Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dufam ze takato tema tu este nieje. Cez zimu som mal problem ze sa mi pri jazde sam od seba vypol motor, pol roka som mal od toho klud a dneska zase.

Prebieha to asi takto, ked mam zapnuty motor a teplota je klasicky v polovicke, otacky klesnu na nejakych 400-500 a po chvili sa vratia. Normalne ich mam 900 neviem ci je to malo nerozumiem sa do toho velmi

A za jazdy: S autom zacne akoby poskakovat otacky klesnu na 0 a motor sa vypne a svieti iba baterka, na diagnostike nic nezistily, ale myslim ze to nebude motorova chyba ale elektricka.

Robi to IBA ked brzdim a je jedno ci volnobeh alebo mam zaradenu rychlost je to to iste. A nerobi to pravidelne iba obcas, ale predsa len je to dost nebezpecne.

Ale pametam si ze v zime ked sa mi to stalo dupol som na plyn a motor naspat naskocil. Podarilo sa mi to 2x a hned ako sa vypol, dneska som dupol na plyn ale nenaskocil

prosim vas poradte ak niekto mate s tymto skusenosti

Příteli okřídleného šípu,

dedukuji, že máš asi naftu, že? Pokud ano, kdy jsi měnil palivový filtr, můžeš mít přicpané sítko v čerpadle v nádrži, odchází relé palivového čerpadla. To je základ. Pokud toto vše bude v pořádku, tak bude zapotřebí provést diagnostiku. Radek.

Upraveno od cartmanko
necituj prispevky nad sebou.

  • Autor

ps pardon zabudol som napisat auto, moja vine, prepacte :)

nie nemam naftu

Fabia Junior 1,4 55kw benzin

Nebudem zakladat podobnu temu, takze podobny problem aj s moznym dovodom

1.4 16V 55KW 2000

Rok 2009: Chorvatsko, zapnuta klima, vonku 35 a motam sa pomalicky po centre mestecka, tesne ako som dorazil do campu tak mi normalne v rychlosti pod plynom zhasol motor, rozvietila sa kontrolka elek. motora, rucicka otackometra doslova zletela dole a hned na to nabehol, rucicka vyletela spat hore a kontrolka zhasla. Toto cele sa udialo asi tak za pol sekundy. Hned na to som dorazil do campu a auto som zaparkoval, potom sa to neobjavovalo takze som to neriesil.

Rok 2010: Chorvatsko, zapnuta klima, vonku 32 a motam sa pomalicky po centre mestecka v zapchach. Vychadzam mimo mesta, rozbehnem to na 90. Pocas asi 10km sa mi presne tato ista popisovana vec stala 5x.

Vsetko sa dialo pod plynom, nie pri brdeni, na cca 2500-3000 otackach. Na jar tohto roku som menil olej+filter, vduch. filter, paliv. filter. Pred oboma dlhymi jazdami som dolieval olej, tento rok sa mi podarilo asi 2mm nad rysku.

Vsetky problemy sa teda udiali len v horucavach pri pustenej klime a po tom co som jazdil pomalicky v meste (co znamena obrovsky naval horuceho vzduchu na motorovy priestor), z coho mi vychadza asi jedine aj ked neuveritelne a tazko vysvetlitelne - prehrievanie niecoho (riadaca jednotka?). Ma niekto podobnu skusenost alebo vedeckejsie vysvetlenie?

  • Autor

rok vyroby 2002

a máš vyvěšený kablový svazek v motoru?

Upraveno od Malta

  • Autor

a máš vyvěšený kablový svazek v motoru?

tak to ja neviem nerozumiem sa do toho

pozrel by som sa na napájanie RJ motora. To relé paliv. čerpadla tiež nieje od veci..

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.