ketys Vloženo 13. Září 2011 Sdílet Vloženo 13. Září 2011 Nikdo žádný nápad co by to mohlo způsobovat? Nikdo jste se s tím nesetkal? Koukněte na video a poslouchejte, jak se to celý třese... na 2k otáčkách to ustane a je klid ... O1 vibrace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom84 Vloženo 14. Září 2011 Sdílet Vloženo 14. Září 2011 Špatné vnitřní homoklouby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ketys Vloženo 15. Září 2011 Sdílet Vloženo 15. Září 2011 Díky za tip mrkneme na to s kamarádem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
walter wrc Vloženo 18. Září 2011 Sdílet Vloženo 18. Září 2011 Tak jak to dopadlo? Ptám se proto, že to, co popisuješ, zažívám posledních 500 km a mám pocit, že se to zhoršuje. Díky W. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thomsn.dzus Vloženo 20. Září 2011 Sdílet Vloženo 20. Září 2011 (editace) :-( Editováno: 16. Říjen 2017, autor: Thomsn.dzus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
walter wrc Vloženo 26. Září 2011 Sdílet Vloženo 26. Září 2011 Tak co, vyměnil si ty homoklouby? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 26. Září 2011 Sdílet Vloženo 26. Září 2011 Taky mám podobnej problém. Auto při vyšších rychlostech vibruje, když brzdím tak je to hrůza. Čepy, ložiska, silembloky jsou OK. Přední brzdy komplet nové, ale od výroby můžou být blbý. Nechám ještě udělat test na tlumiče, roztočím přední i zadní kotouče na soustruhu a pak jsem taky bezradnej. Poloosy se kontrolují vlastně jak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 26. Září 2011 Sdílet Vloženo 26. Září 2011 (editace) Ještě mě napadlo, že mám buchlý kolo, ale to se pozná na vyvážení že? Radši se už ptám na všechno, protože už mě to trápí dlouho a nevím co s tím. Editováno: 26. Září 2011, autor: Pajk85 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ketys Vloženo 26. Září 2011 Sdílet Vloženo 26. Září 2011 Při vyšších rychlostech toho může být víc, mě to teď dělá taky, mohli by to být "poskákané" pneu, páč mam tlumiče špatný už, geometrii jsem dělal a kola mám taky vyvážený, ja jedu tak 130 km/h + tak to vibruje, čím rychlej, tím víc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 26. Září 2011 Sdílet Vloženo 26. Září 2011 Co třeba ramena? Co by se dělo, když by byly špatný? No já mám nové pneu Continental, takže to můžu u mě vyloučit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlny_octavia Vloženo 30. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2012 (editace) Zdravím, koukám, že je to už starší téma,ale třeba se oživí. Mám podobný problém na OI 2002 81kw, combi. Auto se třese na 4. převodový stupeň, když přidám (spíše do kopce) při 70 km/h a chci to na tu 4. rozjet, tak se to roztřese a není to moc příjemný. Dělá to až po výměně předních komponentů, tj. tlumiče kayaba, uložení tlumičů, ramena febi, 4 čepy origo, tyčky stabíku origo, uložení stabíku origo a ještě nutno říct, když je to v tom vibrování, tak vyšlápnu spojku a přestane to. Takže poznatek, že to dělá jen v tahu. Díky za rady... EDIT: .S. geometrie samozřejmě hotová Editováno: 30. Červenec 2012, autor: Wojnar Edituj příspěvky!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pfujara Vloženo 30. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2012 Spojka nebo homogenní kloub, přikláním se k vnitřním kloubům poloosy zkus jestli nemají vůli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 31. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2012 Kloub nemusí vykazovat žádnou vůli a stejně může být špatný a projevovat se vibracemi při záběru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira.k Vloženo 31. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2012 Já když loi nechal vyměnit vnitřní homo klouby tak to přestalo. Zkusila se nejdřív jedna strana s dobrou poloosou kterou měli v servise a to nestačilo, když jsme dali obě, tak čistá jízda, potom se to zas rozhodilo a vyměnily se jen vnitřní klouby. To abych zbytečně neměnil a nebylo to něčím jiným. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlny_octavia Vloženo 3. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2012 Spojku už mám načnutou, takhle jsem to před měsícem koupil, ale tím způsobem, že zabírá někde kolem půlky, ale kvalty tam jdou hezky. Jenže to asi nebude ono, protože před tou GO přední nápravy to nedělalo, od té doby mám najeto teprve asi 1000km. To cukání se projevuje pouze do kopce, po rovině a z kopce to nedělá. Další poznatek je, že to začne v rychlosti kolem 75 km/h a drží až tak do 110 km/h. Nepodtáčím to. Trojku vytočím tak na 3000 ot./min, to mám kolem 75 km/h a dám čtyřku no a v této rychlosti to začne. Kdybych trojku točil dál, tak už se to taky mírně začně třást a až zařadím, tak se to prostě třese Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pfujara Vloženo 9. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2012 uložení motoru je Ok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kewwin Vloženo 12. