Duben 5, 201312 r hlasilo to: 16395 rada vakcu1 serizeni zakladni polohy vackove / klikove hridele nelze dosahnout p0011-002 - dolni hranice prekrocena - sporadicka
Duben 6, 201312 r SupermannXXX a Silarm Pánové, kolik vám v max zátěži např při 4.000ot/min prskají benzínové vstřiky? Děkuju
Duben 6, 201312 r Autor to SupermanXXX: me to pise neco o nesmyslem signalu nebo signal moc vysoky... ted se ale kontrolka sama od sebe zhasla tak uvidim a auto zase jede uplne normalne, az me to prekvapuje jakej je to moturek snazivej to PauLofWoCC: jam mam max casy tak 24ms kolem tech 3500-4000 je tam nejvetsi kroutak, pri 6000 uz to takove naroky nema...
Duben 6, 201312 r silarm: můžu se zeptat kdo ti to chipoval? Paul: Vyměním to a bude klid . Přemontuješ mě to potom?
Duben 6, 201312 r ve 4000 tak 22ms, maximum mam někde kolem 4800ot a 26ms, proto se mi to v těchto otackach prepina na benzin protože už vstřik trvá tak dlouho že ho lpg jednotka nezměří a hodí "benzinove vstriky trvale otevreny". chtelo by to vetsi vstriky, co jsem koukal na tu chipovanou cupru tak má maximum 18ms. to bych pak nemusel mit nastaveno prepinani v otackach, na druhou stranu to vytocim jen málokdy, naposledy když na mě na dálnici blikalo mondeo abych uhnul měl jsem tam 230 km/h do kopce ale lpg se tak ve 180km/h přepne do benzinu. ale bez škubnutí Upraveno Duben 6, 201312 r od SupermanXXX
Duben 7, 201312 r takže silarm 24 a supermannxxx 26? hm...dobře, díky..... Kobrik - vymontovat není problém, ale nesmíš ztratit papíry od LPG a hlavně přílohu velkého TP teď sem se díval ještě na Seat Leon 1,8T a ta má cca 18,3ms Upraveno Duben 7, 201312 r od PauLofWoCC
Duben 7, 201312 r Autor kobrik: mam taky sportmotor... pred tema sesti rokama ani moc na vyber nebylo... bud cimbal (18000kc) nebo sportmotor tady na foru hromadna akce ani ne za polovinu...
Duben 7, 201312 r motorsport je v pohodě za ty prachy... znám od nich dve chipnuty 1.8t v octávkách a jezdej dlouho bez problemu, já používám teda jinýho chiptunera protože motorsport neumi odladit soft pri změně hardwaru a moji 1.8T neuměj ani softwarově
Duben 7, 201312 r A mě by zrovna vyhovovalo, kdyby tam dali nějaké o kapku větší BA vstřiky a na to to auto odladili.
Duben 7, 201312 r Superman - Ty máš taky AGU? Můžeš prozradit o koho se jedná? Silarm - jj, o tom hromadném chipu jsem tady už kdysi četl. Řeším s Pulem LPG na mojí octě, ale popravdě netuším kde je problém, asi někde v elektrice a problémy s LPG vyplývají zřejmě v návaznosti na tom. Mám podezření na ŘJ. Tlačí mi to totiž víc než je zdrávo (u Paula 1,2b, na mém budíku 1,3b). Řešil jsem to přes rok a nikam se nedostal. I hlavy na VW clubu neví a to je co říct :-). Už jsem měnil snad vše. Svíčky, cívky, váhu, lambdu, N75, Bow, teplotní čidlo, dělal jsem turbo + měnil weste gate. Regulátor tlaku paliva OK, palivové čerpadlo OK, senzor barometrického tlaku OK, těsnost sání při max tlaku a podtlaku OK, kompresní tlaky OK, škrtící klapka OK. Ještě chci nalogovat čidlo teploty nasávaného vzduchu. Kromě toho už tam v podstatě nic jiného není. Dá se říct, že už AGU znám jak svoje boty. Jinak na benzín je kromě toho tlaku vše v cajku, zátah plynulý až do omezovače. Jinak turbo je nastaveno dobře, tj. tak, aby se otvírala klapka u cca 0,3 - 0,4b. Zajímavé ale je, že když westegate povolím, nebo utáhnu, tak se skoro nic nezmění a pořád to tlačí stejně moc, jako by bez regulace. Jenže N75 přitom pracuje (ověřeno přes VAG i manuálně budíkem). I graf z brzdy mám logicky o to vyšší něž by mělo být u tohoto motoru (měřeno na 1 brzdě spolu s dalšími dvěma AGU Sportmotor). Celé je to ale tak trochu OT v tomto vlákně, ale přece jen u mě to s LPG souvisí, tak kdyby někoho něco napadalo, zlobit se nebudu . Jinak Paul se ptal na časy vstřiků....... jedná se o mé auto. Zítra to zkusím pro porovnání s vašimi hodnotami ještě nalogovat přes VAG.
