imo17 Vloženo 28. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2010 Zdravím, mám taký problém s passatom 1,9tdi 77KW kod prevodovky JCX. Síce to neni octavia ale je to to isté. Niečo mi chrastí v prevodovke na volnobehu. Keď je studená tak menejm, ako náhle sa zahreje tak to robí podstatne viac. Keď mám pustenú spojku tak to chrastí. Ako náhle malinko pritlačím spojkový pedal, tak chrastenie niekedy prestane. Po stlačený pedálu do polovice, tak to začne chrastit podstatne viec. A ked pedál, zatlačím úplne tak chrastenie prestane, ale začne ako keby pravidelné klopanie-búchanie. Neviete čo by to mohlo robiť? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kademar Vloženo 28. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2010 Co ja si myslim tak by to mohol byt zotrvacnik. Kolko mas nabehane km? Tiez mam s tym problem a riesim to. Akurat ja mam automat. Opotrebenie zotrvacnika sa prejavuje nepravidelnym rachotom a vibraciami na volnobeh. Rachot prestava pri zosliapnuti spojky. Odhalis to malou skuskou. Motor rozbiehaj pomaly... ked budu vibracie zvysujucimi otackami narastat, tak sa tes na peknu investiciu alebo pri dosiahnuti asi 2000 otacok/min. budes mat silne vibracie, tak by to mal byt dvojhmotovy zotrvacnik Vela stastia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 28. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2010 Mohlo by to třeba být i spojkové ložisko. Nebo ložisko předlohové hřídele.... Podle mne to doma do kupy nedáš (teda já bych se v tom asi nevrtal) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
imo17 Vloženo 28. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 28. Srpen 2010 (editace) Tak nejak s vybraciami nemám problém..... akurát ked idem dlhšie rovnomerne v okolí 2000otáčok tak ako keby auto začallo skákať... stačí pridať, prípadne pustiť a je klud. No keby to je komplet spojka + zotrvák + spojkové ložisko tak som rád..... to sa mi už doma vála nové od sachsu, len nie som si istý či tam neni náhoodu problém v prevodovke Či by nebolo rozumnejšie riešiť už aj druhú prevodovku.... Najväčší strach mám z tých ložísk v prevodovke..... Ináč najazdených momentálne 171300. Len je zaujímavé že niekedy to rachotí velmi.... stačí úplne jemne položiť nohu na spojkový pedal a prestane to.... Editováno: 28. Srpen 2010, autor: imo17 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 28. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2010 No nejsem si si jist podobný problém měl muj kamarád na svém BMW. Bylo mu řečeno že je to dvouhmotovým setrvačníkem. Ale nevím jestli je to ta samá závada won si to nenechal ještě opravit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomihanus Vloženo 29. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2010 Ahoj, no mne to robí tiež, už od 180000 km, teraz mam 246000. ale keď stlačím spojkový pedál tak to úplne prestane. Musím to dať rozobrať a uvidí sa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
imo17 Vloženo 29. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 29. Srpen 2010 Ahoj, no mne to robí tiež, už od 180000 km, teraz mam 246000. ale keď stlačím spojkový pedál tak to úplne prestane. Musím to dať rozobrať a uvidí sa. mne to tak isto, sem tam to tak kovovo klepe, pri stlačenom pedáli, ale iba občas.... a niekedy ked dlhšie podržím stlačený pedal tak to na chvílku prestane a po chvíli to začne znova rachtať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AndrewN Vloženo 17. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2011 Pánové tak co, vyřešili jste to někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 21. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2011 (editace) Zdar přidám vlastní zkušenosti při hledání kovového rachtání v převodovce, nakonec to bylo ložisko ve víku převodovky.. Jestli jde o převodovku nebo spojku jde celkem dobře otestovat v podzemních garážích na velmi hladkém povrchu. Otevřít okénko, rozjet se vyšlápnout spojku, chcípnout motor a zkusit pomalu s vyšláplou spojkou řadit 3 -N - 4 - N - 5. Pokud je zařazeno točí se hnaná a hnací hřídel (diferenciál a vše co je zatím), pokud vyřazeno točí se jen hnaná a protáčí se ložiska na převodových kolech (ty nejlepší z nás poznají i jaké ložisko je v jaké kondici). Pokud je na převodovce něco špatně poznáte to.. Pokud ne, na 95% se jedná o "levnější" variantu problému, tedy spojka + setrvačník+ spojkové ložisko.. Editováno: 21. Říjen 2011, autor: XTomos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.