Přejít na obsah

DSG a padla pod volantem


lightning

Doporučené příspěvky

Ciao,

chtel bych se zeptat, zda-li lze radit padlama pod volantem, kdyz je na DSG rezim D.

Diky

Lightning

Ruční řazení na multifunkčním volantu:

Přechodné přepnutí na ruční řazení

– Pokud je volicí páka v poloze D nebo S, stiskněte levé tlačítko nebo

pravé tlačítko směrem k multifunkčnímu volantu.

– Pokud po nějakou dobu nepoužijete tlačítko nebo , přechodné

přepnutí na ruční řazení se vypne. Přechodné přepnutí na ruční řazení

můžete vypnout sami stisknutím pravého tlačítka na déle než 1 s.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sup je asi prvni auto, u ktereho manual cist budu. Ale cas jsem si jeste nenasel :) Nevedel jsem s tim jak vypnout manualni razeni, protoze samo to preskoci nekdy az po moc dlouhe dobe. Dalsi evc co jsem si nikdy nevsimnul a upozornil me na to az znamy je proslapnuti pedalu. Nikdy jsem na nel neslapnul tak abych jej proslapl uplne, pak auto radi cca o 2 stupne dolu. Clovek se porad uci :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Plně souhlasím, že pro předjíždění mimo dálnici jsou pádla ideální. Blahopřeju těm, kdo čtou manuál :-) , já jsem na to přišel omylem.

JS

Zkus si někdy pro předjíždění navolit režim "S", to je síla. V octě na S točí motor čtverku na 160 km/h. Při předjíždění maš jedinou starost, udržet auto na cestě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohuzel pro predjizdeni na okreskach je rezim S k nicemu - sice trochu podradi, kdyz se tam S da, ale v momente, kdy clovek chce zacit predjizdet to podrazuje stejne dlouho jako z normalniho D pri proslapnuti kickdownu. Jedine reseni pro velmi rychle predjeti na okreskach je manualni podrazeni a je uplne jedno jestli padly nebo radici pakou - akorat obcas je docela opruz radit ze 7ky na 2ku :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohuzel pro predjizdeni na okreskach je rezim S k nicemu - sice trochu podradi, kdyz se tam S da, ale v momente, kdy clovek chce zacit predjizdet to podrazuje stejne dlouho jako z normalniho D pri proslapnuti kickdownu. Jedine reseni pro velmi rychle predjeti na okreskach je manualni podrazeni a je uplne jedno jestli padly nebo radici pakou - akorat obcas je docela opruz radit ze 7ky na 2ku :-)

Při předjíždění s DSG lze použít režim D, režim S, nebo pádla. To, že tobě režim S nevyhovuje, neznamená že "je k ničemu". Každý nechť používá to, co je jeho srdci nejbližší. Od toho tam ty možnosti jsou. Já jsem pouze nabídl alternativu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...