Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

v railu? Myslel jsem to tak, že pokud má člověk větší vstřiky které jsou schopny dodat víc paliva, tak pokud by to vyloženě člověk nechtěl, tak pokud se zkrátí jejich čas, tak se dosáhne "stejného" výsledku jako s menšími ne? Nebo je to kravina?

jj je to jak píšeš ale na druhou stranu když ti bude vstřik trvat třeba 20ms při 3barech a ty modifikujes rail na 4bary sníží se to třeba na 16ms. (hodnoty si cucám z prstu jde o princip)

rail jako regulátor tlaku paliva? Já nevěděl co to je. Už tě chápu. Každopádně to vidím tak, že vyměním kompletně všechny hadičky a snad bude jednou pro vždy klid. Snad to tak jak to je zůstane. To co jste mi se Silarmem psali, jsem všechno několikrát zkoušel. Vím jak to funguje. Proto mě samému to nešlo do hlavy. A nejen mě. Víc lidí se kolem toho motalo. Každopádně vám díky za ochotu to řešit.

jj regulátor paliva snad ti to vydrží a 1.8čkám s chipem a plynem zdar :) 

  • Autor

jo takovehle problemy jsou zazitek :) sam jsem si tim taky na jednom autu prosel, promeril jsem kazdej drat zkousel z jineho auta prehodit vsechny cidla... porad nic auto chvilku jelo pak nejelo pak zase jelo, v ridici jednotce pokazdy jina zavada, predstih lital sem a tam... nakonec jsem vymenil za 300kc jednotku a bylo po problemech. Tim nechci rict ze je to ten samej pripad, spis mi prijde ze u tebe to bude opravdu neco kolem ovladani turba, ale mozne je vsechno :)

  • Autor

jo jeste jeden dotaz tentokrat k plynu... jsem zkousel startovat na plyn a asi jsem to tlacitko podrzel nejak dlouho protoze pipalo a i za jizdy porad sem tam piplo. tak jsem znovu nastartoval a bylo po pipani... jen mi od te doby ukazuje obracene ukazatel stavu LPG... kdyz mam plnou tak sviti rezerva a pomalu to s pribyvajicima km pribejva do plne... tak mam strach jestli nahodou moje auto nevyrabi plyn :)

 

nevite nekdo co jsem to aktivoval za funkci? no doufam ze to nejak notebookem srovnam :)

Upraveno od silarm

Neboj, přes noťas to opravíš.

 

Co se týče té Octavie 1,8T.

Problém mám následující:

- při zátěži cca kolem 4000ot/min a dál to někdy ukazuje 26ms....to by ještě nebyl problém i když sme na 98%tech

- občas skočí na 28ms a to už problém je, neb se jedná o 100% a ten LPG systém to už nebere

- občas při 5000ot/min zatvrdne měření dávky a zpravidla naskočí 0ms......ovšem když jemně poleví nohu pedálu akcelerace, tak to zase začne měřit. To přikládám tomu, že ty vstřiky při "dlážce - noha na podlaze" asi zůstanou otevřené full bez zavírání a ztratí se pojem o čase.

Benzínové jednotce nevadí slepené benzínové vstřiky.....jenomže ta plynová jednotka pak nemá z čeho vidět dávku.

 

Ovšem dle VAG to ukazovalo nesmyslných 16,3ms tuším....

 

Nemyslím si, že zvětšení pracovního tlaku benzínu v liště resp. výměně regulátoru tlaku benzínu z 3barů na 4bary,apod. nějak pomůže... Spíše nepomůže, tato akce bude naprd. I když se škubnou druhý - větší vstřiky benzínu....obě varianty sou naprd bez zásahu do software - resp datového pole benzínové jednotky.

Upraveno od PauLofWoCC

  • Autor

hele s tim ze se ve STAGU objevuji 0ms jsem se taky setkal kdyz jsem mel problem s reduktorem ze to neukrmil... jako kdyby ten signal tam nebyl same nuly.  Tenkrat mi to taky plynar vysvetlil tak ze jsou uz naplno otevrene benzinove vstriky. Asi to bylo tim ze jsme trapili nestihajici reduktor takze klidne je mozne ze to dohanela jednotka tak korekcema ze sly casy tak vysoko ze to mohlo uz otevrit vstriky naplno... Od te doby co tam mam KME tak se nic podobneho nedeje a benzinova jednotka posila max tech 23ms...to same na pri provozu na benzin... 

