My98 Vloženo 13. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2010 na otázku V ETCE jsem našel dva díly já mám 1K0 963 235 E a ještě je tam s F na konci dají se tyto díly zaměnit, protože cenový rozdíl je dost velký ? jsem už odpověď našel takže unáhlený dotaz omlouvám se, ale co ty ostatní? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ratras1 Vloženo 13. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2010 Teda já PTC v autě nejspíš mám, protože rafička teploty je úplně vlevo a už to fouká takový mírně vlažný vzduch, ale že by mi to pár sekund po nastartování funělo teplý vzduch jak tady píšete tak to teda nevím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 17. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2010 Tak jsem dneska zjistil, že PTC mám. Alespoň podle diagnostiky, na výpisu mám jednotku 7D-Aux. Heat. Když jsem koukal na kodovani BSG, zjistil jsem, ze je v Byte 4 deaktivovana funkce Auxiliary Heater installed. Nemelo by to byt aktivni? Nebo je to jen pro nezavisle topeni? Jinak moje kodovani je: F1888F031014140000110D00000000001019FF0F41 Kdyby se na to nahodou chtel nekdo podivat ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jl241 Vloženo 19. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2010 Takže pokúšal som podľa okamžitej spotreby zistiť kedy je PTC zapnuté alebo vypnuté. Mám climatronic a tam nemusí byť teplota nastavená na max (HI), ale jediná podmienka je, že nesmie byť zapnuté tlačidlo ECON. Ináč dáva to celkom zmysel. Ak sa mýlim tak ma opravte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ratras1 Vloženo 19. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2010 To se mi nezdá, když není ECON zaplý, tak je zaplá klima, čili je spotřeba větší. Mě jde i při aktivním Econu teplejší vzduch ale na spotřebě to nějak nepozoruju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jl241 Vloženo 19. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2010 Skúšal som to pri -7 stC kedy je klíma určite vypnutá a pri zapnutom econ mám spotrebu napr. 0,5 l/h a ak vypnem econ tak mám cca 0,7-0,8. Ono aj keď mám zapnuté econ a stlačím tlačidlo pre rýchly ohrev čelného skla tak sa econ automaticky vypne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ratras1 Vloženo 19. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2010 Hmm, s tím ofukem čelního skla máš pravdu no, dneska to zkusím, a fouká ti pak znatelně jakože teplý vzduch? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jl241 Vloženo 19. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2010 (editace) Včera pri -10 asi po 2-3minútach pri vypnutom econ už bolo cítiť teplý vzduch (samozrejme, že úplne studený motor). Daj potom vedieť čo si zistil. Editováno: 19. Prosinec 2010, autor: jl241 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ratras1 Vloženo 22. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2010 Tak jsem to dneska teda zkoušel, a je to tak, při neaktivním ECON doopravdy fučel tak do 2 minut teplý vzduch, jinak různé nastavení teploty nemá očividně vliv na sepnutí PTC, každopádně zapnutím ECON se vypne jak klima, tak PTC, prostě ECON no, takže ode dneška jezdím už pouze bez econ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 27. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2010 Jelikož jsem si pořídil VAG, tak jsem zkoušel, kdy přesně funguje PTC. Mam climatronik a musim potvrdit slova kolegy prede mnou. PTC funguje pri jakekoliv nastavene teplote (nesmi byt nastaveno LO). A nesmi byt aktivni ECON. Jinak je jedno kam zrovna fouka vzduch nebo jestli je zapnut vnitrni okruh. Po vypnuti ECON zacne rust proud tekouci PTC z nuly na 74A a je pri tom slyset, jak se zatezuje motor. Vykon PTC se snizi jen pri pretizeni alternatoru. Napr. pri volnobehu se zapnutymi svetly bezi PTC naplno, ale kdyz jsem zapnul ohrev zadniho skla, vykon se snizil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sa-001 Vloženo 31. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2010 Ahoj ako zistím či to mám v aute alebo nie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdikarlos Vloženo 31. