Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

dikec uz to chapu. jinak mam tak',qqy chipovany 1.8t v serii melo 190 kooniku. na plynu mam zatim jen 15tis a prave mi to nekdy ve 4500 ot skubne. mam nastaveno aby to od tech 4500 slo na benzin. kdyz koukam na casy vstriku pri plny zatezi tak se mi to zda ok. corekce se mi zdaj taky ok. jediny co vidim je ze klesa tlak reduktoru z 1baru na 0.8baru.blby je ze to nemuzu porovnat na najetych krivkach v lpg programu protoze je nemozne najet tlak turba 1.3 a delku vstriku 26ms...

Ahoj, snad sem můžu napsat svůj problém, abych zbytečně nezakládal nové téma.... Dnes mi na volnoběh (LPG) z ničeho nic zdechl motor a od té doby je možný provoz pouze na benzín. Klasicky lupne elmag. ventil a místo přepnutí na LPG jedu pořád na benzín. Svítí diody indikující množství plynu v nádrži a zároveň červená pro indikaci provozu na benzín. Po asi 30s to začne pípat, jakoby nebyl plyn, což je blbost. Jedná se o BRC, ale nevím přesně o jaký typ jde. Upřesním když tak zítra. Octavia I 1.8T AGU. Vím, že je to dost obecně popsáno, spíš se mi jedná o to, jestli existuje nějaká rada na co se podívat, abych nemusel hned do servisu v případě, že se jedná o nějaký "klasický" problém, který jde snadno vyřešit....

možných příčin je hodně, od vadnáho ventilu,čidla vody, čidla tlaku, snímání otáček, napětí...to vše je klasický problém...máš 2 možnosti, zajet do servisu kde se to během několika minut zjistí, nebo zkoušej rozdělávat,zkoumat a pak jet do servisu, osobně bych volil první variantu...

jeste mi poradte, koukal jsem ze mam posunutou benzinovou mapu zejmena ve vysokem zatizeni, doslo mi ze je to asi dlouhodobym jezdenim na lpg. je to mozny? ze si RJ benzinu preladi mapu benzinu protoze i kdyz jede na lpg tak si myslí že jede na benzin? nebylo by teda dobrý kdybych resetoval adaprace benzinovy RJ par dni jedzdil na benzin a pak znovu nastavil lpg?

Upraveno od SupermanXXX

nikdo neporadi :) tak mi alespoň řekněte co si myslíte o kvalitě reduktoru co tam mám. měl by být do 350koní ale někdy tlak spadne až na 0.6 na volnoběh má 1.25. na to že mám jen 210 koní tak by tlak mohlo držet lépe ne?

mám tam toto:

http://autodily.lkau...agic3-compact_1

to není jen o reduktoru ale i dalších věcech, na auta které mají i 300kW dáváme reduktor o výkonu 240 kW a nfunguje bez problémů, je to hlavně o vstřikovačích plynu, tlacích, vyhřívání....např. vstřikovače Valtec mají cívky 3 ohmy, takže jsou prakticky pomalé, takže na autech při vsřikování pod 2,5 milisekundy mají problém, oproti tomu třeba vstřiky BRC fungují ui při šasech 1,4 ms, takže jsou mnohonásobně rychlejší, takže podatatně líp dávkují, navíc BRC reduktory fungují ntak, že když prudce přidáš plyn, tak jde směr em nahohu, ne dolu, např. Octa co jsme dělali členovi Radar1 (nebo jak se píše) to pracuje tak, že ve volnoběhu je tlak cca 1.5, při sešlápnutí vyletí až k 2,5 i víc podle zatížení motoru...a je klidně tak až do maximálky...a bez přidávání benzínu....je to o systému, ten tvůj evidentně nestíhá..

dneska jsem jstim jel, dával jsem tomu nažrat a tlak neklesl pod 0.8 baru a jelo to jak z praku. včera to klesalo na 0.6 baru takže si lajcky myslim že reduktor je KO. zavolám borcům co mi to montovali a zeptám se jich co s tim. ještě jsem dám později video z lpg diagnostiky kde je krásně vidět jak to tu zátěž nestíhá. Karle díky za info, vstřiky budu mít určitě dostatečný protože kdyby reduktor stíhal tlačit 1.1 barr jak má tak by "nahoře" měly lpg vstřiky kratší otvírácí časy než benzinový, takže se mi vlastně hodí když to padne na těch 0.8baru. jinak nevíš Karle kolik je tak rozumná maximální doba otevření lpg vstřikovače? nevadí když mám třeba 27ms neni to moc?