 

jestli tam je nejak poblaznene davkovani paliva tak ja by novej ten regulator tlaku (origo) nebo taky zkusil nebo tu podtlakovou hadicku co ho ovlada... ta je tam tak nakroucena pod sani jestli neni nejak skripla.  no asi jsou me rady k prdu takhle na dalku....

 

jeste jedna otazka nekolisa na tom aute nejak napeti? v zavislosti na tom taky jednotka upravuje delku vstriku

kluci tu nulu tam ma,m taky a je ti tam jak piše Paul benzinovy vstřiky jsou otevreny tak dlouho že už to plynova RJ nestiha cist proto se mi to ve 4700 otačkach přepne. na logu pak vydim jak udaj o delce vstriku uplně jakoby vypadne. jinak vetsi vstriky nebo tlak musi pomoct i bez upravu softu ale nesmělo by to překročit těch 20 nebo 25 procent fuel trimu aby to nepadlo do nouze, vhodnější je samozřejmě upravit mapu což vám ale hoši sportmotor neudělá :)

Paule s těma 16ms jste koukali do jakého kanálu?

Upraveno od SupermanXXX

  • Autor

jo jo to je znak nedostatecne nakrmeneho motoru! kdyz je vsechno dimenzovane jak ma tak tam nula nezasviti... teda aspon co znam ze sveho motoru

 

jinak jsem napichl jednotku plynu a nejak se mi prehodilo cidlo na tlak na nadrzi ze 4 volty prazdna... pritom 4V ma byt plna... tak jsem to prehodil zase zpet a uz to ukazuje spravne... nejaka zahada jak jsem to zvladl pres ovladac na palubovce bez diagnostiky prepnout :) 

posledni lazeni bylo nekdy v srpnu od te doby najeto tak 30 000km no krivky se tvarej docela rozumne jen jsem na miste trosku dosteloval volnobeh, tam to bylo nepatrne bohaty...Nevim jak se da verit tem krivkam, ale odchylka byla na volnobeh necelejch 10% a pak celou dobu 3% trosku bohatsi a koukal jsem tam na max cas a mam ho dokonce jen 22ms... teda podle poslednich puntiku v krivkach... ale radsi to jeste prilezitostne projedu s napichnutym pocitacem abych to overil, ale myslim ze to bude v cajku protoze korekce jsou taky jen lehce do minusu...

čéče nemysslim si že by to bylo o chudé směsi v motoru, samozřejmě pokud to máš exterémě chudé bude se ti vstřik prodlužovat až do prd... ale jestliže mi v těxh otáčkách reduktor drží krásně tlak a lpg vstřiky maj kratší časy než benzinovy tak to asi nema problem s krmením. Samozřejmě když lpg mapu operu tak že budu mít fuel trim -20% tak mi signál nevypadne protože lambda pokrátí i BA vstřiky.

jinak tuk tuk ale zatim ten plyn od posledního naladění X tisíc km šlape jak hodinky, reduktor prestal pískat a co jsem koukal na korekce tak včera po dálnici -2% dneska do práce 0.0% a jako třešnička na dortu na klubu je borec s BRC který mu v otáčkách při automatickym přepnutí škubne a já ať to trápim jak to trápim tak přechod neni cejtit vůůůbec :)

Upraveno od SupermanXXX

  • Autor

hele ja nevim, proste me to delalo kdyz me odchazel reduktor... auto jezdilo normalne korekce taky zadna tragedie ale kdyz to clovek pohoupal na max vlne kroutaku tak to takhle natahlo casy, plynova jednotka zahlasila 0, a pak se to preplo i do benzinu... Treba jednotka se nejak chyti posledni lambdy co v zatezi nameri a podle toho tam neco naslepo posle... sice jednotky v tehle autech jsou na pomery dnesnich jednotek napul hloupe ale uz i tak si vsechno hlidaj a maj ruznejch zachranejch mechanizmu a tisice map na ruzne provozni podminky atd..

