Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Co se ti na tom líbí, ty jeskyně nad kolama ? Hrůza, to se Škodovce moc nepovedlo.

To já spíš uvažuju o sníženém podvozku o 35 mm a podložkách pod kola cca 20 mm.

  • o 4 týdny později...
Vloženo (editace)

Jezdím 95 % po silnici takže snížení podvozku bez problému. Snížením podvozku netrpí člověk snížením komfortu, pouze v mezních stavech ( náklonech jsou pružiny přitvrzeny, z čehož vyplývají i lepší jízdní vlastnosti. Podložkami pod koly se vše ještě násobí. Samozřejmě vše v rozumné míře tuningu - žádné extrémy.

Editováno: , autor: JosefP
  • o 4 měsíce později...
Vloženo

To taky nechápu, proč si teda kupujete Yetiho, když ho chcete snižovat a jezdíte pouze po silnici. Škoda auta pro Vás :p Měl jsem možnost otestovat Yetiho a málo lidí si dovede představit, co je schopen Yeti projet.

Vloženo (editace)

Píšeš, že jsi měl možnost testovat a že si nepředstavíme co vše Yetina projede. Rozepiš se trošku o tom! Dík.

Editováno: , autor: Sranki
prosim, necituj predchadzajuci prispevok ;)
Vloženo (editace)

Měl jsem možnost otestovat předpremierovou verzi Yetiho. Motor 2.0 TDI, 4x4. Jezdil jsem převážně za sucha. Třeba svah louka kolem 12 stupňů + teréní mezičky mezi loukama 40 stupňů. Kolmo dolů, otočka, kolmo nahoru. Nájezdový úhly byly takový, že už přední část nabírala hlínu. Při sjíždění z mezí se auto pří šikmém nájezdu převracelo na předek stím, že zadní jedno kolo bylo v 70 cm nad zemí. Krátká část byla i po sjezdovce, ale to jenom začátek sjezdovky s různejma hrbolama a boulema. A nejsem ten typ, že má půjčený auto, tak s tím můžu prasit, všechno bylo v klidu a žádný ničení auta. Nejsem žádnej novinář, tak to tak asi nedovedu dobře popsat, ale pocit z jízdy a jízdních vlastností super. Kdybych měl ty peníze, tak bych šel do Yetiho :palec2:

Editováno: , autor: Sranki
prosim, necituj predchadzajuci prispevok ;)
  • o 1 rok později...
Vloženo (editace)

Reseni zvyseni od Delta 4x4 je sice hezke, ale zdaleka ne bezproblemove. Staci si precist nemecke Yetiforum. Delta mela verzi +25mm, kterou pozdeji stahla a po case nahradila verzi +20mm. U nekterych vozu se po montazi ozyvalo pri prudsi akceleraci od predni napravy hrceni. Problem je ve zmene uhlu prednich polosi a tim neprimerenemu zatizeni hnaciho mechanizmu. I podle fotek bylo zrejme, ze uvedena uprava je nic moc. Ted pry nabizi tuto upravu "s upravou", ktera ma podle vyjadreni firmy hrceni definitivne eliminovat. Za nejakych 600euroklacku.Ne nekup to...

post-46600-0-61220500-1338638780_thumb.j

Editováno: , autor: autofun

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...