Publikováno Červenec 11, 201015 r Ahoj vespolek, ví někdo kde se nachází relé klimatizace u octavie 1.6i 75kw 2002 ?
Červenec 12, 201015 r Relé pro uzavírání ventilu chladící kapaliny na relé boxu pozice 9 (platí pro AVU) Jednotka dochlazování pod levým spodním nosníkem (pod baterií)
Červenec 12, 201015 r Musíš vytahnout baterku a i ten plast co je pod ní. Drží to na dvou šroubech. Odšroubuješ, odpojíš a opatrně otevřeš. Jsou tam dvě relé. Taky jsem to teď řešil, protože mi po doplnění klima nefaungovala, tak mi mechanik řekl že je to tato "řídící jednotka" a musí se vyměnit cena cca 4000kč. Tak sem to celé prošel včetně všech spojů a kabelů co sem našel, co šlo tak propískal, očistil a promazal kontaktolem. Po sestavení ejhle zázrak klima chladí jak za mlada. Cena cca 5kč( smirek, kontaktol).
Červenec 12, 201015 r Autor Tak jsem vyzkušel výše popsané a nic. Zkoušel jsem i to relé pod baterkou vyměnit za jiné, vyčistli kostry, zástrčky a nic... Hledal jsem ještě relé pod palubkou (čislo 13 by to mělo být) a nic. 13ka je prázdná, vůbec tam nic nemá být. Je to rok 2002 1.6i 75 kw. Přijde mi, že do kompresoru nejde proud. Kompresor by měl být ok je měněný a klima napuštěná. Zatím děkuji za snahu mi pomoct pánové. Nějaký jiný tip?
Červenec 13, 201015 r Autor co píše diagnostka ? máš A/C nebo klimatronik ? Je to climatronic, chyba je v el. vedení ke kompresoru. Vag nepíše nic-bez chyby Dám to k elektrikáři. Děkuji Upraveno Červenec 13, 201015 r od Fridrich
Květen 31, 201213 r Ahoj, mám problém s manuální klimatizací v OI, po zapnutí klimy sepnou ventilátory, ale kompresor nesepne. Měřil jsem odpor elektromagnetické spojky ten je nekonečný, déle jsem měřil napětí co je na konektoru k elektromagnetické spojce a je tam neustále 12V, i když je klíček a klimatizace vypnutá. Takže to vypadá na vadnou spojku i relé dochlazování a to ještě mám jednu hadici načnutou, ale chladivo snad ještě neuniká. Jsou mé domněnky správné? Dá se nějako ověřit dostatek chladiva? Ve Vagu jsem nikde nenašel hodnotu s tlakového senzoru G65, je tam někde? Našel jsem akorát skupinu 50, kde ukazuje neustále kompresor vypnutý a provozní stav klimatizace se mění se zapnutím klimatizace po zapnutí je A/C-High, po vypnutí A/C-Low. Jak ŘJ pozná, že je kompresor zapnutý? Podle tlakového snímače G65?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.