P.F. Vloženo 20. Září 2010 Vloženo 20. Září 2010 (editace) Ahoj, jdu rozšířit řady zdejších majitelů Roomstera. První den před barákem, ještě na starých značkách - roomster je totiž bývalý zaměstnanecký vůz ze Škody Auto. Zatím se spolu tak nějak seznamujeme... Editováno: 5. Listopad 2011, autor: P.F. Citovat
P.F. Vloženo 22. Září 2010 Autor Vloženo 22. Září 2010 Motor je 1,6 16V 77kW, interiér máme Onyx-stříbrná, barva je Modrá Pacific (obyč pastelová - celkem dobře kryje se SunSetem rozdílnou linii oken). Výbava Style Plus (takže Climatic, parkovací senzory, rádio Dance, SunSet, projektorová světla a mlhovky) + tažný + střešní nosič Prodloužení záruky na 4 roky nebo 60 tisíc km a ještě drobnosti jako jsou koberečky nebo síťový programy v kufru. Ještě musím sundat ze skla německou ekonálepka pro vjezd do centra měst bez omezení, protože na nových RZ už je neplatná. Citovat
martinsticky Vloženo 24. Září 2010 Vloženo 24. Září 2010 Sic mam fabii ale rumík se mi vždy líbil tak atˇ dlouho a dobře slouží a pochvala za supr výbavu Citovat
P.F. Vloženo 25. Září 2010 Autor Vloženo 25. Září 2010 Mě ze začátku moc ne, u mne záleželo v jakým úhlu se koukalo a spíš jsem oceňoval praktičnost auta. Pak se červenej rumík objevil u táty v garáži a začli jezdit častěji na silnicích, chvilku jsem si zvykal a začal se mi líbit. Citovat
martinsticky Vloženo 25. Září 2010 Vloženo 25. Září 2010 A o to v první řadě jde aby auto bylo praktické já beru auto jako spotřební zboží a černej rumík noo Citovat
P.F. Vloženo 26. Září 2010 Autor Vloženo 26. Září 2010 Tak musím říct, že mi umístění 12V zásuvky mezi sedadla přijde trošku nešťastný. Jsem si provázkem měřil, kolik to je k čelnímu sklu, naměřil jsem 1.4m. Byl jsem v prodejně s navigacemi a na dotaz, která navigace má nabíječku ze zapalovače delší, mi řekl prodavač že žádná. Prej všechny maj cca metr, garmin má 1,2 metru. Aspoň že polovina šňůry je nakroucená a jde roztáhnout. Citovat
buko2760 Vloženo 26. Září 2010 Vloženo 26. Září 2010 No tak to si zřejmě prodavač něco vymyslel, protože o tom nic nevěděl. Já mám TomTom XL IQ Routes CEE regional a kabel bez problému dosáhne do zásuvky, naopak je ještě o takových 40 cm delší. Pokud by tě zajímala přesná délka, můžu jej změřit. Citovat
martinsticky Vloženo 26. Září 2010 Vloženo 26. Září 2010 Taky si myslím že ta zásuvka na 12 v mohla být jinde a né mezi sedadly zlatá felicie takhle ten je natažený přes půlku auta ale přemýšlím že bych ji přesumul na jiné místo kde nebude tak vidět ale zatím je to ve stádiu úvah anebo koupit origo držák co dodává škoda na navigace ale vzhledem k tomu jak málo často navigaci využívám tak je to zbytečná investice Citovat
martinsticky Vloženo 26. Září 2010 Vloženo 26. Září 2010 Taky si myslím že ta zásuvka na 12 v mohla být jinde a né mezi sedadly zlatá felicie takhle ten je natažený přes půlku auta ale přemýšlím že bych ji přesumul na jiné místo kde nebude tak vidět ale zatím je to ve stádiu úvah anebo koupit origo držák co dodává škoda na navigace ale vzhledem k tomu jak málo často navigaci využívám tak je to zbytečná investice Citovat
