pedro66 Vloženo 28. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2010 Zdravim vsechny.Chtel bych se tu poptat jestli ma nekdo zkusenost s vrzanim kastle pri najizdeni pres nejakou prekazku,treba vyviseny zeleznicni prejezd,nasikmo prez silnici.Proste kdyz je auto ve skrutu-nenajizdi obema koly soucasne prez nejaky napr prejezd.Desne mi to vrze v kastli,oziva se divnej zvuk i ve stresnim okne a tuhle jsem koukal ze i dvere-zevnitr jsou nejak osoupany az na takovej ten nazloutlej zaklad,v mistech kde je tesneni.Nekdo mi rikal ze to muze byt utrhanymi svary -bodovane svary ktere drzi jednotlive dily kastle-dokonce me nekdo strasil ze kdyz se taha tezky vlek za Oktavii tak se muze jakoby natahnout kastle a pak to tuto dela.Da se kastle nejak zpevnit?Treba rozperna tyc?Pomohla by?Jo a mam Oktavii 1 rv98.Predem diky Pedro66 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garrett Vloženo 28. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2010 A nebo máš auto svařený z víc kusů dohromady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 28. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2010 Mas zle nastavene stresne okno+zle nastavene dvere. Preto to vrzga. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davson Vloženo 29. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2010 Musim dat za pravdu pedro66 . To je stara znama vec ze OT1 hlavne ty z prvnich let vyroby 96 -98 meli problem s tuhosti karoserie hlavne v krutu. presne jak to popisujes. Proto taky jsou vydrene fleky kolem tesneni dveri na kastli, spatneho utesneni strsnich oken atd. Toto melo za nasledek zatekani strechou ve stresnich spojich . V krutu se namahane spoje povolili a zacalo do auta zatekat strechou. Toto se resi sundanim stresnich list a vysilikonovanim spoju strechy. Tato zavada byla napul odstranena pri faceliftu 99-00. kdy bylo pouzito silnejsich plechu a propracovanejsiho zpevneni karoserie. mam to z dobreho zdroje z tech. useku skoda auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pedro66 Vloženo 30. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 30. Červenec 2010 (editace) Diky za nazory,svarovane to neni,nebourana.Mate nekdo nejakou zkusenost -jak karoserii spevnit?Co Rozperka v predu?Pry se take vystuzovali RS nekde v kufru?Jinak:Mel jsem to v servisu,radil se-dvere serizovali ale nic platne-proste se to krouti:help: Editováno: 30. Červenec 2010, autor: pedro66 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davson Vloženo 31. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2010 (editace) S tim nic neudelas je to proste spatne postavena karoserie. Jedine vyztuhy muzes dat mezi predni tlumice k motoru,ale to nevim jestli to bude mit nejakej vliv na krouceni predku-mozna jo,musel bys to vyzkouset Jde o to jestli chces investovat do vzper a nemit zaruku ,ze to bude fungovat. Co se tyka zadniho vyztuzeni tak do RS se opravdu montuji, ale je to to sami jako na tom predku. Vlastne jde o to aby ti pri vysokych rychlostech v zatackach drzely tlumice a tim padem stabilitu celeho auta. Na tuhost to ale asi nebude mit vliv. Neslysel jsem o nicem co by tuhost zvisilo. Editováno: 31. Červenec 2010, autor: Davson Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmik Vloženo 1. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2010 taky se mi to krouti, Octavka nema pevnou karoserii nad vzperama do kufru uz jsem taky premyslel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pedro66 Vloženo 1. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 1. Srpen 2010 No o penize za rozpery nejde-koukal jsem ze nestoji zas tak moc,asi zkusim.Trochu mi ale vrta hlavou jak je to tam pridelane-zvlast ty zadni v kufru.Nema nekdo zkusenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakubo Vloženo 6. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2010 Taky se mi ozývá někde od kufru takové to vrzání jak popisuješ, ale jen v těch prudkých zatáčkách a s naloženým kufrem. Octavia 1.9tdi 2000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pedro66 Vloženo 10. