítka ventilov ? S krúžkami uvažuješ správne - tie krúžky sú slabé. Bohužial na výmenu krúžkov je potrebné rozdelit blok motora v deliacej rovine a vybrať kľukovku, takže motor von. Úspešnosť prekrúžkovania ti nikto nezaručí, záleží ako to v motore vyzerá. Koľko to má km najazdených ? pokial cez nejakých 120tis, už by som do opravy nešiel. ano menili sa aj voditka. viem o tom ze je problem vymenit kruzky, aj preto sa do toho nikomu velmi nechce. mam jedneho cloveka, ktory by mi to spravil, ale neviem co ma vyjde lacnejsie, ci druhy motor alebo kruzky. mam najazdenych okolo 180 tis. km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
škoda-autodiely Vloženo 30. Červen 2011 Sdílet Vloženo 30. Červen 2011 (editace) Na 180tis km to už bohužial nemá význam riešiť, u normálneho motora pri dobrej údržbe tie km nie sú moc, ale motory 1,2 sú ako tenisky od vietnamcov .. pri malých výrobných nákladoch sa nedá čakať veľká životnosť.. Editováno: 30. Červen 2011, autor: Standis pozor na citování předcházejících příspěvků Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 30. Červen 2011 Sdílet Vloženo 30. Červen 2011 (editace) těch 12 byla cena za díly a práci dohromady. akorát nikdo to nechtěl vyměnit, jak zjistili co je to za motor, tak ruce pryč od toho. nakonec přes známýho jsem našel perfektní dílnu, kde ještě v dnešní době opravujou a nevyměňujou :-) každopádně motor byl venku celej rozdělanej. po opravě jako novej. ale následkem vytaženýho motoru u šest let starýho auta začla zlobit elektrika. upadený zoxidovaný dráty a tak. jak se do toho hrábne, tak už to není ono. takže jsem to hned prodal. teď mám 1.2 HTP 51kW a nemůžu si to vynachválit. jinak ve škodovce mi řekli, že kroužky na tom vyměnit nejdou a že se ani nedodávají jako náhradní díl a že si mám sehnat novej motor :-) jenže novej motor, to si taky nemusíš polepšit, protože může být ve stejným stavu. je to prostě blbý mít tenhle motor v autě :-( Editováno: 30. Červen 2011, autor: vormen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.