P.F. Vloženo 26. Září 2010 Autor Vloženo 26. Září 2010 No tak to si zřejmě prodavač něco vymyslel, protože o tom nic nevěděl. Já mám TomTom XL IQ Routes CEE regional a kabel bez problému dosáhne do zásuvky, naopak je ještě o takových 40 cm delší. Pokud by tě zajímala přesná délka, můžu jej změřit. Možná kecal, aby udělal kšeft anebo si myslí, že tohle |<--------------------------->| je přesně 20 cm Vzal jsem Dynavix a po chvilce boje s držákem je kabel tak akorát, aby nepáčil kolmo na miniUSB konektor. Možná mohl být delší o 5cm, ale do spirály kroucená část kabelu jde velmi snadno roztáhnutelná a aspoň se neválí kabel po interiéru. Ještě koketuju smyšlenkou sundat navigaci z čelního skla a přichytit držák na kolečko nad výdechy, aby ani policajti nemohli prudit. Pak by byla nabíječka úplně supr. Citovat
P.F. Vloženo 26. Září 2010 Autor Vloženo 26. Září 2010 Taky si myslím že ta zásuvka na 12 v mohla být jinde a né mezi sedadly zlatá felicie takhle ten je natažený přes půlku auta ale přemýšlím že bych ji přesumul na jiné místo kde nebude tak vidět ale zatím je to ve stádiu úvah anebo koupit origo držák co dodává škoda na navigace ale vzhledem k tomu jak málo často navigaci využívám tak je to zbytečná investice Že jo, kdyby byla na přístrojovce před řadičkou, tak se kolem řadičky a ruční brzdy už neplete položenej kablík. Zase mezi sedadly je praktický umístění, aby šel nabíjet telefon ze zástrčky i pro cestující na zadních sedadlech. Citovat
P.F. Vloženo 23. Říjen 2010 Autor Vloženo 23. Říjen 2010 Tak je přezuto a musím říct že jsem měl trošku potíž dodržet váhový a rychlostní index - podle velkého TP můžu mít na zimu s řetězy jen rozměr 185/55 R15 86H - no a to mi zredukovalo podstatně výběr - většinou všechny gumy v daným rozměru jsou 82T. Na česným trhu jsem vlastně našel jen Semperit SpeedGrip XL, Fulda Kristall Supremo, Nokian WR G2, Conti WinterContact RF... a vybral jsem teda Fuldy. Citovat
P.F. Vloženo 13. Květen 2011 Autor Vloženo 13. Květen 2011 Dneska jsem si vyzvednul auto s domontovaným tempomatem a těším se na víkendový cestování, jak ho pořádně vyzkouším. Zatím jsem ho testnul jen krátce po městě. Citovat
stanmar Vloženo 3. Září 2011 Vloženo 3. Září 2011 Tak co tempomat? Spokojenost? Mě to chvíli trvalo,než jsem si zvykl a dá se říct ,že ho hodně používám teprve v poslední době a to mám rooma tři roky... Citovat
P.F. Vloženo 23. Říjen 2011 Autor Vloženo 23. Říjen 2011 Tempomat je supr věc, musí na něj ale být odpovídající dopravní situace. Když není provoz, tak se dá použít i po městě. Jinak je spíš určen na dálnice a hlavně na známý trasy. Prvních pár týdnů jsem se snažil z nadšení používat tempomat skoro všude, ale na silnici z Brna do Hradce-Králové při pátečním provozu jsem zjistil, že to je blbost. Někdy je zkrátka lepší místo "na tempomat" jezdit "na nohu". Zcela nadšenej jsem z něj byl na docela dlouhé a přehledné 4-proudé silnici na severu Moravy z Bělotína do F-M, kde je limit 90km/h a nejede se přes vesnice. Citovat
P.F. Vloženo 29. Říjen 2011 Autor Vloženo 29. Říjen 2011 pár dalších zkušeností z ročního použivání auta: Plusy: 1.Líbí se mi parkovací vychytávky. Za deště, když běží stěrače, tak při zařazený zpátečce se stírá na cyklovač i zadní sklo. Při zařazení zpátečky se ztiší rádio a climatic se přepne na vnitřní cirkulaci, aby nešly do interiéru zplodiny z výfuku. Situaci za autem, jak ji vidí parkovací senzory se kreslí na displeji rádia, vím tak podle čárek nejdřív kdy už neotevřu kufr a pak kdy už nesmím dál couvat. Je to radost parkovat. 2. Centrální zamykání s DO umí odemknout jednorázově jen kufr - dobrý na parkovišti při nakupování, že otevřu jen kufr, klíček hodím do kapsy, vyházím nákup, zabouchnu dveře a auto je opět zamčený. Můžu vrátit vozík a nemusím hledat klíče abych zamykal. Podobně před barákem když vynáším náklad na vícekrát a mám obě ruce plné. 3. Naprogramovaný trojblik na směrovkách, je to docela návykový pomocník například při výjezdu z kruháče. 