Tak už jsem ten zázrak našel, asi do toho půjdu taky. https://tafmet.pl/english/egr-valve-simulators/222-egr-valve-simulator-with-blanking-plates-for-vw-audi-skoda-seat-20-tdi-cr-ii-euro-5-5902553472615.html
Zdravím pánové,
mám dotaz: Už jste někdo řešil výměna rádia z Yetiho 2011 za Bolereo z Yetiho 2015? Vím, že zapojení je jiné, že se musí přepinovat napájení + Can, ale jde mi o to jesti to kousne gateway a nebude se vybíjet baterie a jestli budou fungovat funkce na rádiu car a podobně.
Měli jsme u nás na servis oct kteá měla za 3 roky najetých poctivých 15 000 Km. Odešlo turbou bylo uplně přidřené, zákazník byl celkem v šoku, protože prý jezdil tak maximálně do 3000 ot/ min. A to je právě ono je třeba turbo občas i vytočit.
Jestli to nedělejí kotouče, tak jsou to na 100% nábojky. Při každé výměně kotoučů je třeba měřit házivost nábojů, protože když na špatné nábojky dáš nové kotouča, tak po chvilce je závada zpátky. Takže změřit a uvidíš.