milano5 Vloženo 30. leden 2007 Sdílet Vloženo 30. leden 2007 Prosím o radu,u feldy 1.6 mpi ,98 r.v. 135tis, mi volnoběh kolísá mezi 300 až 400 otáčkami.Problém byl původně větší.Motor se dusil v nízkých otáčkách a pak i sporadicky tak ve 2tisících úplně vypnul a pak se zase rozjel.To jsem musel ale s plynem až na podlahu.Tuto závadu jsem odstranil výměnou prasklých výfukových parohů(lambda zřejmě dostávala zkreslené údaje),ale volnoběh je stále dost nízko.Studený motor zhasne okamžitě,teplý se jakž takž udrží ale často zhasne taky(strašně se to klepe a něco mi říká že to asi motoru dobře nedělá).Vyměnil jsem škrtíci klapku,svíčky,rozdělovač,palivový filtr u nádrže,váhu vzduchu(ano skutečně tam je),vstřiky, diagnostika bez závad,ale vše je marné.Někdo mi říkal o halově snímači otáček,ale nevím kde je.Je na setrvačníku,na vačce nebo někde jinde?Pomozte prosím,co s tím....už jsem do toho nacpal dost peněz a kde je mám sakra stále brát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeneburg Vloženo 30. leden 2007 Sdílet Vloženo 30. leden 2007 http://www.motordiag.cz/motordiag/motordiag/software/ je tam odkaz na stazeni VagProg Free - oprava volnoběhu pro vozy Škoda Felicia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milano5 Vloženo 30. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 30. leden 2007 Díky,zkusím to.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cracken Vloženo 31. leden 2007 Sdílet Vloženo 31. leden 2007 To bych ani nezkoušel, ta oprava je pro motory 1,3 Simos. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cracken Vloženo 1. Únor 2007 Sdílet Vloženo 1. Únor 2007 Ten Hallův snímač je na rozdělovači, ale nemyslím, že by to tím bylo. Lambda sonda má podle výrobce (Bosch) životnost 120.000 km. Pozornost bych obrátil tímto směrem, ale nemyslím jí hned koupit a vyměnit. Třeba je ještě dobrá. Co třeba jí odpojit? Změní se něco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cracken Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 Doufám, že si po výměně těch všech věcí nezapoměl smazat adaptační hodnoty. V tom by mohl být taky zakopaný pes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milano5 Vloženo 4. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 4. Únor 2007 Ten Hallův snímač je na rozdělovači, ale nemyslím, že by to tím bylo. Lambda sonda má podle výrobce (Bosch) životnost 120.000 km. Pozornost bych obrátil tímto směrem, ale nemyslím jí hned koupit a vyměnit. Třeba je ještě dobrá. Co třeba jí odpojit? Změní se něco? Kdyz odpojim lambda sondu,tak je to stale stejny... mam najeto asi 135tis.!!!? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pedros.u Vloženo 5. Únor 2007 Sdílet Vloženo 5. Únor 2007 Pokud ti nepomůže ani jedno řešení tak vím, že se to řešilo přímo ze Škodovkou a řešení je přímo do klapky navrtat dírkuurčitým vrtákem tuším 3 mm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milano5 Vloženo 12. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 12. Únor 2007 Pokud ti nepomůže ani jedno řešení tak vím, že se to řešilo přímo ze Škodovkou a řešení je přímo do klapky navrtat dírkuurčitým vrtákem tuším 3 mm. Tak jsem konečně zjistil kde je zakopaný pes.V tělese mechanizmu škrtící klapky je motorek a ten byl špatný.Bohužel i v té nové klapce,která tedy samozřejmě nebyla funglová,a měla tedy stejný problém jako ta původní.motorek jsem rozebral, vyčistil,klapku vrátil zpět a světe div se ono to funguje.drží krásný volnoběh,sytič taky bez závad a bez žádného nastavování VAGem či jinou úžasnou diagnostikiou.jak úžasně jednoduché,škoda jen,že mě to nenapadlo hned. Jsem takřka laik,ale po této zkušenosti si troufám říci,že už o tom i něco vím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superflo Vloženo 12. Únor 2007 Sdílet Vloženo 12. Únor 2007 whav no toto by som nepovedal... gratulujem koncne usetril dalsi clovek na nasich drahych servisoch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michalbc Vloženo 29. Červen 2007 Sdílet Vloženo 29. Červen 2007 o ty klapce sem uz neco cetl ale je toho moc, obcas jezdim s kamosovo felinou 1,6mpi je to teda start od startu, nekdy to dela nekdy ne ale ta bestie nejdriv zacla jen obcas pocukavat ve 2000 pak uz se to zhorsovalo zacne to od tech 2 az po 5,5tis az je to schopny jet jakoby bez plynu nez se zase pusti a seslapne jsou to cuky jako krava az se bojim ze uz mu to rostrha nacaty poloosy, najeto ma asi 162tis, ted otazka jestli je to jen v potenciometru, nebo nekde ve vyzsich sferach... potom otazka co s tim, jestli rozdelat vycistit, nebo koupit novy. pak by me zajimalo kolikrat kdo meni termostat, jestli mu taky ta jehla prorazi tu plastovou plosku, kamos menil kazdej pul rok jeden a davat kazdej pul rok 800,- uz se mu fakt nechce, pripadne jestli je nejakej lepsi vyrobce nebo je universalni reseni... vi nekdo kolik stoji vlastne ta cela kulisa razeni-fofrklacek s kloubem?