4. Můžem na cyklovýlet jednoduše vyjmout sedačky a vozit s sebou v kufru stan a dvě kola. 5. Klimatizovanou přihrádku před spolujezdcem jsem nepoužil a chladím tam akorát kupon od dálniční známky. Ovšem už základní poloautomatická klima je chytrá jak opice - kompresor umí výtlak chladícího média regulovat plynule od 2 do 100% - při požadavku na výkon motoru umí řídící jednotka potlačit chladící výkon klimatizace. Pokud dám ventilátor na 0, klima se samočinně vypne, nebo jsem si všimnul že pokud zapnu klimu na čelní okno tak se vypne vnitřní cirkulace. Mínusy: 1. Když klesne teplota pod 4°C, ukáže se na displeji mezi budíky piktogram vločky a zobrazí se údaj venkovní teploty. Jenže když to přepnu na jiný údaj (dojezd, spotřeba,...) tak i ta varující vločka zmizí. Mohla by tam svítit klidně po celou zimu. 2. Rádio Swing neukazuje na LCD na rozdílod cca stejně starýho Rádia Stream v Octavii na displeji venkovní teplotu a hodiny. Hodiny má tak před sebou jen řidič. Ve vedrech nejde jedním pohledem nastavit klima podle pravidla max o 5°C niž proti venkovní teplotě. 3. Není zapojena kontrolka ostřikovačů, prý se zapojuje až u příplatkových ostřkovačů předních světel. Řeším to 2l kanystrem v kufru. 4. Automatické zesilování rádia podle rychlosti by mohlo být znatelnější. Potvrzuju názor okolních majitelů že na dálnici je motor už docela hlučný. Po sjezdu z dálnice do města musím rádio zeslabovat. 5. Čelní sklo je dost nízké, když na semaforech vyhraju pole-position tak si nechávám před sebou minimálně 2m prostoru, abych se nemusel předklánět nad volant. 6. Bi-halogeny s čočkou dělají dost ostrou hranu mezi osvětlenou a neosvětelnou polorovinou, takže silnici 60m před autem vidím dobře a 62m už se topí ve tmě. Jsou seřízeny silně s ohledem abych neoslňoval protijedoucí auta. Citovat
Sakal77 Vloženo 13. Listopad 2011 Vloženo 13. Listopad 2011 Ad bod 4: Intenzita zesilování hlasitosti přehrávání v závislosti na rychlosti se dá nastavit v menu rádia. Citovat
P.F. Vloženo 14. leden 2012 Autor Vloženo 14. leden 2012 Ano, to jsem v menu objevil. Jenže přijde mi, že libovolný nastavení skoro nemá na zesilování vliv. Citovat
Sakal77 Vloženo 5. Únor 2012 Vloženo 5. Únor 2012 No "skoro" je hodně relativní. Vliv to má. Je to špatně objektivně vnímatelné, ale je to tam a funguje to. Citovat
bojler Vloženo 12. Únor 2012 Vloženo 12. Únor 2012 2. Rádio Swing neukazuje na LCD na rozdílod cca stejně starýho Rádia Stream v Octavii na displeji venkovní teplotu a hodiny. Hodiny má tak před sebou jen řidič. Ve vedrech nejde jedním pohledem nastavit klima podle pravidla max o 5°C niž proti venkovní teplotě. To s tím zobrazením teploty je dobrá připomínka. Rád bych se tě ale zeptal, jestli si při 35 stupních nastavuješ vevnitř 30 stupňů. Zaujalo mně to hlavně v souvislosti s momentálním počasím. V autě 22 stupňů, venku minus 22 stupňů. Zatím jsem neslyšel názor, který by dělal z topení zločince stejně jako se to dělá z klimatizace v létě. Citovat
P.F. Vloženo 22. Srpen 2012 Autor Vloženo 22. Srpen 2012 To ne, většinou chladím kolem 20-22°C i ve velkých vedrech. Ale venkovní teplota a čau na displeji origo rádia mi přijdou docela Simply Clever. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.