  • Autor

tak jde taky o to proc reduktor nestiha? Otazka jaky je tlak pred reduktorem a jaky za reduktorem... Jestli tam nemas 8mm trubicku tak se neni o cem bavit...

tady na foru se pohybujou asi tri dalsi lidi ktery maji nacipovane tohle auto s LPG... Jednomu zacalo jezdit auto az mu dali pred reduktror prazdny filtr jako zasobnik plynu. Nekdo mluvil ze pomuze treba udelat spilaru na trubicce pred reduktorem. Ivan mi myslim taky rikal ze videl jedno auto z nemecka ktere zacalo rozument jezdit az se navedla druha trubickama od nadrze. Ja osobne mam multiventil trubicku vsechno komplet na 8mm navic muj reduktor ma filtr tesne pred sebou. Pri dlouhodobe max zateti me tlak na reduktoru ale taky poklesne z 1,6 asi na 1,4-1,3

vstrikovaci cas 27ms je hodne vysokej... ale ja tyhle vstrikovace neznam zeptej se nekoho kdo s tim ma zkusenosti

Co je to za hovadinu, dávat prázdný filtr na výstup, podle mě je to pro čipované auto nedostačující, nejenom v seřízení, ali i v celém systému co tam je.....trubka 8mm, reduktor co dává dostatečný tlak, vstřiky co to dokáží protlačit do motoru,jednotka co to dokáže urejdovat, zjednodušeně řečeno....u tebe to evidentně nefunguje, protože dost součástek to neumí zvládnout,bohužel....pořád to bude tak, že je to jenom na plyn, nic víc..

  • Autor

ja jsem psal jen co mi rekli mistni uzivatele a ivan...

davam ti za pravdu, kdyz jsou komponenty poradne nadimenzovane (nemusi to byt nutne jen BRC!) tak to stiha i bez techto "vylepsovaku". Moje dumpingova kombinace KME GOLD, Valtek30, Stag a vsechno vcetne multiventilu 8mm taky funguje bez problemu. Navic KME reduktor se ukazal i jako pomerne trvanlivej uz ma asi 80 000km a tlak drzi porad drzi.

Chtel jsem tady tazateli trosku pomoct, kdyz uz tam ma co ma, jak tyto problemy resili jini... Zrovna ten uzivatel co ma ten prazdnej filtr pred reduktorem pry jezdi 80 000km bez problemu... Jo vetsina plynaru bud nema zkusenosti nebo proste podceni potrebu takto nacipovaneho motoru na max dodavku plynu... Nebo proste se nechce mordovat s 8mm trubickou. ono 8mm trubicka se uplne jinak ohyba nez 6mm :) Je to vsechno o plynari a jeho zkusenostech, myslim ze nacipovana 1,8t se radi k tem z pohledu plynarum narocnejsim motorum (sam to oznacujes za nerizenou strlu)

Upraveno od silarm

tam jde o to, že Valtek je tak pomalý, že nedokáže otvírat a zavírat tak rychle(je to píst s působí na něj setrvačnost,proto je pomalý ve zdvihu),proto tam jsou tak velké časy, to zas nestíhá reduktor, to je tak bohužel konstrukčně udělané,neumí a ni to nejde, aby tlak při zatížení zvedal tolik tlak.,i kdyby jo, tak to zas nezvládnou vstřiky předat do motoru....jistě sis všiml, když trápíš to svoje, že ti tam naskakuje hláška, že jsou vstřikovače maximálně otevřené, to je ta situace, když už jsou vstřiky "v koncích" a přitom by měly ještě dávkovat, proto hodně aut se Stagem jezdí ve vysokých otáčkách nachudo což není dobré pro motor...po vypnutí klíčku se tato závada automaticky smaže, podle mě nedokonalý systém...jo a s tou 8mičkou, my už dávno používáme flexi trubku, tahá se toj jak hadice na vodu, není s tím problém,je sice dražší....proč by ji někteří montážníci dávali, nemohli by se pak podbízet cenou

  • Autor

no nevim ale myslim ze moje auto rozhodne problem s chudou smesi v max zatizeni nema. Nevim jak je to u serie, ale upravena mapa je v maximu docela slusne obohacena. Myslim si ze jeste vic obohacena smes na LPG ma problem se spravne vznitit.

