powerseven Vloženo 30. Květen 2010 Vloženo 30. Květen 2010 Prosím o radu? Octavia I, 1,9TDi, 81 kW, rok výroby 1999, najeto 202000km, rozvody ve 180000km.Jel jsem po dálnici cca. 100 km/h najednou se ztratil výkon a auto úplně umřelo - bílý dým z výfuku. Odtáhl jsem to a je povolený rozvoďák, žádnou ránu jsem neslyšel, ale je to úplně seklý. Do vše mohlo odejít? kolik bude stát oprava vozu? Díky za veškeré rady při opravě. powerseven Citovat
xkubik Vloženo 30. Květen 2010 Vloženo 30. Květen 2010 Kdy si dělal ty rozvody? - záruka..?? Tohle je jedna z nejhorších věcí co se ti mohla stát, možná se začni poohlížet po jiném motoru, cenově to může vyjít líp než oprava... Samozřejmě záleží na tom, co všechno se poškodilo, to se pozná až se to rozebere. Citovat
acek Vloženo 30. Květen 2010 Vloženo 30. Květen 2010 Asi ti odešlo turbo(ten bílej dým z výfuku)a následně totálně KO motor sežeň jinej oprava bude mnohonásobně dražší něž koupě jiného motoru. Citovat
powerseven Vloženo 30. Květen 2010 Autor Vloženo 30. Květen 2010 Asi ti odešlo turbo(ten bílej dým z výfuku)a následně totálně KO motor sežeň jinej oprava bude mnohonásobně dražší něž koupě jiného motoru. Protože jsem zatím nic nevěděl - rozhodil jsem kryt rozvodů a je povolenej rozvodovej řemen a může za to napínací kladka, u které asi zrejmně odešla pružina. Co vše tedy mohlo odejít? a můžete někdo odhadnout škody a cenu. děkuji Citovat
powerseven Vloženo 30. Květen 2010 Autor Vloženo 30. Květen 2010 Protože jsem zatím nic nevěděl - rozhodil jsem kryt rozvodů a je povolenej rozvodovej řemen a může za to napínací kladka, u které asi zrejmně odešla pružina. Co vše tedy mohlo odejít? a můžete někdo odhadnout škody a cenu. děkuji Jeět+ by mě zajímalo to turbo, zda může být opravdu KO, respektive zda to může být příčina.Podle mně je turbo OK. Citovat
acek Vloženo 30. Květen 2010 Vloženo 30. Květen 2010 Zkontroluj hladinu oleje a taky sundej hlavu pak uvidíš co to nadělalo za paseku každopádně pokud to bylo rozvodama tak si musel slyšet nějakej rachot jak ti písty nakopaly ventily mohly prorazit písty nebo hlavu a olej nalítal tamtudy do výfuku a mohlo to taky zakouřit ,možná je turbo v pořádku.to se pozná až se to rozebere. Citovat
pista.borec Vloženo 2. Březen 2017 Vloženo 2. Březen 2017 Zdravim panove taky mam ten problem.Cestou domu z prace jsem slysel divnej zvuk motoru.Tak jsem zajel k znamymu co ma autoservis.Motor bezel po chcipnuti uz to neslo nastartovat.Koukal na to a prý volnej rozvodovy remen.Tak mam taky dilema jestli to rozebrat komplet a rozhodit i hlavu?Nebo sehnat novy motor?Mam superba 2,5 120kw Citovat
Píďa Vloženo 20. Srpen 2017 Vloženo 20. Srpen 2017 (editace) Zdravím Vás, využiju již započatého tématu k Vaší radě...... Dnes jsem jel po dálníci a kousek před sjezdem mi auto spadlo do nouzáku..... tak jsem sjel z dálnice, vypnul zapnul zapalování a jel jsem dál. Potom jsem dojel domů, vypnul motor a říkám si zkusím nastartovat jestli je vše OK, ale nastartoval jsem a hrozný rachot z motoru (nevím k čemu bych to přirovnal) a motor zhasl.... Můžete mi poradit zda to může být také problém s rozvody nebo hydroštely ??? Auto má najeto cca 350 tis. km..... Nevím jestli to zkoušet nastartovat zastudena ??? Prosím o radu a zkušenosti děkuju O1, 81 kW (ASV) Editováno: 20. Srpen 2017, autor: Píďa Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.