Radek Obadal Vloženo 4. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2010 poraďte mi prosím jestli je složité demontovat topení v Octavce, popřípadě na co si dát bacha a na jak dlouho to může být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 4. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2010 (editace) delal jsem to na sve kokte - reknu ti pakarna a znovu pakarna. Me teklo - stiplavej a sladkej smradek kdyz jen topis inu mam tu i fotky sundat vrchni palubku, spodek kastlik, stredni cast i tunel, potom v motor.prostoru nize na te stene povolit sroub a spony na topeni. Dale rozpulit topeni se me podarilo takze cast uprostred jsem vytahl ven a vyndal z nej to proklete topeni a vymenil - kdyz bys chtel foto rad zaslu - napis SZ Editováno: 4. Srpen 2010, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lokiu Vloženo 6. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2010 l - kdyz bys chtel foto rad zaslu - napis SZ A nemohol by si z tych foto urobit fotoserial : Navod ako na to? Mam podobny problem - smradek atd., takze sa chystam na vymenu. Vopred vdaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 6. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2010 (editace) Takze vyndat budiky, rozebrat spodek palubky - jak kastlik tak i levou stranu a stred a tunel, dale jsem povolil sroubek co drzi topeni v motor.prostoru dole. Dale jsem kapanek musel elektroinstalaci posunout - vadila me pri vyndavani dilu topeni - ja mam klimosku takze jsem cele topeni ven nedaval jen tam co je ten vymenik - radiator topeni. Nezapomen sundat spony z hadic v motor.prostoru na topeni. Ten stred se spatne vyndava, ale slo to. Davam fota - jen pozor az budes davat vse naspatek - neprekrut si lanka k ovladani topeni - teda pokud nemas climatronic To foto co tam je s radiatorem v topeni - foceno v aute, je vymenik - radiator klimatizace (mam dodelavanou - nejakou DIAVIA) Editováno: 6. Srpen 2010, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lokiu Vloženo 9. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2010 Super praca. Vdaka. Este by si mi mohol napovedat kde v motorovom priestore su tie srubky co treba povolit. Nejak sa v tom neviem zorientovat a to som pozeral aj DP. Predpokladam ze moj radiator bude vyzerat ako tvoj. Teraz mozem tocit motor len do cca 3000ot, aby mi to nerobilo tlaky v chladeni, inac to tecie(teda zatial len kvapka) Jo a este na kolko hodin prace sa mam pripravit? Esterazvdakazanavod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 9. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2010 (editace) asi 4 hodky Editováno: 9. Srpen 2010, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 11. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2010 Mno já si tedy nejsem jistej jestli jde topení takto rozpůlit... podle mě to jde jen díky tomu, že tam máš dodělávanou neorigo klimu... jinak by se muselo vybrat celý ven. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lokiu Vloženo 19. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2010 Tak som sa do toho vcera pustil. Celkovy cas cca 5.5h. Samozrejme narazil som na niekolko problemov a nakoniec nie je vsetko na 100% ale... Prvy problem - asi najotravnejsi je ze pristrojka po poskladani zacal hnusne odporne vrzgat. Netusim ci sa to nejako da odstranit. PLS poradte . Druhy problem: Nemam tusenia ako naspat zaslepit diery po blendoch na srubach radiatora v motorovom priestore. A este Story na zaver: "Ako moze diagnostika privodit zle spanie" Po kompletnom poskladani vsetkeho a doliati nemrznucej som to startol. Uz na prve pocutie to slo jak traktor. Reku zohreje sa a bude dobre, ale houbeles. Cim dalej tym horsie. Otacky zacali lietat od 600 do 1200 ako keby mi niekto turoval motor. A to som sa uz bal co som mohol pokaslat. Do otacok to nechcelo a