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicouncz Vloženo 4. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2007 o ty klapce sem uz neco cetl ale je toho moc, obcas jezdim s kamosovo felinou 1,6mpi je to teda start od startu, nekdy to dela nekdy ne ale ta bestie nejdriv zacla jen obcas pocukavat ve 2000 pak uz se to zhorsovalo zacne to od tech 2 az po 5,5tis az je to schopny jet jakoby bez plynu nez se zase pusti a seslapne jsou to cuky jako krava az se bojim ze uz mu to rostrha nacaty poloosy, najeto ma asi 162tis, ted otazka jestli je to jen v potenciometru, nebo nekde ve vyzsich sferach...potom otazka co s tim, jestli rozdelat vycistit, nebo koupit novy. pak by me zajimalo kolikrat kdo meni termostat, jestli mu taky ta jehla prorazi tu plastovou plosku, kamos menil kazdej pul rok jeden a davat kazdej pul rok 800,- uz se mu fakt nechce, pripadne jestli je nejakej lepsi vyrobce nebo je universalni reseni... vi nekdo kolik stoji vlastne ta cela kulisa razeni-fofrklacek s kloubem?? K termostatu.....Mel jsem sluzebni 1.6ku,mela nabehano asi 150 tis...za rok jsem s ni najezdil dalsich 80 tisic a termostat jsem menil jednou v zime,kdy jsem s ni zapadnul a pokousel ji dostat z snehovyho sevreni..(kolegyne u volantu,za jedna a dve minbuty plnej plyn )...pak zustal viset...jinak naprosto bez problemu..jinak to co popisujes k tomu cukani by moch bejt potak...koupit novej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michalbc Vloženo 5. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2007 hadam ze samotnej potak bude bud vybehanej nebo muze bejt vevnitr zasvinenej? jen sem tak neco zaslechl ze je blbe zatesnenej a muze tam nalitat bordel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuba Vloženo 9. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2007 Mám feldu 1.6 (cca 150tis km), no a někdy na volnoběh klape klapka jak divá (nemám nějak přesně vypozorované kdy, ale spíš na teplém motoru to je, na studeném ne, to jsou točky díky sitiči vejš a to motor běží klidně). Klape tak že se celkem rychle zavírá o pootevírá. Druhý projev asi stejné závady je třeba v koloně když chci jet za 1 nebo 2 při malejch točkách, pak motor při stejné polože plynu jako že chvíli tahne a chvíli brzdí, prostě kope jak prdlej. Klapka je čistá, diagnostika nic nehlásí, filtr čistej, svíčky zánovní, zapalovací kabely úplně nový. Neměl někdo podobný problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superflo Vloženo 9. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2007 (editace) Hm mal som podobny problem.. akurat nestaci niekedy vycistit klapku iba nastriekanim do sania cistic.. ja som jum kompletn rozobral a vystriekal som ju aj zo spodnej strany a potom komplet zresetoval udaje v RJ krajne polohy klapky... a od vtedz ide v pohode mam nalietane 130000km. a aby som nezabudol nastavenie klapky som urobil podla navodu vo VISe: Editováno: 18. Listopad 2007, autor: superflo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitipaldi414 Vloženo 26. Březen 2008 Sdílet Vloženo 26. Březen 2008 nazdar pani.mam takyto problem>feliska ide stale akoby na tri valce,keble ,sviecky rozdelovac vsetko je v poho.skusal som menit teplotne cidlo,co pomohlo asi tak na 5 dni,potom sa problemy vratili a nepomaha uz ani dalsie cidlo.klapka ide dat do zakladu,lambda je tiez v pohode.ale napriek tomu mam pocit ze to bude tou skrticou klapkou pretoze vydava nejake cudne zvuky a stale sa naklapa.len teraz neviem ci sa snazi dat ten chod motora do normalu alebo to vsetko zapricinuje ona.vedel by niekto poradit?dik 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superflo Vloženo 12. Duben 2008 Sdílet Vloženo 12. Duben 2008 nazdar pani.mam takyto problem>feliska ide stale akoby na tri valce,keble ,sviecky rozdelovac vsetko je v poho.skusal som menit teplotne cidlo,co pomohlo asi tak na 5 dni,potom sa problemy vratili a nepomaha uz ani dalsie cidlo.klapka ide dat do zakladu,lambda je tiez v pohode.ale napriek tomu mam pocit ze to bude tou skrticou klapkou pretoze vydava nejake cudne zvuky a stale sa naklapa.len teraz neviem ci sa snazi dat ten chod motora do normalu alebo to vsetko zapricinuje ona.vedel by niekto poradit?dik ahoj mal som podobny problem... pomohlo nastavenie predstihu teda predzapal a nasledne vykonanie zakladneho nastavenia popr. vycistenie klapky a vsetko ide OK... