Přejít na obsah

demontáž topení


Radek Obadal

Doporučené příspěvky

Návštěvník

delal jsem to na sve kokte - reknu ti pakarna a znovu pakarna.

Me teklo - stiplavej a sladkej smradek kdyz jen topis

inu mam tu i fotky

sundat vrchni palubku, spodek kastlik, stredni cast i tunel, potom v motor.prostoru nize na te stene povolit sroub a spony na topeni.

Dale rozpulit topeni se me podarilo takze cast uprostred jsem vytahl ven a vyndal z nej to proklete topeni a vymenil - kdyz bys chtel foto rad zaslu - napis SZ

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Takze vyndat budiky, rozebrat spodek palubky - jak kastlik tak i levou stranu a stred a tunel, dale jsem povolil sroubek co drzi topeni v motor.prostoru dole.

Dale jsem kapanek musel elektroinstalaci posunout - vadila me pri vyndavani dilu topeni - ja mam klimosku takze jsem cele topeni ven nedaval jen tam co je ten vymenik - radiator topeni. Nezapomen sundat spony z hadic v motor.prostoru na topeni.

Ten stred se spatne vyndava, ale slo to.

Davam fota - jen pozor az budes davat vse naspatek - neprekrut si lanka k ovladani topeni - teda pokud nemas climatronic :)

To foto co tam je s radiatorem v topeni - foceno v aute, je vymenik - radiator klimatizace (mam dodelavanou - nejakou DIAVIA)

post-3876-054101800 1281114194_thumb.jpg

post-3876-017430300 1281114209_thumb.jpg

post-3876-023140500 1281114224_thumb.jpg

post-3876-036637900 1281114263_thumb.jpg

post-3876-074115300 1281114273_thumb.jpg

post-3876-039020000 1281114294_thumb.jpg

post-3876-060244200 1281114300_thumb.jpg

post-3876-083627000 1281114314_thumb.jpg

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Super praca. Vdaka. Este by si mi mohol napovedat kde v motorovom priestore su tie srubky co treba povolit. Nejak sa v tom neviem zorientovat a to som pozeral aj DP. Predpokladam ze moj radiator bude vyzerat ako tvoj. Teraz mozem tocit motor len do cca 3000ot, aby mi to nerobilo tlaky v chladeni, inac to tecie(teda zatial len kvapka) Jo a este na kolko hodin prace sa mam pripravit? :feve:

Esterazvdakazanavod :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak som sa do toho vcera pustil. Celkovy cas cca 5.5h. Samozrejme narazil som na niekolko problemov a nakoniec nie je vsetko na 100% ale...

Prvy problem - asi najotravnejsi je ze pristrojka po poskladani zacal hnusne odporne vrzgat. Netusim ci sa to nejako da odstranit. PLS poradte :help:.

Druhy problem: Nemam tusenia ako naspat zaslepit diery po blendoch na srubach radiatora v motorovom priestore.

A este Story na zaver: "Ako moze diagnostika privodit zle spanie" :smich:

Po kompletnom poskladani vsetkeho a doliati nemrznucej som to startol. Uz na prve pocutie to slo jak traktor. Reku zohreje sa a bude dobre, ale houbeles. Cim dalej tym horsie. Otacky zacali lietat od 600 do 1200 ako keby mi niekto turoval motor. A to som sa uz bal co som mohol pokaslat. Do otacok to nechcelo a spravalo sa to ako keby pravidelne vynechaval jeden valec. Stale iny. Tak som to hodil na VAG-COm. A tam na mna svietila chyba 00537 - Regulace lambda 18-00 - horni hodnota dorazu. A sakra. Kuknem do VISu a tam ze vyhrievanie lamda sondy vadne a neviem co este. Tak som asi sahol na kablik od lamdy a zlomil ho ked som odsrubovaval kurenie. Celu noc som rozmyslal ako vyberiem lamdu, ci budem vediet zistit ci je nejaky kablik v keli alebo co.

No a ranno len tak pre istotu som otvoril kapotu a a co nevidim: hadicka zo sania co sa napaja do harmoniky medzi vahou aklapkou nie je zapojena. Kuurnik. a ze vraj lamda. Takze motor si pradie ako maciatko. Tocit sa necha jedna radost. Akurat pristrojka vrzga.

Tak keby ste mali nejaky napad ako na vrzgajucu pristrojku, tak sem s nim.

PS:nasiel som este jeden konektor pod pristrojkou co netusim na co je a rad by som vede. Ked stiahnem fotky tak sem nahodim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak som konecne stiahol fotky. Prikladam Radiator:post-15242-063655200%201283939196_thumb.jpg

A teraz co by som potreboval zistit co to je:post-15242-005196800%201283939199_thumb.jpg

je to nejaky konektor ktoreho kable v podstate vychadzaju z prepinaca na vnutorny okruh pre nasavanie ventilatora kurenia a na AC-manualnu klimu, ktoru nemam ale mam ten spinac.post-15242-095749500%201283939197_thumb.jpg

MMCH na vrzganie pristrojky nemate "liek"?

post-15242-063655200 1283939196_thumb.jp

post-15242-095749500 1283939197_thumb.jp

post-15242-005196800 1283939199_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 7 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...