Kdyz uz o tom mluvime, zkousel jsi nekdy nacipovane RS na 150kW s BRC v maximu vic obohatit? Nemela problem smes s horenim?

moje zkusenost: Kdyz to pri lazeni s tlakem na reduktoru 1,6Bar prezenu tak privni dojdu na problem ze smes je tak bohata ze se nezapali nez aby zustal valtek otevrenej (ted mluvim tak o 23ms) . To clovek cejti hned nespalene palivo a motor skube a hlasi to miss fire klepani atd... Stag ale zadne otevrene vstrikovace nehlasi, tak tomu snad tak i je. Nebo myslis ze muzou byt pisky otevreny a jednotka to nepozna? Skoda ze auto nama sirokopasmovou lambdu, pak by se hned videlo.

Kdyz tlak na reduktoru snizim na 1,45 tak pri 25ms zustane pistek v maximu otevrenej aspon to hlasi Stag. Jo muj system je na hrane, ale radsi mam 3ohmove pistky nez jedno ohmove, ktere tam toho procpou vic ale jsou min nepresne.

Ale prijde mi to naprosto nepodstatna debata, normalni clovek se do takoveho zatizeni dostane jednou za uhersky rok... Kdo drzi nacipovanej turbo motor s LPG casteji pod krkem tak bude mit problemy at tam ma co chce za system. Kdyz blbnu tak nesetrim a prepinam na benzin. Tim nechci rict ze by LPG nemelo fungovat v krizovych situacich.

kluci hadicku mam 8mm a tesne pred reduktorem mam filtr. 5tis km mi to jezdilo bez problemu. tlak vic zvednout nemuzu protoze jak jsem psal drive mam tam tak velky vstriky ze by mi to dosahovalo kratsich casu nezli benzinovy vstrikovace. jestli pujdu do jinyho reduktoru tak asi skusim to kme gold jak pisete. jinak jednotka atd se mi zdaji kvalitni dneska jsem treba zapnul autoadaptaci a jel jsrm 300km vkuse a a ltft bylo v pulce cesty 4% a na konci -2% coz si myslim je peknej vysledek. neni mozny ze by se ten reduktorznicil tema cut off vysokejma tlakama? mam tam 3.7 baru a to je.mozna maximum go umi to tlakovy cidlo ukazat. kdovi kolik je tam v realu....

no nevim ale myslim ze moje auto rozhodne problem s chudou smesi v max zatizeni nema. Nevim jak je to u serie, ale upravena mapa je v maximu docela slusne obohacena. Myslim si ze jeste vic obohacena smes na LPG ma problem se spravne vznitit.

Tos nemyslels vážně s tím vznícením!!! :D doufám že ses upsals!!!

Jinak já teda nemám teď v oku čipované, ale nečipovaného SEAT LEONa 1,8L 165kW seriovka.

Odpornící (pardon...odborníci) namontovali tento vůz v Brně. Stag4. Zákazník dojel na emise....třepalo se to na LPG jak stařenka. Jest faktem, že mě to trvalo 3 hodiny, ale za ty prachy jezdí krásně na LPG bez jakéhokoliv problému......jo jo...semtam nestíhá reduktor.....ale tento problém sem řekl, že mu vyřeším až přespříliš draze. Takže spokojen. Akorát nedokážu doladit jeho ukazatel v nádrži.....nevím možný špatný snímač...nevím...

jj cupru o ktery mluvis znam je to kamos. stiha mu to ale protoze se to v zatezi prepina na benzin to me ne.... jinak mas pravdu zes mu to naladil luxusne s amaterama z Brna se to neda srovnat. popravde ani nechapu jak si staga 4ku dokazal takhle poladit. s tou bohatou smesi ma ale Silarm pravdu teda nevim jedtli je tam problem se vznicenim ale jakmile mam korekce stft do bohata treba 10% tak to jede potstatne hur....