spravalo sa to ako keby pravidelne vynechaval jeden valec. Stale iny. Tak som to hodil na VAG-COm. A tam na mna svietila chyba 00537 - Regulace lambda 18-00 - horni hodnota dorazu. A sakra. Kuknem do VISu a tam ze vyhrievanie lamda sondy vadne a neviem co este. Tak som asi sahol na kablik od lamdy a zlomil ho ked som odsrubovaval kurenie. Celu noc som rozmyslal ako vyberiem lamdu, ci budem vediet zistit ci je nejaky kablik v keli alebo co. No a ranno len tak pre istotu som otvoril kapotu a a co nevidim: hadicka zo sania co sa napaja do harmoniky medzi vahou aklapkou nie je zapojena. Kuurnik. a ze vraj lamda. Takze motor si pradie ako maciatko. Tocit sa necha jedna radost. Akurat pristrojka vrzga. Tak keby ste mali nejaky napad ako na vrzgajucu pristrojku, tak sem s nim. PS:nasiel som este jeden konektor pod pristrojkou co netusim na co je a rad by som vede. Ked stiahnem fotky tak sem nahodim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lokiu Vloženo 8. Září 2010 Sdílet Vloženo 8. Září 2010 Tak som konecne stiahol fotky. Prikladam Radiator: A teraz co by som potreboval zistit co to je: je to nejaky konektor ktoreho kable v podstate vychadzaju z prepinaca na vnutorny okruh pre nasavanie ventilatora kurenia a na AC-manualnu klimu, ktoru nemam ale mam ten spinac. MMCH na vrzganie pristrojky nemate "liek"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 12. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2010 Panove neresil nekdo prehodit ovladaci prvky na stare Octe za tyto prijemne - zvlaste popsane s teplotou ? 1 foto Octavia Tour 2 foto Octavia II 3 foto uprava z klimatroniku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fester777 Vloženo 24. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2011 hosi prosim vas mam octaviu I 1,8T agu r.v.1998 a pravdepodobne mam ko radiator topeni lebo mi pri topeni pachne neco mezi zdechlinou a cigaretovym smradem pri zaplem topeni. Bude mi prosim pasovat tento lebo pise, ze na motor 1,6 a ja som nasel jen jeden typ radiatora . Dakujem za odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 25. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2011 Jasne ze bude, radiator - topeni jsou vsechna stejna a nezalezi na motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 25. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2011 Pridavam jeste nejaka fota - snad nekomu i pomuze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iguka Vloženo 16. Září 2011 Sdílet Vloženo 16. Září 2011 (editace) CHci se vrhnout taky na výměnu radiátoru topení. Všechno je mi jasný, jen ten závěr ne. Musím tedy vydělat celý topení, jak je to v tom návodu + odvrtat ty šrouby taky jak je to v tom návodu? Nebo stačí povolit jeden šroub ze strany motorovýho prostoru a část topení vydělat? Mám auto bez klimy. Posílám návod i fotky z motorvýho prostoru mýho auta. Poraďte hoši. Editováno: 16. Září 2011, autor: Iguka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 18. Září 2011 Sdílet Vloženo 18. Září 2011 Urcite povolit srouby a bohuzel u tebe cele topeni ven a vybrat z nej radiator, mas to lepsi - neceka te za xxx penez nova napln pro klimu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fester777 Vloženo 18. Září 2011 Sdílet Vloženo 18. Září 2011 (editace) tak tak nemusis davat novu napln na klimu ako ja , inak je to robota na draka. Neodvrtava sa nic a z motoroveho priestoru je tam viac srobov co to drzi ale to zistis kde ti to bude dzat . Uz sa nepametam kolko ich tam presne bolo ale asi 3-4 sroby a rezervuj si na to cely vikend Editováno: 18. Září 2011, autor: fester777 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iguka Vloženo 18. Září 2011 Sdílet Vloženo 18. Září 2011 Takže se neodvrtává ani ta vzpěra jak je to v tom návodu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fester777 