Publikováno Červenec 27, 201015 r Ciao, chtel bych se zeptat, zda-li lze radit padlama pod volantem, kdyz je na DSG rezim D. Diky Lightning
Červenec 28, 201015 r Ciao, chtel bych se zeptat, zda-li lze radit padlama pod volantem, kdyz je na DSG rezim D. Diky Lightning Ruční řazení na multifunkčním volantu: Přechodné přepnutí na ruční řazení – Pokud je volicí páka v poloze D nebo S, stiskněte levé tlačítko nebo pravé tlačítko směrem k multifunkčnímu volantu. – Pokud po nějakou dobu nepoužijete tlačítko nebo , přechodné přepnutí na ruční řazení se vypne. Přechodné přepnutí na ruční řazení můžete vypnout sami stisknutím pravého tlačítka na déle než 1 s.
Červenec 28, 201015 r Autor Diky za vycerpavajici odpoved. Taky me mohlo napadnout stahnout si a precist manual... Maj to teda vychytanejsi, nez jsem cekal...
Červenec 29, 201015 r A např. při předjíždění mi to vyhovuje víc než ovládání DSG plynem a čekání o kolik to zase podřadí...
Srpen 3, 201015 r Plně souhlasím, že pro předjíždění mimo dálnici jsou pádla ideální. Blahopřeju těm, kdo čtou manuál :-) , já jsem na to přišel omylem. JS
Srpen 10, 201015 r Sup je asi prvni auto, u ktereho manual cist budu. Ale cas jsem si jeste nenasel Nevedel jsem s tim jak vypnout manualni razeni, protoze samo to preskoci nekdy az po moc dlouhe dobe. Dalsi evc co jsem si nikdy nevsimnul a upozornil me na to az znamy je proslapnuti pedalu. Nikdy jsem na nel neslapnul tak abych jej proslapl uplne, pak auto radi cca o 2 stupne dolu. Clovek se porad uci
Srpen 10, 201015 r Autor No ja ted cekam, az se mi auto vyrobi a za tu dobu jsem precet manual uz dvakrat:-) Tohle cekani me asi fakt znici...
Září 23, 201014 r Plně souhlasím, že pro předjíždění mimo dálnici jsou pádla ideální. Blahopřeju těm, kdo čtou manuál :-) , já jsem na to přišel omylem. JS Zkus si někdy pro předjíždění navolit režim "S", to je síla. V octě na S točí motor čtverku na 160 km/h. Při předjíždění maš jedinou starost, udržet auto na cestě.
Září 24, 201014 r Bohuzel pro predjizdeni na okreskach je rezim S k nicemu - sice trochu podradi, kdyz se tam S da, ale v momente, kdy clovek chce zacit predjizdet to podrazuje stejne dlouho jako z normalniho D pri proslapnuti kickdownu. Jedine reseni pro velmi rychle predjeti na okreskach je manualni podrazeni a je uplne jedno jestli padly nebo radici pakou - akorat obcas je docela opruz radit ze 7ky na 2ku :-)
Září 24, 201014 r Bohuzel pro predjizdeni na okreskach je rezim S k nicemu - sice trochu podradi, kdyz se tam S da, ale v momente, kdy clovek chce zacit predjizdet to podrazuje stejne dlouho jako z normalniho D pri proslapnuti kickdownu. Jedine reseni pro velmi rychle predjeti na okreskach je manualni podrazeni a je uplne jedno jestli padly nebo radici pakou - akorat obcas je docela opruz radit ze 7ky na 2ku :-) Při předjíždění s DSG lze použít režim D, režim S, nebo pádla. To, že tobě režim S nevyhovuje, neznamená že "je k ničemu". Každý nechť používá to, co je jeho srdci nejbližší. Od toho tam ty možnosti jsou. Já jsem pouze nabídl alternativu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.