Přejít na obsah

TSI-DSG

Uživatel
  • Počet příspěvků

    70
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

987 zobrazení profilu

Oznámení TSI-DSG

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

7

Popularita

  1. TSI-DSG

    OII 7 st. DSG

    Tak už si můžu odpovědět sám. Indikovalo to únik oleje z mechatroniky. Takže mě čeká výměna mechatroniky a když už to tam stojí, nechal jsem vyměnit i olej v převodovce. Předpokládaná cena cca 45.000,- Kč. No neber to za ty prachy, že. :-)
  2. TSI-DSG

    OII 7 st. DSG

    Mám stejný problém na 7DSG jako Michaela. Nevíte někdo co má to blikání ikony řazení na palubním počítači indikovat? V návodu ani na webu jsem nic nenašel. Děkuji.
  3. Vy jste hlava, pane Vachmajstr. Další po bitvě generál. To není o žádném šetření, ale o používání výrobku v souladu s Návodem k použití. A kdo mohl tušit při koupi vozidla v roce 2010, že ten v Germánii vyrobený motor bude problémový? Já jsem bohužel naopak předpokládal, že když tu 1,8 tsi cpou němčouři do Audin a Passatů, že to bude kvalitní motor. Ó jak hluboce jsem se mýlil. Má víra v "made in germany" kvalitu vzala za své.
  4. TomasF: ale to auto absolvovalo v cca 95.000 km výměnu pístů, kroužků, ojnic, řetězu a napínáku. Dalších cca 100.000 km bylo vše OK a posléze zase motor začal žrát olej, což způsobovaly ucpané a zapečené stírací kroužky, které přestaly plnit svoji funkci. Díky dekarbonizaci byla obnovena jejich funkčnost. Takže jak píše Clint, nezbývá než používat aditiva a častěji měnit olej a problém je snad vyřešen. PS: při preventivní výměně PCV ventilu před dekarbonizací bylo zjištěno, že ani PCV ventil, ani turbo nebyly příčinou zvýšené spotřeby oleje.
  5. Tak jsem při výměně oleje nechal udělat dekarbonizaci motoru pomoci BG 6577 KIT dekarbonizace GDi,TSi,FSi,TFSi, THP 3x325 ml a zatím se zdá, že stírací kroužky opět začaly fungovat. Olej zatím neubývá (normálně bych už dolíval), nadále používám olej LL, interval výměny zkrácen na 15.000 km. Spotřeba benzínu prokazatelně klesla ze 7,5 na 7 l/100 km. Tak snad mi ten motor ještě chvíli vydrží. Celková cena opravy včetně výměny oleje byla 5.000 Kč.
  6. Jestli tě můžu požádat, zkus mi blíže specifikovat ten proplach do oleje. Kdo, jak, čím, za kolik? Díky.
  7. Tak jsem preventivně nechal vyměnit PCV ventil, ale ten původní byl v pořádku a olej do turba nešel. Dále byly vyměněny svíčky. Dvě byly krásně vypálené a dvě černé jako hrom. Je tedy jasné, že dva válce netěsní. rayx: Uvažuji o překroužkování pístů. Chci se zeptat. Lze použít na písty 06H107065 DF kroužky 06H198151 J, nebo musím použít ty 06H198151 C ? Nebo poradíte něco jiného, co by vyřešilo problém se spotřebou oleje, aby to nestálo majlant?
  8. Zkus se podívat o čtyři příspěvky výš, schválně jestli na to přijdeš.
  9. Po 30 tisících. A jak píšu během 100 000 jsem nedolil ani kapku.
  10. Tak pánové já už jsem trochu dál. Jak popisuji výše, v 95 000 km jsem absolvoval výměnu polomotoru díky spotřebě oleje. Dalších cca 100 000 km bylo vše OK a nedolil jsem mezi LL servisem ani kapku (ten pevný interval jsem nakonec nerealizoval). Nyní mám najeto 203 000 km a motor opět žere olej. Aktuálně 1 litr oleje na 3 000 km. Po celou dobu provozu auta používám olej Castrol EDGE 5W30 LL. A tak nevím co si mám myslet. Jsou opět v prdeli pístní kroužky, nebo je problém někde jinde (třeba turbo)?
  11. Neznáš mapu. Servis provede váhovou zkoušku, výsledek zašle do škodovky a ta navrhne způsob řešení reklamace v souladu s tím TPI. O způsobu řešení reklamace ve škodovce rozhoduje komise. Rozhodující slovo má tedy škodovka, nikoliv servis. Pokud akceptuješ navržené řešení škodovky, servis je pouhým vykonavatelem a auto ti dle domluvených podmínek opraví. Podstatné pro tebe je, že jsem ti na vlastním případu potvrdil, že systém funguje. Nezbývá než ti popřát, ať ti to dobře dopadne.
  12. Nebudu jim tady dělat reklamu, ale nemusíš se bát. Autorizovaný servis dobře ví, s kým se spojit ve škodovce a co dělat, když splníš podmínky reklamace. Podstatné je asi narazit na dobrého mechanika, který ti ten motor bude dělat.
  13. Od nasunutí auta 8 pracovních dnů. Ale já jsem si byl vědom faktu, že na tom nedělali 8 hodin denně (nemají jenom mě) a navíc jsem je nehonil, ať v časovém stresu neudělá někdo zbytečnou botu. (práce kvapná, málo platná). Samozřejmě jsem si vědom faktu, že by se to dalo udělat i dřív, ale jak říkám, nehonil jsem je.
  14. Tak jsem snad po dlouhé době vyřešil problém se spotřebou oleje v motoru. V servise jsem si nechal udělat váhovou zkoušku a Škodovka uznala, že je problém. V souladu s TPI, které výše publikoval Pawouk mi servis vyměnil písty, ojnice, řetěz a napínák řetězu a jako bonus olej v 7DSG, protože zrovna přišla akce na výměnu oleje v těchto převodovkách i v ČR. Škodovka na kulanci hradila 80 % ceny materiálu, já zbylých 20%+práci. Vzhledem k faktu, že auto již nebylo v záruce, to považuji za akceptovatelné řešení. A ještě jsem se rozhodl přejít na pevný interval výměny oleje. Ten motor při opravě opravdu rozebrali téměř na atomy, ale po opravě šlape jako hodinky. Jsou to kluci šikovní. Auto už mám po opravě doma, tak doufám, že to bude OK.
×
×
  • Vytvořit nový...