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza KV Vloženo 12. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2009 Nazdar všichni. Potřeboval bych radu ohledně Felicie 1,6 r.v.96. Měl jsem nějaé problémy se škrtící klapkou. Začalo mi to blbnout tak že to chvilku táhlo a pak zase chvilku netáhlo a občas to i na křižovatkách chcípalo. Čistil jsem klapku sprejem na její čištění ale výsledek stejnej (akorát to přestalo chcípat). Známej mi na diagnostice řekl že to ukazuje chybu klapky. Sehnal jsem starší klapku která údajně fungovala, vyměnil jsme jí a stále stejný výsledek. Chtěl bych Vás požádat jestli někdo nemáte popis zapojení konektoru klapky a možné naměřené hodnoty abych si je obě mohl proměřit a nelezl zbytečně do servisu na diagnostiku a neplatil za informaci že je klapka v čoudu. díky předem za ochotu a radu Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plamen Vloženo 23. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2009 cau mam stejne problem ma felicii r.v96 1,6mpi a kdyz zastavim tak chcipne motor!taky kdyz seslapnu plyn tak se chvilinku dusi!!nevi nekdo co to je ?dik za odp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrado Vloženo 9. Září 2009 Sdílet Vloženo 9. Září 2009 cau mam stejne problem ma felicii r.v96 1,6mpi a kdyz zastavim tak chcipne motor!taky kdyz seslapnu plyn tak se chvilinku dusi!!nevi nekdo co to je ?dik za odp skus dat skontrolovat rozvody Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ancovka Vloženo 9. Září 2009 Sdílet Vloženo 9. Září 2009 Borci, zkontrolujte si ohmmetrem klapku, viz návod, hned budete vědět na čem jste!! Pokud to bude mít nekonečnej odpor, dejte jinou klapku Motor_1_6___55_kW_vst_ikov_n_.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neOras Vloženo 16. Září 2009 Sdílet Vloženo 16. Září 2009 Nazdar všichni.Potřeboval bych radu ohledně Felicie 1,6 r.v.96. Měl jsem nějaé problémy se škrtící klapkou. Začalo mi to blbnout tak že to chvilku táhlo a pak zase chvilku netáhlo a občas to i na křižovatkách chcípalo. Čistil jsem klapku sprejem na její čištění ale výsledek stejnej (akorát to přestalo chcípat). Známej mi na diagnostice řekl že to ukazuje chybu klapky. Sehnal jsem starší klapku která údajně fungovala, vyměnil jsme jí a stále stejný výsledek. Chtěl bych Vás požádat jestli někdo nemáte popis zapojení konektoru klapky a možné naměřené hodnoty abych si je obě mohl proměřit a nelezl zbytečně do servisu na diagnostiku a neplatil za informaci že je klapka v čoudu. díky předem za ochotu a radu Honza Standartní problém je potřeba udělat základní nastavení škrtící klapky a předstih. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyssek Vloženo 25. Březen 2010 Sdílet Vloženo 25. Březen 2010 zdravím, potřebuji sehnat postup základního nastavení škrtící klapky u Feldy 1,6. VAG mam. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rat Vloženo 11. Duben 2010 Sdílet Vloženo 11. Duben 2010 Hezkou nedeli vsem, mel bych na vas dotaz, jak provest to nastaveni toho zakl. predstihu a klapky ? Ted mam po GO motoru, menila se cela hlava kvuli hast pridrene vacce a taky me to pocukava a zdecha. Kabely OK a svicky nove. Kdesi sem slysel ze by to nejak melo jit i bez diagnostiky, ale mozna je to blbost, nevim. Diky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LadineC Vloženo 26. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2010 Zdravím, rád bych se Vás zeptal na škrtící klapky Felície 1.6 MPI. Mám dvě starší, jedna je originál 030133064D a druhá nemá konkrétní označení. Ta origo má na tom umělém vodítku plynového lanka ze strany spodní ale i vrchní doraz ????. Druhá klapka tam vrchní doraz nemá, na fotkách (internet, prospekt) žádný vrchní doraz není. Nejsem rýpal, jen mne to zaujalo. Klapka má jakoby dvě fáze posuvu. Nejdříve k vrchnímu dorazu a pak se teprve začne otáčet celé kolečko s lankem. Chci si vyčistit škrtící klapku na feldě, popřípadě vyměnit, ale za kterou??? Díky LadineC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.