perhaps Vloženo 10. Červen 2010 Sdílet Vloženo 10. Červen 2010 Ahoj, mám 1,8 T 20V 2003 110 KW a uvažuji o čipu. Nejsem závodník, takže co se týče výkonu i tak jsem spokojený. Spíš mě zajímá, jestli by se tím snížila spotřeba, o kolik a na kolik to načipovat, aby to bralo co nejméně. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8 T 147 kW Vloženo 10. Červen 2010 Sdílet Vloženo 10. Červen 2010 (editace) To ti asi zrejme napise kazdy neco jinyho.... Ja ten svuj jsem chipnul na 147KW (puvodne 110 ) Spotreba sla na horu,kromne toho kolem 4000-5000 to šklube...ikdyž pak je to dobrý... V meste mám spotrebu 8,5 - 11 litru,venku 6,8 až 13,5.... Ve meste 8,5 je spíš jízda o nervy...jedu jako kdybch mnel favorita,a v kuse koukam na otacky. Pri normal jizde spis kolem 9 a víc mesto. Venku jestly jenom lechtám plyn,tak dá se i pod 7,ale take ti natru i favority.... A procpak to chipovat ,kdyz ti to natre i zigulak ze jo ? Svizna jizda venku kolem 8,5 - 9.A jestly ho slapu a vytacim jako pripecenej:smich:,tak klidne i 13,5... Kamos ma stejný problem...jemu to dokonce bere 16l,kdyz tomu poradne vytne. Zaver:jestly ti zalezi na spotrebe - nechipuj ! Jestly das lepsi chip,tak zato vyvalis klidne 12 tis kc - dostanes sice sílu jako bejk,ale sklubani a vysa spotrba te nemine. Tet jiste ti nekdo napise,ze je to lezlol.koli lidi tolik nazoru. Editováno: 14. Červen 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 12. Červen 2010 Sdílet Vloženo 12. Červen 2010 Upravoval jsem už 3 auta a zkušenost je jednoznačná - při stejném stylu jízdy u každého šla spotřeba dolů, resp. se stejnou spotřebou jako před úpravou se člověk svezl líp. Konkrétně u 1.8T jsem měl úpravu, kde byl nejvyšší krouťák 295Nm (což je + 40%) mezi 2200-2500 ot. a při normální velmi svižné jízdě nebylo potřeba motor nad tyto vytáčet. Podobně v kopci nebo při předjíždění máš potřebný výkon proti sérii dostupný při nižších otáčkách, takže není třeba tolik podřazovat a točit to na nižší stupeň. Roky jsem tohle auto používal na denní dojíždění do práce (cca. 25 km, 50% okreska, 50% obce) a průměrná spotřeba do 7,2. Delší trasy mimo dálnici naprosto běžně za 6,7, vše v rychlostníh limitech vč. DPH. Po dálnici jsem moc nejezdil, prakticky jen 1x za rok na dovču, a tam to udělalo 1700 km rychlostním průměrem okolo 105 km/h za 7,5. Podobnou zkušenost mám ted´s Fordem, při stejné spotřebě jezdím podstatně ostřeji a svižněji. Jde o to, zada se ti kvůli úspoře někde mezi 0,5 - 1l/100km vyplatí investovat o čipu. Já jsem do něj šel vždy kvůli lepšímu svezení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diesel2006 Vloženo 14. Červen 2010 Sdílet Vloženo 14. Červen 2010 (editace) už 3 auta?:smich:teda ...páni.... Ja zase říkam,že to pak žere jako prase... Kamoš to má také,a pod 10 litrů prej nejde ikdyby se pos..l. Editováno: 14. Červen 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8 T 147 kW Vloženo 14. Červen 2010 Sdílet Vloženo 14. Červen 2010 Přestne kámo.... I před chipem to papkalo jako prase,a teť jako divoký prase:smich: JJ,v pátek se konečne zbavím toho svího.....zlatej naftáčik:palec2: Jasne ,že nekto napíše že po chipovaní klesá spotreba...jinak by se neprodával chiplol Klesá,to jo ...ale u naftáku;) Jinak 1,8 T 110 si myslím,že skvělý a pružný motor - neni potřeba to kazit s chipem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 14. Červen 2010 Sdílet Vloženo 14. Červen 2010 Tesna má pravdu, to vy dva melete háčka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diesel2006 Vloženo 14. Červen 2010 Sdílet Vloženo 14. Červen 2010 Ty seš celej háčkolol Nevidím důvod,proč by mi lhal kamoš... Proč shadzoval vlastní auták ? Řekl mi,že mu to žere 10 l a víc.....a tomu věřím háčko sem háčko tam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 14. Červen 2010 Sdílet Vloženo 14. Červen 2010 Ty voe ... to je už diskuze jak na novinkách Když máte výhrady, kolik aut máte nebo jste doma měli upravených vy a kolik s nimi najeto? Já jen směšných asi 170tkm. Jako prase žere každé auto pod plným, takže si zkuste srovnat srovnatelné (styl jízdy, rychlostní průměr, trasa apod.) Kolega na začátku chtěl nějaké fakta, tak mus zkuste místo obecných blábolů a výkřiků