Duben 7, 201312 r ladi mi to chipforum.cz aliaz profituning.sk. ale ja mam BEX ten mel 190koni uz v serii. k tomu tvymu problemu, resil jsem uplne to samy tlacilo mi to vic nez melo. byl spatny n75 nekomu jsem ted radin na dieselpoweru nejsi to ty? ten system je tak jednoduchej ze jsem na to po.par pokusech prisel sam. schvalne odpoj n75ku a propoj natvrdo hadicku co vede z turba s hadickou co vede do regulacni banky, jestli to i tak bude tlacit vic jak cca 0.2 baru mas bud netesnost v tech hadickach nebo v haji banku nebo waste gate... udelej log n75ky a casy vstriku pred a po.dej je sem, kouknu na to
Duben 7, 201312 r Autor co pises je dost divne, kdyz uz jsi vsechno povymenoval tak tezko radit... Bylo nekdy neco delane s turbem? neni zarezla ta banka na ovladani turba? ta tycka co ovlada klapku bypassu by mela mit presnou delku, jak jsi psal. Kazde jine nastaveni by melo byt hned poznat... Menil jsi ty tlakove hadicky jak jdou od trubky do N75 a z N75 do turba, treba je ta hadicka nejak vevnitr zpuchrela a je tam nejaka chlopen ktera se pri vetsim tlaku zavre tudiz tlak nedojde k mistu urceni... A nebo nekdo tam ty hadicky blbe zapojil. Ted nechi z Tebe delat blbce, ale ono kolikrat clovek na tu nejvetsi blbost nekoukne a rozdela kuli tomu pul auta.Tam je ta klapka ovladana tlakem (ne potlakem jak nekdo mylne uvadi). Chodi ten mechanismus az do krajni polohy? Je N75 tam original ktery tam patri nenabastlil tam nekdo jinej? co ukazuje o N75 Vag kdyz je motor v max zatezi? Jak to je presne s tim tlakem, je problem regulace jen v maximu nebo to je vsude rozhozeny i pri nizsich tlacich? kdzy udelas log stredniho konstantniho zatizeni tak je to taky prefoukany? Jinak asi si uzivas peknej boost ale jestli tam nejde k tomu adekvatne paliva tak to pro motor zrovna optimalni neni... jestli mas podezreni na ECU tak neni problem zajit na prvni vrakoviste a tam ji za par stovek koupit, naparovat a odzkouset...ale porad je tam to riziko ze to muze delat az od tlaku ktery nenacipovana verze nevyvine... sikovnej eletrotechnik ti epromm horkovznou stanici za par korun v jednotkach prehodi... Jde to i doma mikropajkou s velkou davkou trpelivosti a klidnejma rukama... asi vetsina z toho co jsem napsal uz bylo odzkouseno, ale tak jsem se aspon snazil
Duben 7, 201312 r Autor s tim propojenim hadic, jak psal SupermanXXX je to dobrej napad, ale jeste lepsi by bylo vzit hadicku uplne novou aby clovek vyloucil jeji ucpani (chlopen jak jsem psal)... jestli to i pak bude tlacit hodne tak mas neco s bankou nebo klapkou v turbu super rada, malinko me sere ze jsem na to neprisel sam
Duben 7, 201312 r jinak silarme ten silnejsi regulator BA uz me taky napadl.asi to zvazim myslim ze origo je 3bary tak bych tam strelil 4bary za prve by mohla teosku spadnout spotreba za druhe by mi to chodilo na plyn az do omezovace a za treti bych vyresil ten vrsek kde mam lpg vstriky kratsi nez BA. otazka je co na to BA pumpa a asi se bude muset upravit chip jinak to bude si myslim hazet fo nouzaku kvuli bohaty smesy
Duben 8, 201312 r Na dieselpower nepřispívám, to jsem nebyl já :-). Jinak N75 je fungl nová. Teď přesně nevím označení. Tuším C. Vím že jsou mezi nimi rozdíly, každopádně 100% je tam ten co má být. Co se týče přímého propojení, tak momentálně to mám nastaveno na 0,3b. Tohle se přímo šteluje na té tyčce k baňce. Jak jsem ale psal, ono to nemá prakticky vliv na to jak to nastavím. Netěsnost tam určitě není. Celý okruh od váhy až po škrtící klapku jsem tlakoval na 1,5b už několikrát ze zoufalství. Konkrétně tu hadičku k baňce jsem tlakoval dokonce pod vodou. Samozřejmě OK. Jinak baňka od turba je nová. Ta chlopeň uvnitř hadičky je dobrý typ, jenže to asi taky nebude ono. Já totiž zkoušel napojit kompresor na tu hadičku k baňce na přímo, ležel jsem pod autem abych přesně viděl jak to reaguje a normálně to chodí až do konce. Pak jsem připojoval budík přes T průchodku taky na přímo k té baňce abych ověřil, jestli N75 ve skutečnosti opravdu reguluje a řekl bych, že to je taky OK. Čím víc šlapu na plyn, tím víc se N75 zavírá. Při plném plynu je N75 zavřený na 99,4% nebo tak nějak až do omezovače. Porovnával jsem to i s logama od kamaráda (taky AGU sportmotor) a sedí to..... Hodím vám to do do logu i se vstřikama..... Jinak klapka je v turbu je taky v cajku. Měl jsem ho venku. Původně jsem totiž řešil výpadky turba a nakonec to bylo popraskanou výfukovou komorou. Co se týče toho napárování ECU, co je tam vše třeba udělat? Stačí jen přehodit eprom? Imobilizér a ostatní věci jsou v ECU jinde? Tohle mě zajímá, Zvládl bych to sám, jsem elektromechanik. Nástroje na to mám.