 

nejlepsi na tom je ze se jeste kazde auto chova jak chce a co kus to original... to jiste plynari potvrdej... kdyz je k tomu auto nacipovane tak se problemy nasobej...

Superman - Bylo to měřeno v bloku hodnot 2 a 3 skupina. Mě napadlo, že to jednotka počítá jako by to bylo v sérii. To by tak nějak souhlasilo myslím. Ještě jsem psal kamošovi co má taky AGU sportmotor, tak jsem zvědavý s čím přijde. Jinak jo, právě sportmotor ti nic takového nenaladí. Jsou to jen nalívači. Proto jsem se ptal kdo ti to ladí. Blbé ale u AGU je, že se musí vždy demontovat jednotka a vybral eprom. Sice se to dá řešit přes "redukci", aby člověk nemusel pájet, ale i tak je to oproti klasickému flashnutí dost nevýhoda.

 

Silarm - No ten můj kus je originál až moc  :kol-48:

  • Autor

jinak ja tem paticim na eprom moc neverim... jako na nejake lazeni dobry ale jak je odladeno tak radsi svaba napajet primo na desku, je to spolehlivejsi... ja jsem si jednou takhle u predchoziho auta musel udelat rozborku jednotky na parkovisti poklepat cipy v paticich abych nastartoval...

fiha tak ve vagu meříte 2/3 správně, tam beru hodnoty taky a sedi mi to i s idajem z lpg jednotky, tobě to jako ve vagu ukáže třeba 16ms a v lpg jednotce 22ms? jinak jí měl patici na švába v ŘJ taky u předchozího tdi ale souhlas se Silarmem, jak nás učili už na prumce nejlepší konektor je žádnej konektor :) hezky páhjet

Upraveno od SupermanXXX

Pánové já vás zklamu....

Ta nula v ms padne při jízdě na benzín.

Vím čím ste naráželi na ten reduktor, ale to není ono....jenomže by se tomu dělo pouze při jízdě na LPG. Nikoliv ne na čistokrevný benzín.

Problém vidím v tom, že všechno co je od 99% nahoru a nebo slepené benzínové impulzy, tak nedokážu nijak vykryt. Pouze to ošetřit benzínem. Ono nemá smysl asi nad ničím laborovat, když jednotka nevidí časy.

 

 

Co se týče výměny benzínových vstřiků či zvýšení provozního tlaku - pánové uvažujte....nejedná se o auto, které by korigovalo směs v maximální zátěži. To znamená, že pokud je směs v max. výkonu chudá, tak to jednotka natahne. Pokud  je směs bohatá, a lambda vykazuje bohatost, tak jednotka je spokojená a sere na korigování směsi....

Navíc ta směs je trvale bohatá už od tlaku turba tuším 1,6B nebo 1,7B.

Mnoto aut i s EOBD sere na korigování směsi v maximální zátěži - prostě jenom nesmí být směs chudá.

Ovšem existují auta EOBD, které se dívají i na maximální zátěž při plném pedálu plynu....

 

Nemýlím-li se...

Je nesmysl aby dávkovala 16,3ms ...

 

Tu přikládám dávkování z toho auta...bohužel software ukazuje pouze do 1,75bar

 

chip-davkovani.GIF

  • Autor

hele tady se resej uz blbosti... auto tlaci vic nez ma to je problem az to vyresis tak se treba i plyn doladi... do te doby je to ztrata casu.

 

jinak jak jsem psal dat novej regulator tlaku myslel jsem original, protoze z toho co jsi psal jsem si myslel ze delka vstriku nejak nesmyslne lita...navic je to investice 500kc, nebo to staci jen zmerit. Z toho grafu co jsi ted pridal vidim jen to ze vse se zda v poradku... konec se ale malinko zacina rozjizdet co se deje potom by asi bylo zajimave. Jestli to auto tlaci vic nez se po nem chce tak proste se dostane do bodu kde jednotka nevi co s tim ma delat takze bych se na ni nezlobil ze si vymysli p1cov1ny.

