Publikováno Červen 12, 201015 r Prosímo radu. Dal jsem do servisu na rozvody O1 1.9TDi 81 kW AHF. Po vyzvednutí vozu jsem jakoby slyšel drobné kovové cvakání od motoru, ale nebyl jsem si jist. Zajel jsem tedy za jedním motorářem - amatérem a ten už místo pozdravu " hele vole ten motor nějak cvaká!" Zjistili jsme, že olej v motoru je 5 mm nad horní ryskou!!! (výměna nebyla). Nechápu, jak se to může při výměně rozvodů stát - co s tim proboha dělali. Dále, po sundání plastového výka na rozvodech jsme zjistili, že ta kladka, co je hned odshora vidět (průměr cca 2 cm) měněná rozhodně nebyla, jsou na ní šmouhy od tření se starým řemenem. Takže je jasný, že v tom servisu jsou fakt prasata. Nechám si rozvody překontrolovat od někoho více fundovaného, abych měl jistotu, co vlastně vyměnili a co ne, ale co to cvakání???? je možný, že je řemen o zub posunutý? Spotřeba a tah motoru jako předtím OK, jen to cvakání. Že by hydroštely? Taková náhodaže ted najedno a před rozvodama nic ? Poraďte prosím, na co se zaměřit Olej už jsem ihned vypustil a je tam nový + filtr - furt stejné. Jo to cvakání je vyloženě kovového charakteru a ozývá se ze zadní části motorového prostoru, za studena míň, za tepla o trochu víc (aspoň to je můj subjektivní dojem) Upraveno Červen 12, 201015 r od supermario
Červen 12, 201015 r Autor Tak to reklamuj kde ti robili-menili rozvody. No když to dám takovému servisu, jak to asi dopadne? Aby to nedomrvili totálně. Důvěra v ně klesla na nulu. Chci to dát do kupy na vlastní pěst, jinde. A od opravy ani nemám doklad. Byla to protislužba za něco jiného a navíc přes prostředníka. No jsem vůl no. Takže jestli by někdo neporadil bez ohledu na to, jestli reklamovat či ne, jestli jsem v právu nebo ne.............jestli jsem vůl nebo ne (jsem asi ), prostě přímo k věci. Děkuju moc. Upraveno Červen 12, 201015 r od supermario
Červen 12, 201015 r Jak je to starý a kolik má nalítáno? Nejlepší by to bylo slyšet na vlastní uši a zjistit odkud to jde.Jinak pokud jsi to dával na výměnu rozvodů tak jsi se měl domluvit co všechno chceš vyměnit(rozvoďák kladky vodní pumpu) I když to zaaretuješ přípravkama je třeba potom udělat nastavení předvstřiku a zkouknout to vagem na TDI grafu popřípadě to doladit. Ale raděj to dej někomu překontrolovat jak je to nastavený.(nastavit to pro kontrolu znovu na aretační body)Pokud se nepletu u tohohle motoru by se měly dělat rozvody každých 60tis.km.
Červen 12, 201015 r Autor Jak je to starý a kolik má nalítáno? Nejlepší by to bylo slyšet na vlastní uši a zjistit odkud to jde.Jinak pokud jsi to dával na výměnu rozvodů tak jsi se měl domluvit co všechno chceš vyměnit(rozvoďák kladky vodní pumpu) I když to zaaretuješ přípravkama je třeba potom udělat nastavení předvstřiku a zkouknout to vagem na TDI grafu popřípadě to doladit. Ale raděj to dej někomu překontrolovat jak je to nastavený.(nastavit to pro kontrolu znovu na aretační body)Pokud se nepletu u tohohle motoru by se měly dělat rozvody každých 60tis.km. má to nalítáno 280 000 poctivých, r.v. 1999, servisku mam, jsem druhý majitel (1. v SRN). Podle servisky jsou rozvody po 110 000 km. Vodní pumpu dělali taky. Btw. nevíte v okolí UL o někom, kdo by mi s tím poradil, ke komu zajet? Do žádného značkovéhu servisu rozhodně nepojedu ale :-( Upraveno Červen 12, 201015 r od supermario
Červen 16, 201015 r Tak s něčím takovým jsem se již setkal. Dělali klientovi rozvody a napoprvé to potkali, pak to nastavili správně, ale motor už klepal. Byly poohýbané ventily a po pár km se to pozpadlo a motor šel do kytek. Jen aby to nebyl i tvůj případ.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.