Únor 22, 201213 r Že to mohlo být ošetřené lépe,tak o tom není sporu.Mám auto z 11/2011 tak jsem zvědavý,jestli to bude stejné jako u předešlého auta,nebo už znak z lepšího materiálu.
Červenec 25, 201213 r Ten zadný stierač sa niekedy spustí aj mne už pri zapnutí zapalovania, nemám ho pritom zapnutý, ani nemám zaradenú spiatočku...zatial som to neriešil
Prosinec 15, 201212 r Zadní vyvýšení nárazníku u pátých dveří- stačí trošku sněhu který zmrzne a už nejdou otevřít. To navrhoval nějaký debil. Nechápu na co to vyvýšení tam je?????
Prosinec 15, 201212 r Ten zadný stierač sa niekedy spustí aj mne už pri zapnutí zapalovania, nemám ho pritom zapnutý, ani nemám zaradenú spiatočku...zatial som to neriešil Zadní stěrač taky nechápu, nekdy se zapne při zapnutí klíčku , nekdy se zapne při jízdě a někdy při zařazení zpátečky, ale to vyjimečně a vždy je vypnutý.
Prosinec 15, 201212 r Mám aj Roomster a tam keď mám zapnuté stierače, tak pri zaradení spiatočky sa zadný stieračzapne vždy...Yeti to má fakt nejaké divné...
Prosinec 15, 201212 r Není to "běžné" chování. Zadní stěrač má sám jednou setřít při zapnutých předních stěračích a zařazení zpátečky. To bude asi nějaký šotek.
Prosinec 16, 201212 r Tak ako Pawouk hovorí - zadný stierač má samostatne raz zotrieť iba pri zapnutých predných stieračoch a následnom zaradení spiatočky. Teda aj pri mojom to tak funguje - podotýkam, že nemám dažďový senzor. Je to dosť blbé, keď si stierač utiera kedy chce, hlavne suché, zasvinené okno - to časom aj môže doškriabať sklo. Problém bude asi v elektronike.
Prosinec 17, 201212 r ja dažďový senzor mám, ale že by to nejak súviselo s tým? bol som minulý týždeň v servise, ale samozrejme že na tento problém som sa zabudlo spýtať...
Prosinec 17, 201212 r vadi58, presne tak, keď zapnem zapaľovanie a stierač mi prejde na sucho po špinavom okne, tak je to dosť nepríjemný pocit...
Prosinec 17, 201212 r albert1204, doporučujem Ti urýchlene napísať Ježiškovi, aby Ti v predstihu doniesol debilníček, do ktorého si veľkými písmenami zapíš: Ísť do servisu s potentovaným zadným stieračom, aby som si nedodrbal zadné okno !!!
Prosinec 17, 201212 r díky za radu :-) len nemám debilníček, do ktorého by som si poznačil, že mám napísať Ježiškovi, aby mi doniesol debilníček :-D
Prosinec 17, 201212 r Ona i ta rada aby to dal do servisu může být někdy kontraproduktivní - na bráchově Fabii se mu také spouštěl zadní stěrač kdy se mu zachtělo. Servis na nic nepřišel (u nich se to neprojevilo) a dostalo se mu poučení,že můžou být "navlhlé" kontakty,nebo tak něco. Já to auto měl po něm a už se to nikdy znovu neprojevilo.
Prosinec 17, 201212 r Mne sa nezdá byť kravinou upozornenie na možnú následnú finančnú ujmu z dôvodu odďaľovania odborného riešenia daného problému.
Prosinec 17, 201212 r Ale jistě,nechť se o tom v servisu zmíní,o tom bez debaty,ale není to vždy spása. O jejich odbornost mám docela obavy. Bohužel. S škodováckým servisem mám celkem bohaté a ne příliš dobré zkušenosti. Ale nechme toho,to tady stejně nevyřešíme,stejně tak jako jeho samospouštěcí stěrač.
Prosinec 17, 201212 r Pawouk, to som nereagoval na teba. Je však zaujímavé, že v tej vašej Fabii sa to vyriešilo zmenou majiteľa - elektronika je ale poriadna potvora Upraveno Prosinec 17, 201212 r od vadi58
Prosinec 17, 201212 r Brácha asi vyzařuje nějakou "záludnou energii". Já pak na ní měl problémy s motorem,ale to už je OT. Tak sorry. Třeba má kolega albert jen vadnou páčku pod volantem. Máš pravdu,současná auta jsou poněkud "přechytralá" ... Upraveno Prosinec 17, 201212 r od Pawouk
Prosinec 25, 201212 r Škodovka o tomto problému ví a jedná se o výrobní vadu, ale nemusí se nutně projevit. Vlhkost se dostala do sváru vodičů vedoucí do řídící jednotky, který je utěsněn nějakou bužírkou. Z tohoto sváru vedou vodiče asi do 5ti svorkovnic, takže se závada projeví několika způsoby. Vlhkost způsobí nejspíše zkrat. Referenční napětí 5V klesne a počítač se přepne do nouzového režimu. Mě se to projevilo blikáním kontrolkou žhavení a ztrátou výkonu. Tak to bohužel postihlo asi i mě. Rozblikalo se mi žhavení a ztráta výkonu. Po chcípnutí a nastartování to jede normálně, po několika dnech to samý. Diagnostika píše "005000 - ridici jednotka / P1388 - 000 - nefunkcni - Sporadická", po svátkách jedu do servisu tak se docela bojim co to bude, jestli taky svazek nebo něco horšího. Navíc mi nefunguje ESP/ABS - závada čidla, v lednu jsem to měl stejný, ABS chvíli jede a pak zase ne. Tenkrát jen vyčistili kroužek abs na ložisku a čidlo a bylo to ok, teď to samý jen na jinym kole...achjo, Yeťák mi moc hezkej dárek k vánocům teda nedal:-(
Prosinec 25, 201212 r Ten zadný stierač sa niekedy spustí aj mne už pri zapnutí zapalovania, nemám ho pritom zapnutý, ani nemám zaradenú spiatočku...zatial som to neriešil V manualu pisou : Po kazdem druhem vypnuti motoru dojde k preklopeni stiraci listy zadniho sterace z duvodu prodlouzeni zivotnosti stiraci listy defaut zapnute jde to vypnout
Prosinec 25, 201212 r Překlopení není zapnutí...jen se stěrač překlopí,to přece dělají i přední stěrače.
Leden 13, 201312 r Tak to bohužel postihlo asi i mě. Rozblikalo se mi žhavení a ztráta výkonu. Po chcípnutí a nastartování to jede normálně, po několika dnech to samý. Diagnostika píše "005000 - ridici jednotka / P1388 - 000 - nefunkcni - Sporadická", po svátkách jedu do servisu tak se docela bojim co to bude, jestli taky svazek nebo něco horšího. Navíc mi nefunguje ESP/ABS - závada čidla, v lednu jsem to měl stejný, ABS chvíli jede a pak zase ne. Tenkrát jen vyčistili kroužek abs na ložisku a čidlo a bylo to ok, teď to samý jen na jinym kole...achjo, Yeťák mi moc hezkej dárek k vánocům teda nedal:-( Tak Yeti opraven, natekla voda do konektoru u jednotky ABS/ESP a vyrezly tam konektory. Výměna kostky ABS:-(
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.