 

jinak vstriky ma AGU a AUM stejne takze to muzes porovnat s mym autem: http://forum.skodahome.cz/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=266452. a uvidis ze mam uplne to same.... teda u 1.75Bar mam 20ms

Silarm - Pro tebe je to možná blbost, když ti to máš v cajku :-). Jinak max tlak je teď 1,1b při tom kdy to přestane měřit čas. Což si myslím, že je normální hodnota. Mohl bych to sice ještě na turbu povolit, ale nevěřím tomu, že to bude OK. Kolik to tlačí tobě max.?

 

Paul - těch 16,3ms nesmysl je, o tom nikdo nepochybuje :-)

Upraveno od Kobrik

  • Autor

tak zregulovane to je kolem 2Bar a spicka je asi 2,2 ale nevim presne logy auta mam na jinem notebooku...

 

ja jsem to nemyslel jako narazku ze resite blbosti, chapu ze to musi byt na palici... ale proste jestli to auto ma problemy na benzin tak se nema cenu snazit ty doladovat plyn... Chtel jsem spis rict at nezdavate badani proc se to chova jak nema...

Nepochybně vím, že s LPG nic neudělám, když dávkování benzínu se hýbe kolem 28ms a nebo zmizí vstřikovací čas....

Paule ale ja celou dobu rikam to samy:

 

ad 1) ve 4700 otackach to musim prepnout do benzinu i kdybych tam měl reduktory čtyři a vstřiky největší na světě a je to přesně tim jak řikáž že chipem se natahly benzinovy vstřiky tolik že je jednotka nestačí přečíst a neví co má dávkovat, tudíš to jednoduše nastavit na přechod do benzinu v otačkách ve kterých LPG jednotka ještě časy čte.

 

ad 2) bohatost v maximalní záteži už jsme tu probírali a stojim si zatím že moje auto koriguje i v max zátěži

 

ad 3) těch 16ms ve vagu je fakt divny ale neodpoveděli jste mi jestli nastane to že vag ukazuje 16ms a v ten samej moment lpg jednotka ukazuje čas BA 28ms?

 

co to auto na lpg teď teda dělá nebo nedělá? bouchni tam od 4500 otaček přechod na benzin a je to ne?

  • Autor

1) mozna tvuj cip se tak chova, ale v tomhle aute je AGU a cip od sportmotoru kterej se chova jinak a auta s tim jezdej i pri plnem zatizeni na LPG bez problemu

2) zase Tve auto se chova jinak nez klasicke AGU AUM tam se korekce vypnou. Tvoje jednotka to nejak naslepo korigovat muze ale urcite to neni regulace protoze nevi jestli tam je pod max zatezi bohatost 0.8 nebo 0.85... Takze asi vyjde z posledni namereny hodnoty... ale to jsou jen moje teorie, vysvetleni toho co popisujes a co jsem zatim u zadneho auta nepozoroval... tim nechci rict ze co jsem nevidel nemuze byt. jsem jeste mladej a blbej a prd jsem videl :)

3) to litani casu ze to nekdy da 16ms misto rekneme 20ms a nekdy i 28ms si vsechno vysvetluju tou nefungujici regulaci na turbu... proste nekdy se snazi jednotka k danemu mnozstvi vzduch nacpat prislusnou davku paliva aby motor v maximu nebyl ohrozen chudou smesi. Nekdy zase jednotka uzna, ze na to nema a tak vysokemu tlaku nemuze poslat vic paliva, tak se snazi ten tlak snizit. A cim  ho asi muze snizit kdyz N75 je uz na konci svych sil? Posle tam 16ms aby nebyl tak silnej proud spalin a turbo se netocilo tak rychle a tudiz netlakovalo

 

takhle si to snazim snadno vysvetlit z toho mala co nam tady paul a kobrik mohli pres forum predat... co rikas Paule mohlo by na tom neco byt?  Az se to auto podari dostat do standartniho chovani. tak myslim, ze nebude problem to s plynem sladit... Proste berte to tak ze je to dan za LPG a cip :)   

 

jinak  log nejakeho klasickeho mereni trojky pri plnem z 50-150km/h do kopce a nejake to jezdeni s postupnym zrchlovanim deceleraci atd by nebylo spatny, abysme nemluvili jen tak do vetru :)

Upraveno od silarm

Zkusím to tak nějak zběžně shrnout bez účasti Paula, když tak mě určitě opraví, nebo doplní.

