lightning Vloženo 27. Červenec 2010 Vloženo 27. Červenec 2010 Ciao, chtel bych se zeptat, zda-li lze radit padlama pod volantem, kdyz je na DSG rezim D. Diky Lightning Citovat
TSI-DSG Vloženo 28. Červenec 2010 Vloženo 28. Červenec 2010 Ciao, chtel bych se zeptat, zda-li lze radit padlama pod volantem, kdyz je na DSG rezim D. Diky Lightning Ruční řazení na multifunkčním volantu: Přechodné přepnutí na ruční řazení – Pokud je volicí páka v poloze D nebo S, stiskněte levé tlačítko nebo pravé tlačítko směrem k multifunkčnímu volantu. – Pokud po nějakou dobu nepoužijete tlačítko nebo , přechodné přepnutí na ruční řazení se vypne. Přechodné přepnutí na ruční řazení můžete vypnout sami stisknutím pravého tlačítka na déle než 1 s. Citovat
lightning Vloženo 28. Červenec 2010 Autor Vloženo 28. Červenec 2010 Diky za vycerpavajici odpoved. Taky me mohlo napadnout stahnout si a precist manual... Maj to teda vychytanejsi, nez jsem cekal... Citovat
jiri01 Vloženo 29. Červenec 2010 Vloženo 29. Červenec 2010 A např. při předjíždění mi to vyhovuje víc než ovládání DSG plynem a čekání o kolik to zase podřadí... Citovat
JST Vloženo 3. Srpen 2010 Vloženo 3. Srpen 2010 Plně souhlasím, že pro předjíždění mimo dálnici jsou pádla ideální. Blahopřeju těm, kdo čtou manuál :-) , já jsem na to přišel omylem. JS Citovat
Papakassi Vloženo 10. Srpen 2010 Vloženo 10. Srpen 2010 Sup je asi prvni auto, u ktereho manual cist budu. Ale cas jsem si jeste nenasel Nevedel jsem s tim jak vypnout manualni razeni, protoze samo to preskoci nekdy az po moc dlouhe dobe. Dalsi evc co jsem si nikdy nevsimnul a upozornil me na to az znamy je proslapnuti pedalu. Nikdy jsem na nel neslapnul tak abych jej proslapl uplne, pak auto radi cca o 2 stupne dolu. Clovek se porad uci Citovat
lightning Vloženo 10. Srpen 2010 Autor Vloženo 10. Srpen 2010 No ja ted cekam, az se mi auto vyrobi a za tu dobu jsem precet manual uz dvakrat:-) Tohle cekani me asi fakt znici... Citovat
TSI-DSG Vloženo 23. Září 2010 Vloženo 23. Září 2010 Plně souhlasím, že pro předjíždění mimo dálnici jsou pádla ideální. Blahopřeju těm, kdo čtou manuál :-) , já jsem na to přišel omylem. JS Zkus si někdy pro předjíždění navolit režim "S", to je síla. V octě na S točí motor čtverku na 160 km/h. Při předjíždění maš jedinou starost, udržet auto na cestě. Citovat
5icz Vloženo 24. Září 2010 Vloženo 24. Září 2010 Bohuzel pro predjizdeni na okreskach je rezim S k nicemu - sice trochu podradi, kdyz se tam S da, ale v momente, kdy clovek chce zacit predjizdet to podrazuje stejne dlouho jako z normalniho D pri proslapnuti kickdownu. Jedine reseni pro velmi rychle predjeti na okreskach je manualni podrazeni a je uplne jedno jestli padly nebo radici pakou - akorat obcas je docela opruz radit ze 7ky na 2ku :-) Citovat
TSI-DSG Vloženo 24. Září 2010 Vloženo 24. Září 2010 Bohuzel pro predjizdeni na okreskach je rezim S k nicemu - sice trochu podradi, kdyz se tam S da, ale v momente, kdy clovek chce zacit predjizdet to podrazuje stejne dlouho jako z normalniho D pri proslapnuti kickdownu. Jedine reseni pro velmi rychle predjeti na okreskach je manualni podrazeni a je uplne jedno jestli padly nebo radici pakou - akorat obcas je docela opruz radit ze 7ky na 2ku :-) Při předjíždění s DSG lze použít režim D, režim S, nebo pádla. To, že tobě režim S nevyhovuje, neznamená že "je k ničemu". Každý nechť používá to, co je jeho srdci nejbližší. Od toho tam ty možnosti jsou. Já jsem pouze nabídl alternativu. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.