h.vik Vloženo 11. Září 2010 Sdílet Vloženo 11. Září 2010 Zdravím pánové, rozhodl jsem se vydezinfikovat klimatizaci v Octavii II, problém je ten že nemám ponětí kde je umístěn výparník klimatizace a jak se k němu dostat. Ma stím tady někdo zkušenosti? Byl bych vděčen za každou radu. Hledal jsem všude možně a nenašel. A kam nechodí Google, tam by měl jít SEO konzultant Vím že u Fabie I se kvůlt tomu musí rozdělat celá palubka, je to tak i u OC II ? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pista6 Vloženo 20. Únor 2011 Sdílet Vloženo 20. Únor 2011 (editace) Výparník ?? není to náhodou kondenzátor ?? ten je hnet první když otevřeš kapotu přední také to je v servisním manualu jak na to neboli návody na opravu do toho bych se nehrabal noví kondenzátor na O II stojí od 3500kč plus náplně a kontrola těsnosti Otevří přední kapotu a máš ho hnet první druhý je na topení a u motoru je klima Editováno: 1. Březen 2011, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 21. Únor 2011 Sdílet Vloženo 21. Únor 2011 motáš hrušky s jabkama! Výparník VT je místo, kde se chladivo z kapalného stavu mění na plynné - je umístěn v tělese topení, je to ta věc, co ochlazuje vzduch v topení Kondenzátor NT je místo, kde plynné chladivo přechází na kapalné - neboli chladič klimatizace, slouží k odvodu tepla u klima okrhu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h.vik Vloženo 23. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 23. Květen 2011 (editace) motáš hrušky s jabkama! Výparník VT je místo, kde se chladivo z kapalného stavu mění na plynné - je umístěn v tělese topení, je to ta věc, co ochlazuje vzduch v topení Kondenzátor NT je místo, kde plynné chladivo přechází na kapalné - neboli chladič klimatizace, slouží k odvodu tepla u klima okrhu. Pánové nikdo nic ? Rád bych to vyčistil Wurthem na klimatizace. Kudy přesně vést hadičku aby se dostala co nejvíc na výparník? Budu vděčnej za každou radu. Editováno: 23. Květen 2011, autor: h.vik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 24. Květen 2011 Sdílet Vloženo 24. Květen 2011 Když vyděláš pilový filtr (nad nohama spolujezdce) a strčíš ruku do toho plastovýho kastlíku tak směrem k řidiči narazíš na výparník. (Já mám hodně tenkou ruku), ale tu hadičku by jsi tam měl protáhnout určitě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rx6 Vloženo 24. Květen 2011 Sdílet Vloženo 24. Květen 2011 ...lidi, něco OT ale když mi běží klima, také máte takový písklavý zkuk klimošky?? Vím, že to děla když se mění plyn na kapalnou část, ale hluk je celkem vysoký a zapínat radio se mi občas nechce. Jak jste na tom vy?? "Píská" vám klima, nebo nic neslyšíte. Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
violator Vloženo 11. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2011 ...lidi, něco OT ale když mi běží klima, také máte takový písklavý zkuk klimošky?? Vím, že to děla když se mění plyn na kapalnou část, ale hluk je celkem vysoký a zapínat radio se mi občas nechce. Jak jste na tom vy?? "Píská" vám klima, nebo nic neslyšíte. Díky moc Možná je v okruhu jen málo chladiva, nechat zkontrolovat a dle potřeby doplnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 11. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2011 No já když mám málo chladiva tak to jakoby syčí. Chladí to? Je ten pískot závislý na otáčkách motoru? Mě před týdnem pištěl drážkovej řemen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.