 

Superman - Je to zřejmě v podstatě tak jak píšeš v bodu 1. Jinak VAG i LPG diag. souběžně jsme tuším nezkoušeli, ale vzhledem k tomu, že těch 16ms je na VAGu téměř vždy, když se plnící tlak pohybuje okolo 1b, tedy v podstatě tlačí ve svém maximu, tak mám za to, že ve stejném okamžiku bude LPG ukazovat těch 28ms (resp. úplně vypadne měření). Prostě VAG jednoduše neukazuje správně. 

Co to dělá, nebo nedělá? Buďto to okolo 4,2k ot. hodí do benzínu, nebo to začne nehorázně škubat. Spíš ale ten druhý případ. Teď to mám nastaveno tak, aby to okolo 4k ot házelo do BA. I tak to ale kolikrát začne taky pěkně škubat. Tohle už je ale na upřesnění spíš pro Paula. 

 

 

Silarm - k tomu bodu 3. Zapomeň už na to, že to špatně reguluje. Regulace funguje. Když odpojím tu horní hadičku od N75 co vede do baňky turba, tak tlak leze ve špičce skoro k 1,4b. Sice fakt nevím proč, ale prostě aspoň tohle teď konečně maká tak jak má. Něco na tom je, ale pokud by to jednotka omezovala těmi 16ms, tak proč by to neudělala už dááávno před tím? Navíc si myslím, že při 16ms není možné ten motor se sériovýma vstřikama nakrmit tak, aby nebyla chudá směs. To mi na té teorii nesedí. A nebo se fakt škaredě pletu.....nevím. Ten čas tam nelítá. Na LPG to v podstatě ukazuje tak jak má do té doby, než to přestane měřit. Pak se není čeho chytnout a je konec. 

Aspoň se mě teda zdá, Paul když tak z dovolením snad doplní.... Jinak ano, LPG je prostě alternativa. Nese s sebou určitá omezení. S chipem to potom může vypadat takhle. A nebo se fakt škaredě pletu.....

 

Ono v podstatě mě to nijak neomezuje. Rozsah otáček od nějakých použitelných 1500 do 4000 je pro normální i ostřejší jízdu dostačující. Na ježdění do práce a na ryby mi to stačí  :kol-47: . Hold mám s toho takového polovičního diesla :kol-48: . Akorát na dálnici to moc není. No a další věc je, že to člověka prostě sere, že to není tak jak by mělo. Buťo se to doladí tak aby korektně fungovalo přepínání do BA od těch +-4000, nebo zruším chip a bude klid. Vidím to ale tak, že než se to doladí (jestli vůbec), tak už budu mít jiné auto  :kol-48: .

 

EDIT: co se mě týče, tak nějaké logy mám. Akorát kopce bys u nás hledal marně, tak abys to roztáhnul na 150. Můžu hodit log proměnlivé jízdy ve všech režimech po rovince cca 6km. Teď ale jsem u jiného PC.

Upraveno od Kobrik

kluci měl jsem taky rozbitou regulaci turba a tlačilo moc, vím jak se to chovalo a teorie Silarma o snižování množství paliva není správná, ba naopak to fungovalo tak že čím více turbo tlačilo, tím více se prodlužoval vstřik do doby až to začalo cukat protože vstřiky už nestíhaly. čas 28ms je tak dlouhej že to na lpg nenaladíš. jednoduuše protože že než jednotka přečzš kdy vstřik zavřel dostane signal o jeho otevření a vyhodnotí to jako chybu "BA vstřiky trvale otevřeny". Muj nazor je že je pořád na motoru někde problém, věřím stejně jako silarm že to bude regulací turba, blbý je že tam nemáte tlakový čidlo a nemužete to nalogovat. udělal bych pokus ještě s tou tyčkou na plechovce, prodloužil bych jí. Tech 16ms ve VAGu je opravdu divny, musi ti tim padem i dost kecat spotřeba na palubnim PC je to tak? dej sem log vahy v zátěži na BA a pak na lpg.

 

ještě Silarme k te regulaci v plne zatěži přeci jednotka nemusí řešit jestli je tam 0.8V nebo 0.85V může to regulovat skokově jako to dělá v poloviční zátěži.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.