nějaké dát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diesel2006 Vloženo 14. Červen 2010 Sdílet Vloženo 14. Červen 2010 (editace) pobavils mne Editováno: 14. Červen 2010, autor: Diesel2006 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bolek Vloženo 14. Červen 2010 Sdílet Vloženo 14. Červen 2010 A úplně nejlepší diskuze je o tom jak "kamarád říkal"!! Jestli auto s chipem nejezdíš, tak raději na článek nereaguj!! Pokud mu auto po úpravě softwaru žere jak prase, tak není něco v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdikarlos Vloženo 14. Červen 2010 Sdílet Vloženo 14. Červen 2010 ..opravdu krásná diskuze.. Osobní zkušenost -čipovány 3 auta-všechny TDI ( 2x 81 kw a teď 77 kw) -při normálním stylu jízdy spotřeba neznatelně nižší-měřeno na stejné trase-jezdím ji každý den-cca 60 km -pokud si trochu zazávodíš, tak jde samozřejmě nahoru, ale zase to jede -ale kvůli spotřebě se to určitě nevyplatí -subjektivně se zlepší jízdní comfort-předjíždění, toč. moment je k dispozici dříve atd. -toť můj názor a teď se do mě pusťte 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmik Vloženo 14. Červen 2010 Sdílet Vloženo 14. Červen 2010 presne tak, jako rozhodujici faktor pred chipovanim bych videl karlosem zmineny bod o rychlejsim predjeti... v nicem jinem pro me samotnyho chip smysl nema Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bolek Vloženo 14. Červen 2010 Sdílet Vloženo 14. Červen 2010 to tdikarlos. Já se do tebe rozhodně pouštět nebudu. S Tvým názorem se plně ztotožňuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 14. Červen 2010 Sdílet Vloženo 14. Červen 2010 No když už tady tak rozebíráte hezky není čip jako čip a hlavně u benzínu to není zrovna moc jednoduchý a to hlavně u upgradu. U TDi jde spotřeba dolů a to se klidně budu hádat. U benzínu (mám 1,8T) to tak rapidně poznat není, ale taky jde dolů, bo to třeba nemusíš tolik točit že. Když obuješ třeba široký kola, poznáš ten rozdíl na spotřebě ale dost. Krouťák udělá svoje prostě. A když se podíváte jak se tvoří mapy, tak uvidíte o čem vlastně čip u turba je. PS: žere mi to teď po městě 16 s normál nohou.. Proč? Blbá mapa! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diesel2006 Vloženo 15. Červen 2010 Sdílet Vloženo 15. Červen 2010 Ahojte, ja jsem netvrdil,zda je chip v pořádku nebo ne....tak možná to má na ho..o udelaný,nebo mu delal nejaký amatér.....ale rozhodne říká pravdu. Včera jsem si ho naschvál pujčil - a při trochu svižní jízde byla spotřeba 12,5 l. Když sem to trochu procvičil,tak to šlo na 13,9:aggressive: Od 3500 to začína šklubat pak asi 4100 to ustálí a táhne jak pripečenej Věřte - nevěřte. Pak jsem se teda snažil maximálne ukáznit,tak jsem jezdil v meste za 8,7 l - ale to bylo spíš trápení než ježdení. To by mne rozfofroval i Ford Ka Jestly říkate,že to neni v pořádku - budiš ....nehádam se Psal sem to proto,že ja mám takovou skušenost. Proste můj kamoš ho má,a takhle se mu chová auták. A ať mi nikto netvrdí,že to tak neni ! Jednak jsem si to vyskoušel,a pro kamoše to byl mazel...jeho Ferrari on to lituje nejvíc,že si to musí přiznat,že si to doprasil s tím chipem. Včera jsem ješte psal do jedný firmy do Prahy delají tam chip na všechno možný již 9 let. Odepsali,že neni to obvyklí,aby spotřeba šla na horu,ale rozprávkoví příběhy o tom jak klesla spotřeba u benzínu jsou výmysl....prej... U benzínu když jde dolu spotřeba tak cca 0,5l benzínu - teda aspon tohle mi napsali / prej je to lepší znát u naftáku. A všeobecne chip neni primárne o spotřebe ale o síly,svižnosti a kroutáku......prej Víc se k tomu nebudu vyjadřovat. Ať si myslí každý co chce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 15. Červen 2010 Sdílet Vloženo 15. Červen 2010 (editace) Kuli spotrebe se na cip vyprdni to se dela hlavne kuli vykonu. Jinak z me zkusenosti (1,8T a 1,9TDi) se mi po cipu spotreba pri normalnim jezdeni nijak nezmenila... Jestli auto nekde cuka tak asi bude neco spatne. Docela me sokuje kolik lidi je schopno poslat nekam jednotku z auta aby mu ji nekdo nacipoval!!! Vic psat nebudu protoze bych jen opakoval co rekl Tesna Editováno: 15. Červen 2010, autor: silarm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.