Přejít na obsah

mafiak

Uživatel
  • Počet příspěvků

    35
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení mafiak

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. U mna tento vikend to iste Na tacho 150.000, rozvod ocividne bol meneny, ale zjavne low-costovo - pumpa stara, kladky stare, vymenene akurat remene bohvie akej znacky.
  2. Ja mam jednu cerstvu zalezitost, malemu rozvodovemu remenu akosi vypadali zuby a tym padom vyfukove ventily pri nieco cez 3500ot mierne zmenili svoj tvar... (foto mam) Dole hlava, vymena 8 ventilov, vymena 16 guferiek, rozvody, pumpa, klinak - praca 200€ (staly zakaznik, a lutost nad sumou 450 za odtah)
  3. Ak mas povodne, tak pravdepodobne nie su pre palubak Palubak display: http://img.auto.cz/moje.auto.cz/img/galleries/45fd251bdef57/4651bcbce1f35.jpg Len hodiny: http://www.skoda-club.net/graphics/msgboard/5218/full/dsc00112.jpg Podla "pisma" to spoznas
  4. Otec uz rok nosi v aute koli tomu taky maly srubovacik.. Ked sa pozries na tu dieru kde byvalo madlo, tak vlavom hornom rohu konci kus plastovej tycky. Takze tam zapac srubovak, a tu tycku tlac doprava. Par krat a mas to v ruke PS: nove dvierka cca 80€ original.
  5. No original by bola riadna cenovka, ved len ked ratam zamky tak vyjdu nieco pod 600€ (original); k tomu treba bud orignal kabelaz alebo napinovat + riadiaca jednotka.
  6. Vsade som cital ako jednoducho sa to da vybrat atd. Zaujimalo by ma, ake mate tie torxove srubovaky/orechy a dalsie nastroje. Pretoze ja som myslel ze ma asi porazi.. Jednak s mojimi 190cm je vcelku zabavne si tam lahnut, ale horne dve sruby som povolil len s velkymi problemami... A to som mal vcelku slusny arzenal roznych srubovakov a bitov. Proste ten airbag tam zavadzal... No nic, v kazdom pripade vyfukanie bordelu vzduchom nepomohlo, takze skusim namazat nejakym sprejom, pretoze pre to kvilenie nepocut motor... PS: Vybratie z puzdra - jednak pozor na kabel - da sa odpojit s troskou sikovnosti - dva zapacene srubovaky. Tie gumove drziaky tiez stacilo zapacit, to slo asi najlahsie zo vsetkeho.
  7. Rezat dieru do toho plechu.. tak to by ma teda nenapadlo..
  8. To iste je v DP: Pri zapajani baterie ma byt zapnute zapalovanie a nikto sa nesmie nachadzat v kabine. Pravdepodobne asi koli riziku ze si po vymene baterky sadnem do auta, otocim klucom a dostanem airbagom do ksichtu
  9. mafiak

    Vypinanie motoru

    Nebudem zakladat podobnu temu, takze podobny problem aj s moznym dovodom 1.4 16V 55KW 2000 Rok 2009: Chorvatsko, zapnuta klima, vonku 35 a motam sa pomalicky po centre mestecka, tesne ako som dorazil do campu tak mi normalne v rychlosti pod plynom zhasol motor, rozvietila sa kontrolka elek. motora, rucicka otackometra doslova zletela dole a hned na to nabehol, rucicka vyletela spat hore a kontrolka zhasla. Toto cele sa udialo asi tak za pol sekundy. Hned na to som dorazil do campu a auto som zaparkoval, potom sa to neobjavovalo takze som to neriesil. Rok 2010: Chorvatsko, zapnuta klima, vonku 32 a motam sa pomalicky po centre mestecka v zapchach. Vychadzam mimo mesta, rozbehnem to na 90. Pocas asi 10km sa mi presne tato ista popisovana vec stala 5x. Vsetko sa dialo pod plynom, nie pri brdeni, na cca 2500-3000 otackach. Na jar tohto roku som menil olej+filter, vduch. filter, paliv. filter. Pred oboma dlhymi jazdami som dolieval olej, tento rok sa mi podarilo asi 2mm nad rysku. Vsetky problemy sa teda udiali len v horucavach pri pustenej klime a po tom co som jazdil pomalicky v meste (co znamena obrovsky naval horuceho vzduchu na motorovy priestor), z coho mi vychadza asi jedine aj ked neuveritelne a tazko vysvetlitelne - prehrievanie niecoho (riadaca jednotka?). Ma niekto podobnu skusenost alebo vedeckejsie vysvetlenie?
  10. No holt, a mne sa moje zazltnute svetlo rozlestit nepodarilo. Skrabance zmizli, ale svetlo je zlte - dokonca su na nom (asi z vnutra) dokonca nieco ako otlacky - proste take male kruhy ako keby mastnoty alebo coho... Mam pocit ze povodny majitel sa netrapil s kupovanim kvalitnych ziaroviek a teda plast zozltol zvnutra
  11. Ja mam (ale v navode si to nespominam )
  12. Rusicka ano, to je dnes uz vcelku lacna zalezitost (staci tam maly vykon na zarusenie 5m bubliny) Ale co som pocul tak sa pouzivaju aj GSM vyhladavace - cize lokalizacia GSM anteny a cvak. Rusicka ma totiz nevyhodu - rusi aj signal zlodejovho mobilu
  13. Co sa u nas montuju GPS zariadenai (ale tie sa montuju koli monitoringu sluzbnych vozidiel a nie primarne po patrani po vozidle) tak GSM antenu umiestnujeme do A stlpika (ci uz praveho alebo laveho) a GPS antena sa lepi na predne sklo hore nad zrkadlo. S GSM antenou nie je problem, tam je signal dobry a nevadi mu schovanie v stlpiku. U GPS to uz bude problem, akonahle to strcis po plech tak nemas signal - tu bude problem to skryt. Dalsim problemom takehoto zabezpecenia je stare zname - ze zlodej je vzdy o krok vpred. Cize medzi povinnu vybavu zacina patrit GPS a GSM rusicka, GSM detektor atd. I ked nepredpokladam ze takto vybaveny smejd sa zaujima prave o fabiu
  14. Neviem cim to moze byt ale u mna sa to chova rovnako nezapojene SPZ, a v noci jemne svietia budiky.. ale ozaj len jemne.. a pravdupovediac ma to vobec netrapi
×
×
  • Vytvořit nový...