CHci se vrhnout taky na výměnu radiátoru topení. Všechno je mi jasný, jen ten závěr ne. Musím tedy vydělat celý topení, jak je to v tom návodu + odvrtat ty šrouby taky jak je to v tom návodu? Nebo stačí povolit jeden šroub ze strany motorovýho prostoru a část topení vydělat? Mám auto bez klimy. Posílám návod i fotky z motorvýho prostoru mýho auta. Poraďte hoši.

post-30270-0-81979300-1316182204_thumb.j

post-30270-0-44194700-1316182212_thumb.p

post-30270-0-25254900-1316182221_thumb.j

post-30270-0-44756600-1316182388_thumb.j

post-30270-0-15105200-1316182395_thumb.j

post-30270-0-86085100-1316182400_thumb.j

post-30270-0-82904400-1316182407_thumb.j

Editováno: , autor: Iguka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak tak nemusis davat novu napln na klimu ako ja , inak je to robota na draka. Neodvrtava sa nic a z motoroveho priestoru je tam viac srobov co to drzi ale to zistis kde ti to bude dzat . Uz sa nepametam kolko ich tam presne bolo ale asi 3-4 sroby a rezervuj si na to cely vikend

Editováno: , autor: fester777
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aha uz som si vsimol co si myslel tym odvrtat :D , nie nic nemusis odvrtavat , tu vzperu jednoducho ohnes aby si to cele dostal von . Inak osobne som to cele nedaval von, ohol som tu vzperu a vytiahol natolko aby som mohol vytiahnut radiator . Robil som to 1,5dna ked to zratam s fajciarskymi prestavkami na ukludnenie :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aha, tak jestli to chápu dobře, tak jsi odšrouboval šrouby v motorovým prostoru, které drží topení a pak jsi ohnul uvnitř tu vzpěru, pak jsi jen mírně povytáhl celé topení a vytáhl jsi radiátor?

Editováno: , autor: Iguka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

presne ako vravis , cele topeni som nedaval von preto lebo je tam sialeny pristup a stacilo ho povitianut aby som z vrchu dokazal radiator vysunut . Aj vrchny diel palubky mi najskor nesiel von tak aj s tym som sa zdrzal aby som zistil ako s nim von . Lebo som natrafil na veci ktore su v tejto teme neni popisane . Takze vela stastia a nervov

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dneska ráno jsem se na to vrhl, zatím pohodička, mám vytišnou dílenskou příručku a tam je vše hezky popsán každý šroubek, jinak bych neměl šanci některé šroubky najít. Zbývá mi ještě horní část palubovky, ale pokračuju až ráno, dneska ještě potřebuju s autem jet. Díval jsem se ještě na ten návod, který připojuji. V motorovým prostoru jsem zkusmo povolil ty tři matice a předpokládám, že nic dalšího se nepovoluje a topení se vytáhne. Je to tak? Nerad bych zítra někde narazil. Zarazilo mě , že v tom návodu se mluví něco o odklopení izolace, ale mě tam nic odklopit nejde. Na obrázku jsem zaznačil tu matici šipkou, kterou jsem povolil.

post-30270-0-95449000-1317028113_thumb.j

post-30270-0-61422500-1317028122_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mám dnes hotovo. Ještě jsem ale nezkoušel startovat, protože až odpoledne budu mít blicky, abych připojil hadice v motoru. Všechno šlo jak po másle, až jsem se zasekl na tom, jak vydělat topení. Muselo jít celé ven, jinak bych ten radiátor nevyměnil, měl jsem strach, abych ho nepoškodil, kdybych ho tam někde rval mezi tou kovovou vzpěrou. Ale nakonec šel ven pekně, musel jsem rukou ohnout ten kus plechu. V motoru celé topení drží na třech matkách, jsou to přesně ony, jak je v předcházejícím příspěvku na nich zaznačená šipka. Tak doufám, že bude vše ok, pak ještě napíšu.

EDIT: tak vše funguje jak má, aji to topí:palec2:

post-30270-0-11237300-1317122435_thumb.j

post-30270-0-90806000-1317122469_thumb.j

post-30270-0-92999800-1317122481_thumb.j

post-30270-0-07529600-1317122498_thumb.j

post-30270-0-24595200-1317122510_thumb.j

post-30270-0-16890200-1317122520_thumb.j

post-30270-0-75491100-1317122531_thumb.j

post-30270-0-53159500-1317122543_thumb.j

post-30270-0-50210000-1317122557_thumb.j

post-30270-0-93885000-1317122567_thumb.j

Editováno: , autor: Iguka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Urcite povolit srouby a bohuzel u tebe cele topeni ven a vybrat z nej radiator, mas to lepsi - neceka te za xxx penez nova napln pro klimu

Dobrý den, děkuji za cenné rady v tomto příspěvku, čeká mě také výměna radiatoru topení, mám k dispozici komplet dílenský manuál, jen mě mate ta náplň pro klimatizaci..

Copak je nutné při demontáži radiatoru topení vypouštět chladící medium klimatizace?

pro upřesnění 1,9TDI; 81kW; Climatronic

děkuji..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...