Publikováno Květen 24, 200619 r Zdravim pani, mal by som na Vas dotaz, tykajuci sa spojky, ktora preklzava, motor je 1.9TDi, 66kW, pravdepodobne je "chipnuty"... Zvykne pri zaradenej 3jke, pri pruznejsom zoslapnuti plynu preklzavat - cca od 2200 ot/min vyssie... Ked je plyn stlacany plynulejsie je vsetko ok. Znatelnejsie je to pri obsadenom aute... A teraz babo rad... Riesenie problemu je vymena spojky za napr. kvalitnejsiu zo silnejsej motorizacie - 1.8, RS.. ??? Dik za rady, komentare atd...
Květen 24, 200619 r Spojka je spotřební věc. Je konstruovaná na cca 100 000km. Její životnost se dá podstatně prodloužit stylem jízdy. Mění se komplet sada tzn: spojka, spojkové ložisko, "přítlačák". U octavie je spojka samoseřizovací, takže prokluz je neklamnou známkou toho, že ji máš po smrti a její stav se bude s přibývajícími kilometry zhoršovat. Myslím si, že RS má naprosto jinou spojku (průměr a konstrukce) než nafta, takže měň na TDi.
Květen 24, 200619 r Spojka je spotřební věc. Je konstruovaná na cca 100 000km. Její životnost se dá podstatně prodloužit stylem jízdy. Mění se komplet sada tzn: spojka, spojkové ložisko, "přítlačák". U octavie je spojka samoseřizovací, takže prokluz je neklamnou známkou toho, že ji máš po smrti a její stav se bude s přibývajícími kilometry zhoršovat. Myslím si, že RS má naprosto jinou spojku (průměr a konstrukce) než nafta, takže měň na TDi. Uff, ja mam 190000km a spojku puvodni, je to mozny? Na benzinu teda...
Květen 24, 200619 r Jeden čas (kolem MR2002-3) se do TDI 66kW montovaly nějaké levnější spojky, které se takto projevovaly a časem i u nečipnutých aut. Tátovi se to přihodilo též. A řešil to kompletní výměnou spojky ze silnější varianty (81kW). On jí sehnal nějak levněji, ale ve značkovém servisu si řekli nějak kolem 30.000 Kč.
Květen 24, 200619 r Spojka je spotřební věc. Je konstruovaná na cca 100 000km. Její životnost se dá podstatně prodloužit stylem jízdy. Mění se komplet sada tzn: spojka, spojkové ložisko, "přítlačák". U octavie je spojka samoseřizovací, takže prokluz je neklamnou známkou toho, že ji máš po smrti a její stav se bude s přibývajícími kilometry zhoršovat. Myslím si, že RS má naprosto jinou spojku (průměr a konstrukce) než nafta, takže měň na TDi. Uff, ja mam 190000km a spojku puvodni, je to mozny? Na benzinu teda... Ja si myslim, ze to mozne je, ze primo to neni zadna vyjimka. Urcite se zde najde nekdo, kdo ma najeto vic. Ja jen 106 k. HM 1,6 / 74
Květen 24, 200619 r Spojka je spotřební věc. Je konstruovaná na cca 100 000km. Její životnost se dá podstatně prodloužit stylem jízdy. Mění se komplet sada tzn: spojka, spojkové ložisko, "přítlačák". U octavie je spojka samoseřizovací, takže prokluz je neklamnou známkou toho, že ji máš po smrti a její stav se bude s přibývajícími kilometry zhoršovat. Myslím si, že RS má naprosto jinou spojku (průměr a konstrukce) než nafta, takže měň na TDi. Uff, ja mam 190000km a spojku puvodni, je to mozny? Na benzinu teda... Ja si myslim, ze to mozne je, ze primo to neni zadna vyjimka. Urcite se zde najde nekdo, kdo ma najeto vic. Ja jen 106 k. HM 1,6 / 74 Staci si porovnat krutiace momenty benzinov a naftakov.... Ale tiez urcite zavisi od stylu jazdy- axi napr. nechavas nohu polozenu na spojkovom pedali alebo mas rad odpichy so smykom, tak to bude poznat...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.