Duben 8, 201312 r 0.3 baru při plně otevřenm WG mi přijde dost, vem si že v serii to má tlačit v maximu 0.6baru .přivřel bych to víc na táhlu, pak bych preventivne vmenil ty hadicky a prekontroloval jestli to tesni na šroubu (vývodu) z turba. ničim jinym to bejt nemuže! vem si jak to funguje signál z RJ putuje do N75 tu máš novou a signál je pravděpodobně dle VAGu v pořádku. (i když tu N75 bych raději koupil ještě jednou novou). n75 se "přestaví" a propustí tlak z turba na plechovku (kterou jsi taky kontroloval) a otevře klapku která když jí upravíš na těch 0.2baru bude fungovat taky správně. a fyziku neočuráš tudíš spaliny pujdou přes WG a turbína nebude tlačit! ještě nevim jestli jsi to už nedělal ale dal bych měřič tlaku před plechovku a měl bys tam mít v zátěži kolem toho 1baru jestli jo ta kje v háji WG na turbu a jestli ne je turbo v pořádku a bude KO N75 nebo netěsnost v hadičkách...
Duben 8, 201312 r Autor abys naparoval imobilizer musis znat cislo ridici jednotky imobilizeru z toho auta ze ktereho je ta ridici jednotka... popsane je to vsechno ve VISu a s Vag-comem by nemel byt problem to naparovat... ten eprom o kterem jsem mluvil (vetsinou dva) jsou jen mapy. kde je imobilizer to Ti musi rict nekdo jinej, to ja nevim... Myslim ale ze je to snadnejsi sparovat vagcomem... jinak jak pises tak se vsechno zdat byt v poradku... ono je ale taky rozdil kdyz lezis pod autem a na studenem turbu hejbes wastegatem a neco jineho je kdyz je turbo rozpalenej jak petnik to se pak muze neco seknout. Bohuzel overit za plneho vykonu ze se opravdu uplne otevrel wastegate az dokonce asi jen tak lehko nepujde ... takze bych asi zkusil obracenou cestu snazit se auto nastavit tak aby nedosahlo na pozadovanej tlak... treba vypnout konektor od N75, nebo to tam napojit na primo bez N75 a N75 nechat jen tak vedle... proste abych vedel ze mechanicky je tlak schopny se zregulovat... no asi vic uz neporadim, vlastne ani ted moc neradim a spis jen tak placam co kdyby nahodou....
Duben 8, 201312 r btw naco letovat? proc neprohodit celou jednotku? PIN imobilizeru se dá i vyčíst, nebo uplně deaktivovat, mám na to soft i kabel. jinak imobilizer je v budikach a ne v motorovy RJ...
Duben 8, 201312 r Hoši mě s toho asi drbne. Zapojím budík, rozjedu to a 1,1b max. Odpojim WG a 1,35b. Nechápu to. Z ničeho nic je to v pořádku. Poprvé za tu dobu co to auto mám nachipovane mi to reguluje zprávně. Nejlepší je že jsem s tím vůbec nic nedělal. Že by opravdu chlopeň? Ale proč až teď naráz. Jinak naměřené časy vstriků při max zátěži jsou 16,3ms. Docela divná hodnota oproti těm vašim.
Duben 8, 201312 r samo se to opravilo jo tak snad to vydrží jinak 16ms je pikacovina v kolika otáčkách a na jaký kvalt to bylo? to bylo na jedničku ne? nebo tam někdo dal větší vstřiky a nebo je to tvoje auto jak tajemný hrad v karpatech
Duben 8, 201312 r Spíš to druhé , Počkej jestli se rozepíše Paul. To teprve bude :-D. 16ms na jakýkoliv kvalt od tuším 3,5k. Mám to uložené, ale na jiném PC. Pak to sem hodím. Pokud by tam někdo dal větší vstřiky, tak by na to musel být udělaný soft aby to mohlo mít 16ms. A to není, protože je tam standardní mapa od Sportmotoru, což jsem nechával dělat já. 16ms viděl i Paul na vagu, Jenže mu jeho diagnostika říká zcela jiné věci. Upraveno Duben 8, 201312 r od Kobrik
Duben 8, 201312 r ještě by tam mohl být ten větší tlak v railu těžko by to někdo ochipoval sniženim množství benzinu, to by bylo perpetum mobile
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.