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2010 Ahoj ako zistím či to mám v aute alebo nie. a co si alespoň přešíst toto vlákno........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DRYVER Vloženo 3. leden 2011 Sdílet Vloženo 3. leden 2011 Strucne napsano - cim se nastavi vyssi teplota, tim vic se clanek rozehreje a tim rychleji topi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HTP 12V Vloženo 4. leden 2011 Sdílet Vloženo 4. leden 2011 mám klimatronic a funguje mi to jak říkáte a je to naprosto úžasná věcička v tomhle počasíí. Ale jak je to s poloautomatickou regulací? Musí být zapnuté AC a nebo to funguje i bez toho? (jestli při vypntém AC ta poloautomatika nepracuje v režimu stejném jako climatronic na Econ?) Mluvili jsme o tom s jedním známým, má poloautomatickou klimu, a tomu ten ohřev asi nefuguje, ale zapíná AC jenom když je horko a chce chladit. Obě auta jsou O2 1,9TDI kupovaná v ČR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 4. leden 2011 Sdílet Vloženo 4. leden 2011 Co sem o tom nastudoval a co vypozoroval. Když mám vypnuté AC tak je potřeba mít nastavenu teplotu na max. aby šel vlažný vzduch co nejdřív a když je AC zaplé tak je jedno jak je teplota nastavena (dávám na 22°), dokud se nedosáhne požadované teploty tak to topí na max. Známýmu to nemusí fungovat ale taky to PTC nemusí mít. Jinak Klima se má používat i v chladném počasí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tošíno Vloženo 5. leden 2011 Sdílet Vloženo 5. leden 2011 Přidávám pár fotek pro ujasnění odlišností PTCéček. Verze E je řízena přes CAN-Bus,obsahuje elektroniku a lze ji načíst diagnostikou na adrese 7D jak psal Vaša. Verze F je pouze topný člen a je spínána relátkem od ŘJ motoru. Fotil jsem i umístění, a obě verze pasovali do tělesa klimatroniku bezproblémově. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jomo Vloženo 13. Únor 2011 Sdílet Vloženo 13. Únor 2011 (editace) Na kterou pojistku je to navěšené? V návodu jsem to nenašel. Zdá se mi totiž, že mi to nefunguje - při zapnutí "vyhřívání" skla nepozoruji žádný rozdíl v teplotě vzduchu na sklo. Editováno: 16. Únor 2011, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ratras1 Vloženo 13. Únor 2011 Sdílet Vloženo 13. Únor 2011 Musíš mít hlavně neaktivní ECON, jinak se to vypne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 13. Únor 2011 Sdílet Vloženo 13. Únor 2011 Na kterou pojistku je to navěšené? V návodu jsem to nenašel. Zdá se mi totiž, že mi to nefunguje - při zapnutí "vyhřívání" skla nepozoruji žádný rozdíl v teplotě vzduchu na sklo. A nemáš auto z Francie nebo Itálie? Tam to auto na vývoz nemají Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 pojistka na čelu E-Boxu 100A Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 od půlky MR07 to má dvě pojistky, tuším 50 a 80A z čela E-BOXU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jomo Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 (editace) Děkuji za rady, je to české auto, r.2004. Takže by tam měla být jedna poj 100A. Vím z příručky jen to, že musí být ventilátor na max a tlač vyhř zapnuté, což mém autě vylučuje ECON. Oprava: ECON zůstal zapnutý. (Což už mě zcela dezorientovalo v jeho smyslu, neb jsem se domníval, že funguje jako automatika, i když pouze pokud chci interiér vyhřát nad okolní teplotu. No ale na to je zde jiné téma.) Dokonce jsem zde našel i co je E-BOX/EBOX: Editováno: 16. Únor 2011, autor: jomo 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leofendro Vloženo 20. Únor 2011 Sdílet Vloženo 20. Únor 2011 Věděl by někdo ,jestli to dá dodatečne namontovat a asi za kolik ,já totiž mám právě dovoz z Francie,dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 20. Únor 2011 Sdílet Vloženo 20. Únor 2011 jde to poslední jsem montoval za 3t kč včetně materiálu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leofendro Vloženo 25. Únor 2011 Sdílet Vloženo 25. Únor 2011 Díky, možná někdo blíž ˇUstí nad Labem ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.