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 10. Srpen 2010 Oficialni stanovisko Skoda: dne 03.08. 2010 jsme prostřednictvím naší internetové služby Info-Line obdrželi Váš podnět, ve kterém se dotazujete na možnost vystužení karoserie. Z Vašeho popisu nám není zřejmé, která ze značkových opraven provádí odbornou kontrolu Vašeho vozu. V tomto případě není nutné provádět žádná vystužení karoserie, ale nechte vůz po 12 letech provozu kompletně prohlédnout v autorizované opravně. Vrzání může být způsobeno opotřebením pružných lůžek přední nápravy. Otěr laku na dveřích způsobují nečistoty ulpívající na těsnění dveří. V případě poškození těsnění dveří, je nutná jeho vyměna. Obraťte se prosím na nejbližší autorizovanou opravnu, která Vámi uváděné potíže odstraní.TAHZE? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fred772 Vloženo 15. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2010 Jestli jsem se nepřehlédnul tak tady nikdo nezmínil jestli jde o verzi GLX nebo SLX popř. jinou ...mám SLX a o vrzání nevím ale seděl jsem v 1.6 benzínu GLX, která vrzala nehorázně, nedala se s tou mojí krasotinkou ve full palbě vůbec srovnávat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davson Vloženo 15. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2010 (editace) SLX nebo GLX, to je uplne jedno. Jedinej rozdil je v tom ,ze SLX maji stresni okna (proste vybava). Karoserie jsou uplne stejne. Podle me spis zalezi na tom kolik ma auto nalitano a po jakych silnicich a cestach jezdí. Urcite auto z dalnic a silnic 1tr. bude v lepsim stavu nez to co jezdi po okrskach a obcas treba polnacku. Editováno: 12. Květen 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pedro66 Vloženo 18. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 18. Srpen 2010 (editace) Jestli jsem se nepřehlédnul tak tady nikdo nezmínil jestli jde o verzi GLX nebo SLX popř. jinou ...mám SLX a o vrzání nevím ale seděl jsem v 1.6 benzínu GLX, která vrzala nehorázně, nedala se s tou mojí krasotinkou ve full palbě vůbec srovnávat Mam glx-a stresni na ni mam take-mozna dodelavane,i kdyby to jezdilo po hroznych cestach-co se na tom tak znici ze to zacne vrzat? Editováno: 18. Srpen 2010, autor: pedro66 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hyby Vloženo 11. Květen 2011 Sdílet Vloženo 11. Květen 2011 Čao, mám takový problém. Na autě (Octvaia I 1.9 SDI) mi už podruhý prasklo čelní sklo, není to od žádnýho šutru, nic mi na něj nespadlo...prostě od spodní hrany mi jde prasklina jak prase. Dá se říct, že je to ve stejnym místě jako předchozí, po konzultaci se servisem se mi potvrdilo podezření, že se kroutí karoserie a Vás se chci zeptat, jestli by tomu pomohla rozpěrná tyč v motorovym prostoru či se na to mám vykašlat, nechat si sklo pojistit a měnit ho každej půlrok. Díky, Hyby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xSonnyxx Vloženo 5. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2011 Ahoj zdravím.... mám Octavii r.k. 2003 najeto 85 000 a nějaké drobné také mi mírně někdy vrzala ..dopředu jsem dal rozpěrnou tyč a promazal zadní páté dveře a dal jsem tam nové tyče co vysouvají a drží ty dveře, promazal spoje ve všech ostatních dveří a vše už je v pořádku .. zkuste to také a uvidíte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pedro66 Vloženo 6. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 6. Červenec 2011 Ahoj lidi.Po dlouhe dobe se vracim k tematu.Mel jsem pred casem zajimavou konverzaci se servisem skoda na tohle tema.Podle nich rozperka vepredu nic neresi.o krouceni kastle nechteli ani slyset-(ja jsem presveceny ze se krouti)Poradili mi at si necham prohlednout auto ve znack servisu Skoda-ze pry co chci od auta z roku 98.Jinak promazani neuskodi ale myslim ze toho taky moc navyresi.Ja vymenil pisty 5 tych dveri protoze vrzali,1/2 roku a vrzou zas,ani zazracne wd-40 nepomohlo.Tak nato kaslu.Kdyz otviram na ulici kufr lidi se otaceji co to skripe...ale co se da delat:-)Na krouceni by asi pomohl jen vnitrni ram-co se pouziva na Ralye-ale to asi taky nebude to prave.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.