Fridrich Vloženo 11. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2010 Ahoj vespolek, ví někdo kde se nachází relé klimatizace u octavie 1.6i 75kw 2002 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 12. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2010 Relé pro uzavírání ventilu chladící kapaliny na relé boxu pozice 9 (platí pro AVU) Jednotka dochlazování pod levým spodním nosníkem (pod baterií) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kokta1 Vloženo 12. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2010 Musíš vytahnout baterku a i ten plast co je pod ní. Drží to na dvou šroubech. Odšroubuješ, odpojíš a opatrně otevřeš. Jsou tam dvě relé. Taky jsem to teď řešil, protože mi po doplnění klima nefaungovala, tak mi mechanik řekl že je to tato "řídící jednotka" a musí se vyměnit cena cca 4000kč. Tak sem to celé prošel včetně všech spojů a kabelů co sem našel, co šlo tak propískal, očistil a promazal kontaktolem. Po sestavení ejhle zázrak klima chladí jak za mlada. Cena cca 5kč( smirek, kontaktol). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fridrich Vloženo 12. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 12. Červenec 2010 Tak jsem vyzkušel výše popsané a nic. Zkoušel jsem i to relé pod baterkou vyměnit za jiné, vyčistli kostry, zástrčky a nic... Hledal jsem ještě relé pod palubkou (čislo 13 by to mělo být) a nic. 13ka je prázdná, vůbec tam nic nemá být. Je to rok 2002 1.6i 75 kw. Přijde mi, že do kompresoru nejde proud. Kompresor by měl být ok je měněný a klima napuštěná. Zatím děkuji za snahu mi pomoct pánové. Nějaký jiný tip? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 13. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2010 co píše diagnostka ? máš A/C nebo klimatronik ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fridrich Vloženo 13. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 13. Červenec 2010 (editace) co píše diagnostka ? máš A/C nebo klimatronik ? Je to climatronic, chyba je v el. vedení ke kompresoru. Vag nepíše nic-bez chyby Dám to k elektrikáři. Děkuji Editováno: 13. Červenec 2010, autor: Fridrich Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fridrich Vloženo 23. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 23. Červenec 2010 Byla upadlá kostra ve svazku vedoucím ke kompresóru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ikl Vloženo 31. Květen 2012 Sdílet Vloženo 31. Květen 2012 Ahoj, mám problém s manuální klimatizací v OI, po zapnutí klimy sepnou ventilátory, ale kompresor nesepne. Měřil jsem odpor elektromagnetické spojky ten je nekonečný, déle jsem měřil napětí co je na konektoru k elektromagnetické spojce a je tam neustále 12V, i když je klíček a klimatizace vypnutá. Takže to vypadá na vadnou spojku i relé dochlazování a to ještě mám jednu hadici načnutou, ale chladivo snad ještě neuniká. Jsou mé domněnky správné? Dá se nějako ověřit dostatek chladiva? Ve Vagu jsem nikde nenašel hodnotu s tlakového senzoru G65, je tam někde? Našel jsem akorát skupinu 50, kde ukazuje neustále kompresor vypnutý a provozní stav klimatizace se mění se zapnutím klimatizace po zapnutí je A/C-High, po vypnutí A/C-Low. Jak ŘJ pozná, že je kompresor zapnutý? Podle tlakového snímače G65? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.