Nebudem zakladat podobnu temu, takze podobny problem aj s moznym dovodom
1.4 16V 55KW 2000
Rok 2009: Chorvatsko, zapnuta klima, vonku 35 a motam sa pomalicky po centre mestecka, tesne ako som dorazil do campu tak mi normalne v rychlosti pod plynom zhasol motor, rozvietila sa kontrolka elek. motora, rucicka otackometra doslova zletela dole a hned na to nabehol, rucicka vyletela spat hore a kontrolka zhasla. Toto cele sa udialo asi tak za pol sekundy. Hned na to som dorazil do campu a auto som zaparkoval, potom sa to neobjavovalo takze som to neriesil.
Rok 2010: Chorvatsko, zapnuta klima, vonku 32 a motam sa pomalicky po centre mestecka v zapchach. Vychadzam mimo mesta, rozbehnem to na 90. Pocas asi 10km sa mi presne tato ista popisovana vec stala 5x.
Vsetko sa dialo pod plynom, nie pri brdeni, na cca 2500-3000 otackach. Na jar tohto roku som menil olej+filter, vduch. filter, paliv. filter. Pred oboma dlhymi jazdami som dolieval olej, tento rok sa mi podarilo asi 2mm nad rysku.
Vsetky problemy sa teda udiali len v horucavach pri pustenej klime a po tom co som jazdil pomalicky v meste (co znamena obrovsky naval horuceho vzduchu na motorovy priestor), z coho mi vychadza asi jedine aj ked neuveritelne a tazko vysvetlitelne - prehrievanie niecoho (riadaca jednotka?). Ma niekto podobnu skusenost alebo vedeckejsie vysvetlenie?