tak mam dalsi problem chalani :( zatim nevim kolik to ma spolecneho s lpg ale auto stalo pre noc na horach v -16ti a rano jsem vpohode nastartoval. Pak se ale auto vubec nechtelo prepnout na plyn, netopilo topeni a stoupla teplota motoru. Po nekolika km jsem zjistil ze je auto zavzdusnene. tak jsem ho postupne adi trikrat odvzdusnil, dolil litr fridexu kterej zmizel a dojel domu. Co to melo bejt? Cetl jsem na netu ze uz se nekomu stalo ze praskla membrana v reduktoru a lpg tlakovalo do vody. Je to mozny?

Upraveno od SupermanXXX

možný to je, ale nejsem si jist jestli tvůj reduktor má společnou vodu a plyn....BRC a Landi ne, ti to mají oddělené, nemůže se dostat voda do plynu a naopak....

o reduktoru nemužu nikde najit zadny dokumentace hlpropan nema na strankach nic

Ahoj, tak do včerejšího dne 25.1. šlapalo LPG parádně. Bylo -11, v noci -16 a dnes 26.1. kolem -9 a při zátěži se mi přepíná LPG na benzin. Žeby v LPG bylo málo propanu? Naposledy jsem tankoval u Lukoilu. Tak až vyjedu cca půlku nádrže, zkusím natankovat jinde. Ale jak tak koukám, asi se oteplí a předpokládám, že to zmizí a už to nevyzkouším.... Jinak včera jsem si vezl auto po výměně rozvodů a chladící kapaliny, ale protáhnul jsem tomu pérka, jestli je vše ok a opravdu se to zdálo v pořádku. A dnes zkrátka po cca 3s akcelerace toto...

buď je to složením plynu a pokud auto stálo venku je možné, že to hodně prochladlo a plyn nemá tlak, nebo taky čidlo na vstřicích hlásí nízkou teplotu a vrací to do benzínu, při -15 na liště vstřiků by to na plyn nepřeplo(až po ohřátí lišty), nebo jestli se po výměně rozvodů nezavzdušnil reduktor, někdy de to musí udělat několikrát, stačí bublina a už se reduktor neohřívá a nechce to přepínat...

Auto stojí venku. To bych mohl taky zkusit, jen nevím jak správně odvzdušnit systém... Za chvíli s Octou pojedu, takže se uvidí, jestli to bude opět zlobit. Dnes v noci bylo mnohem tepleji a teď je kolem -2...

ja volal klukum plynakum a mam se u nich v tydnu zastavit ze je mozny ze se dostava plyn do vody. tak uvidime

Karle kdybych chtěl reduktor od BRC nevíš zda je tam nějaký problém s kompatibilitou na můj magic2? na kolik by vyšel aby měl minimálně stejný výkon jako mám teď tzn. 350 koní. jinak auto má kolem 210 koní

pokud jsi četl pořádně příspěvky výš, tak jsem tam psal, že reduktory a celý systém chdí až do tlaku 4,5 atm, takže se obávám, že to nepůjde, protože Stagy,Tartarini, Magic mají jestli se nepletu čidla tlaku jen do 2,5 atm, my pořítáme a máme sady spočítané na kW, nejsilněkší vstřiky dávají až 46 kW na válec, co jsem ale zkoušel, umí i víc, pokud je reduktor dobře vyhřívaný(u amerických aut), když jsme tu dělali AUDI A8 W12, tak jsme sadou BRC P@D do 240kW nádherně ukrmili tento motor co má 450 koní, takže vstřiky jsou velice předimenzované,spotřeba 16 litrů plynu

Tak pro info jak to dopadlo včera. Cestou od domova zlobilo i po 20km, kdy si myslím, že by reduktor, lišta už měly být při -3 dobře prohřáté... Po cca 3,5h jsem jel zpět domů, po 4km pedál na podlaze a nebyl problém. Teplota byla nejprve kolem 0, v průběhu jízdy až -2.5. Tak teď nevím jestli se to odvzdušnilo nebo bylo něco přimrzlýho.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.