Vloženo 18. Září 2011 Sdílet Vloženo 18. Září 2011 aha uz som si vsimol co si myslel tym odvrtat , nie nic nemusis odvrtavat , tu vzperu jednoducho ohnes aby si to cele dostal von . Inak osobne som to cele nedaval von, ohol som tu vzperu a vytiahol natolko aby som mohol vytiahnut radiator . Robil som to 1,5dna ked to zratam s fajciarskymi prestavkami na ukludnenie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iguka Vloženo 18. Září 2011 Sdílet Vloženo 18. Září 2011 (editace) aha, tak jestli to chápu dobře, tak jsi odšrouboval šrouby v motorovým prostoru, které drží topení a pak jsi ohnul uvnitř tu vzpěru, pak jsi jen mírně povytáhl celé topení a vytáhl jsi radiátor? Editováno: 18. Září 2011, autor: Iguka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fester777 Vloženo 18. Září 2011 Sdílet Vloženo 18. Září 2011 presne ako vravis , cele topeni som nedaval von preto lebo je tam sialeny pristup a stacilo ho povitianut aby som z vrchu dokazal radiator vysunut . Aj vrchny diel palubky mi najskor nesiel von tak aj s tym som sa zdrzal aby som zistil ako s nim von . Lebo som natrafil na veci ktore su v tejto teme neni popisane . Takze vela stastia a nervov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 21. Září 2011 Sdílet Vloženo 21. Září 2011 ale kdyz tu pisete ohnul tu vzperu tak tim nemyslej ze vzal mont paku a ohejbal, ale povolil na kazde strane te trubky srouby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fester777 Vloženo 21. Září 2011 Sdílet Vloženo 21. Září 2011 octavka mam dojemze myslel vzperu ktora je zhruba v strede pristrojovky vedla airbagu , a ten staci rukou ohnut . inak som nic kovove nemusel demontovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iguka Vloženo 26. Září 2011 Sdílet Vloženo 26. Září 2011 dneska ráno jsem se na to vrhl, zatím pohodička, mám vytišnou dílenskou příručku a tam je vše hezky popsán každý šroubek, jinak bych neměl šanci některé šroubky najít. Zbývá mi ještě horní část palubovky, ale pokračuju až ráno, dneska ještě potřebuju s autem jet. Díval jsem se ještě na ten návod, který připojuji. V motorovým prostoru jsem zkusmo povolil ty tři matice a předpokládám, že nic dalšího se nepovoluje a topení se vytáhne. Je to tak? Nerad bych zítra někde narazil. Zarazilo mě , že v tom návodu se mluví něco o odklopení izolace, ale mě tam nic odklopit nejde. Na obrázku jsem zaznačil tu matici šipkou, kterou jsem povolil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iguka Vloženo 27. Září 2011 Sdílet Vloženo 27. Září 2011 (editace) Tak mám dnes hotovo. Ještě jsem ale nezkoušel startovat, protože až odpoledne budu mít blicky, abych připojil hadice v motoru. Všechno šlo jak po másle, až jsem se zasekl na tom, jak vydělat topení. Muselo jít celé ven, jinak bych ten radiátor nevyměnil, měl jsem strach, abych ho nepoškodil, kdybych ho tam někde rval mezi tou kovovou vzpěrou. Ale nakonec šel ven pekně, musel jsem rukou ohnout ten kus plechu. V motoru celé topení drží na třech matkách, jsou to přesně ony, jak je v předcházejícím příspěvku na nich zaznačená šipka. Tak doufám, že bude vše ok, pak ještě napíšu. EDIT: tak vše funguje jak má, aji to topí Editováno: 27. Září 2011, autor: Iguka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
donsasos Vloženo 13. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2011 Urcite povolit srouby a bohuzel u tebe cele topeni ven a vybrat z nej radiator, mas to lepsi - neceka te za xxx penez nova napln pro klimu Dobrý den, děkuji za cenné rady v tomto příspěvku, čeká mě také výměna radiatoru topení, mám k dispozici komplet dílenský manuál, jen mě mate ta náplň pro klimatizaci.. Copak je nutné při demontáži radiatoru topení vypouštět chladící medium klimatizace? pro upřesnění 1,9TDI; 81kW; Climatronic děkuji.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.