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2012 já bych to viděl na dvouhmotu na spojce taky mi to dělá ale ne na trojku,dělá mi to na pětku z nízkých otáček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek_Norway Vloženo 21. Březen 2013 Sdílet Vloženo 21. Březen 2013 Zdravim, zrejme mam podobny problem, planujem vymenit vnutorne aj vonkajsie homokineticke klby, len by som potreboval par rad. Auto je Octavia Tour, 2005, ALH, 235tis km origo, doteraz nemenene. Mam dat vymenit len klby alebo komplet poloosy? Treba potom robit geometriu (pytam sa nakolko v Norsku geometria stoji cca 200 eur)? Dalsia vec, viete mi poradit nejaku dobru stranku na nakup tychto klbov? Zatial som kupoval len zo skoda-dily.cz, spokojnost, akurat, ze momentalne nemaju skladom tusim pravy vnutorny klb, lavy ano a niekde som cital, ze pravy a lavy vnutorny klb je rovnaky...je to pravda? Mate niekto skusenosti? Na co si dat pri kupe pozor? Nerad by som objednal nespravne...Vdaka za rady a tipy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
taczut Vloženo 3. Květen 2013 Sdílet Vloženo 3. Květen 2013 Stejný problém jsem částečně vyřešil přehozením vnitřních kloubů. Lze tak zabránit třepání v tahu, ale zase to bude cítít při brzdění motorem. Jinak tímto postupem si ověříte, jestli jsou to opravdu vnitřní klouby. Zdar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dany101 Vloženo 31. leden 2015 Sdílet Vloženo 31. leden 2015 zdravím , mám tento problém tiež - vymenil som už aj vnutorný klb na dlhej poloose, je urobená komplet GO napravy, nové gumy, nové pravé ložisko,geometria. na kratkej poolosy vola nieje - mechanik mi hovoril aby som to zbytočne nemenil - že to už môžem vymeniť všetko a robiť to spôsobom pokus - omyl rozmyslam či by to nemohol robiť napr. silentblok na prevodovke , dávnejšie som to mal na Roomstry a pomohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 31. leden 2015 Sdílet Vloženo 31. leden 2015 ... na kratkej poolosy vola nieje - mechanik mi hovoril aby som to zbytočne nemenil - ... Mám zkušenost, pravda pouze z Felicie, že vůle být nemusí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ketys Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 U mě to byla nakonec dvouhmota. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dany101 Vloženo 19. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2015 u mna je to už vyriešené : treba vymeniť obidva vnutorné klby - i ked mi "pani mechanici " tvrdili , že to nebude určite tym vnutorným klbom krátkej poloosi, nedalo mi to a lahol som si pod auto a vyskušal si to sam. /na dlhej som to už vymenil skôr - aj to len na moje naliehanie , že to chcem a hotovo - tvrdil mi že auto netrasie.../ jednou rukou som chytil unašač na prevodovke /kde sa uchytava poloos/ a druhou jemne otačal poloosou - samozrejme tam bola vola. tak ako som kupil klb /mudrlant mechanik chcel celu poloos davať..../, doniesol mechanikovi nech urobí to , čo chcem ja a nie to čo chce on..... ....už ma to celkom nebaví ako tzv. "mechanici" davajú navrhy - treba vymeniť toto, toto ale to čo treba nie. počúvať ich už by som menil:zotrvak, spojku, dokonca mi jeden zadrel treba zrepasovať prevodovku, lebo je diferák v p... , alebo ju vymeniť za inú, atd. další ma šokol ,že hukot od kolesa nieje ložisko ale prednutý diferák - som myslel že mu jednu drbnem....., ked zdvihol auto, tak sa hambil jak pes , že čo zadrel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shrek32 Vloženo 10. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2015 Mám podobnou zkušenost,vyměnil jsem zadní tlumiče,mimochodem cca po dvou letech ježdění(doporučuji nekupovat Miele jsou to sračky) no a chvění a bůhví co ještě je pryč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rado74 Vloženo 19. Září 2019 Sdílet Vloženo 19. Září 2019 Zdravim, viem že to je stará téma,ale skúsim. Octavia1 2004, combi, 66kw, 1.9tdi. na tachu cez 400 000. Octavia začala krivit kotúče. Vymena tiahlic , brzdicov a lozisk . Zistil som jeden strhnuty zavit na tiahlici. Od vtedy ok. Lenze auto zacalo poskakovat ako koza. V češtině třepe se. Presne ako keby bola hrca na pneumatike. Robí to najmä v ťahu. Ale je to cítiť aj na rovinke a dole kopcom najmenej. Ale je to tam. Mam dve sady novych pneumatik, vymena nepomohla. Začala sz ozývat spojka tak som vymenil komplet aj s dvojhmotou. Nepomohlo. Vymena kompletnych novych poloosi nepomohla. Nove gumy stabilizatora, nove ramena, cepy, ulozenie motora na strane vodica lebo sa mi zdalo moc mäkké, ale nebolo roztrhnute, spodne ulozenie prevodovky, ulozenie napravnice, ulozenie tlmicov, vymena servoriadenie lebo začalo tiecť nepomohlo. Tlmice boli vonku vyzeraju dobre aj na nerovnostiach funguju ok. Auto uz pri pomalom rozjazde vykazuje znamky kolisania. Bez sprievodnych pazvukov. To kolisanie sa minimalne prenasa do volantu a plynovy pedal citit to hlavnepri vyšších rýchlostiach. Napada niekoho niečo? Začínam mať podozrenie ze to bude niekde hlbsie. Diferencial? Tlmice? Struny? Da sa to nejako vylúčiť alebo potvrdit? Vďaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.