Publikováno Červenec 9, 201015 r Ahoj, mám Octavii 99, motor AGU, 1.8T 20V. Mám zřejmě nějakou závadu na motoru a nevím si s tím vůbec rady. Za jízdy, spíš za studena se z ničeho nic stane, že auto začne škubat a nejede - asi začne vynechávat jeden válec. Po chvíli nebo řádném prošlápnutí plynu se vše uvede do normálu. Nejdřív jsem myslel, že je to spojka, ale ta je v pořádku. Vyměnil jsem svíčky, koupil novou cívku zapalování a prozkoušel u všech válců - pokaždé to dělalo stejně. Navíc jsem vyčistil i celou palivovou soustavu a nic. Počítač také žádnou chybu neukazuje. Prosím o pomoc, už fakt nevím co s tím. Dík
Červenec 10, 201015 r Autor Na to jsem taky koukal. Všechno je čistý, navíc motor sem i přikostřil a nic.
Červenec 11, 201015 r Na to jsem taky koukal. Všechno je čistý, navíc motor sem i přikostřil a nic. na VAG si bol ? nevypisuje zadnu chybu ? ... sviecky si pozeral ? .. ab by to bola VAHA vzduchu , svietila by kontrolka na pristrojovke
Červenec 12, 201015 r Autor Moc se v tom nevyznám, nevím jestli to byl přesně VAG, každopádně počítač chybu neukázal a na palubovce nic není. Ta váha vzduchu mě taky napadla, ale to by měl počítač zjistit. Pokud se nezjistí žádná příčina, zkusím tu váhu vzduchu naslepo vyměnit. Nemohl by být problém s těsněním pod hlavou?
Červenec 12, 201015 r neviem ti povedat ci tesnenie , ale ak ides menit vahu vzduchu . tak sa nedoplatis, kontrolkky ziadne ? , s vyfukom nemas nic ? vag co presne vypisoval ake chyby ? rozvody si menil ?
Červenec 12, 201015 r neviem ti povedat ci tesnenie , ale ak ides menit vahu vzduchu . tak sa nedoplatis, kontrolkky ziadne ? , s vyfukom nemas nic ? vag co presne vypisoval ake chyby ? rozvody si menil ? sviecky skus preventivne vymenit
Červenec 12, 201015 r Autor VAG právě nevypisoval vůbec nic, žádnou chybu. Svíčky jsem vyměnil. Rozvody jsem nedělal. Mám najeto 140t km. Zítra to ještě budu projíždět na počítači s jiným mechanikem než posledně, takže uvidim. Váha vzduchu zas není taková rána ne? Tak kolem 1500?
Červenec 12, 201015 r Váhu ti kontrolka neukáže. To by musela být úplně mrtvá. Pokud z ní něco leze, tak se kontrolka většinou nerozsvítí. A ta cena... Přitlač. Když měnit, tak za originál. Já bych řekl projdi nejdřív hadice. Určitě najdeš díru. Hlavně v prostoru pod sáním a taky odvětrání motoru.
Červenec 12, 201015 r Autor Ten motor jde na tři válce. Kdyby to byla ta váha, tak nepojede, ale půjde na všechny válce. Já už fakt nevim.
Červenec 14, 201015 r Vaha za 1500 ? To musi byt peknej cinskej smejd. Origo stoji 3500 Kc. Me to na AGU delalo neco podobnyho pred cca rokem a byla to vaha. Kolik vzduchu to ukazuje kdyz to skube ? Kdybys byl z Brna, tak ti pujcim vahu na vyzkouseni
Červenec 15, 201015 r Autor Z Brna nejsem. Na tři válce to jede pro to, že mi to řekl ten mechanik, co to se mnou projížděl. Bohužel ten kluk co to měl projet s počítačem je teď nemocnej takže zatím nic nevím.
Červenec 20, 201015 r Autor Hadice jsou taky v pořádku. Dneska jsem to dostal zpátky s tím, že nevědí co to je. Hned při první projížďce mi to začlo dělat znovu. Zajímavá věc je ta, že když to začne dělat a člověk dvakrát pořádně prudce přidá najednou to jde normálně a za pár km zase to samé.
Srpen 3, 201015 r Autor Ahoj, tak po všech zkouškách se vyměnila váha vzduchu a auto najednou jede. Už jsem na tom ujel 400 km a bez problému. Díky všem za pomoc!
Srpen 3, 201015 r Člověk by čekal že aspon v servise přijdou na to že to je vaha.Když už to je servis s patřičnym vybavenim. Upraveno Srpen 3, 201015 r od David Stebel
Září 29, 201014 r Čaute pánové, mám problém. Auto mi jede na 3 válce (1,8T AGU). Mám nové svíčky, zkoušel jsem spřehazovat moduly, všechny jsou v pořádku. Dělá mi to čtverka válec, protože když na modulu odpojím konektor, žádná změna. První 3 válce jsou bez problémů. Zítra s tím jedu na diagnostiku, ale přesto se zeptám, zda má někdo nějakej další nápad. Díky za odpovědi!
Září 29, 201014 r Ty jsou nové .. ještě to může být zapalovacím modulem, co je na airboxu. Jak to mám odzkoušet? Neví někdo?
Září 29, 201014 r Ahoj, mám Octavii 99, motor AGU, 1.8T 20V. Mám zřejmě nějakou závadu na motoru a nevím si s tím vůbec rady. Za jízdy, spíš za studena se z ničeho nic stane, že auto začne škubat a nejede - asi začne vynechávat jeden válec. Po chvíli nebo řádném prošlápnutí plynu se vše uvede do normálu. Nejdřív jsem myslel, že je to spojka, ale ta je v pořádku. Vyměnil jsem svíčky, koupil novou cívku zapalování a prozkoušel u všech válců - pokaždé to dělalo stejně. Navíc jsem vyčistil i celou palivovou soustavu a nic. Počítač také žádnou chybu neukazuje. Prosím o pomoc, už fakt nevím co s tím. Dík Aký máš plyn? Je tam lanko, alebo potenciometer, ak je tam potenciometer, tak to môže byť aj tým. V málo prípadoch to stačí iba vyčistiť.
Říjen 11, 201014 r Čaute pánové, mám problém. Auto mi jede na 3 válce (1,8T AGU). Mám nové svíčky, zkoušel jsem spřehazovat moduly, všechny jsou v pořádku. Dělá mi to čtverka válec, protože když na modulu odpojím konektor, žádná změna. První 3 válce jsou bez problémů. Zítra s tím jedu na diagnostiku, ale přesto se zeptám, zda má někdo nějakej další nápad. Díky za odpovědi! mal som ten istý problém vymenila sa RJ zapalovania auto mi zatial ide bez problemov!!!
Říjen 12, 201014 r No u mě to byla špatná svíčka. A to jsem měl 2sady! Oboje na nic. Takže už jezdím na 4, ale.. Vznikl mi další problém a myslím, že tady klidně můžu pokračovat v debatě. Přestalo mi to tlačit. N75 je ok. Dnes jsem vyměnil podtlakový hadičky, snad jenom jednu ne, pač jsem se k ní nedostal, takže až to bude zdvyhlý. No má někdo nějakej slušnej nápad jak na to dál? Diagnostika nic neukazuje, tu už jsem zkoušel. A turbo KO není a BOV odfukuje velice slabě. Bude to nejspíš nějaká blbost, ale přijít na ni mi dělá problém!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.