Publikováno Září 29, 201014 r Tak toto vyzerá fakt skvele! To by snáď chcel asi každý z nás.. Ale tá suma, tak trochu "Nemecká"... http://www.autokaleidoskop.cz/Novinky/Skoda-Yeti-4x4-s-vyssim-podvozkem/ http://www.delta4x4.com/content/view/94/85/lang,de/ Upraveno Září 29, 201014 r od Tomino Men.
Září 30, 201014 r Co se ti na tom líbí, ty jeskyně nad kolama ? Hrůza, to se Škodovce moc nepovedlo. To já spíš uvažuju o sníženém podvozku o 35 mm a podložkách pod kola cca 20 mm.
Říjen 25, 201014 r Taky jsem PRO snížení než zvýšení,a podložky by taky nemuseli vypadat špatně.Hned jak to bude,fotky sem
Říjen 25, 201014 r Autor Ide o to, ako Yetiho beriete. Ak ho chcete ako väčšina ľudí SUV, takže pri zemi. Ale mne sa páči, keď "džíp" je džípom.. (berte to s rezervou)
Říjen 26, 201014 r Jezdím 95 % po silnici takže snížení podvozku bez problému. Snížením podvozku netrpí člověk snížením komfortu, pouze v mezních stavech ( náklonech jsou pružiny přitvrzeny, z čehož vyplývají i lepší jízdní vlastnosti. Podložkami pod koly se vše ještě násobí. Samozřejmě vše v rozumné míře tuningu - žádné extrémy. Upraveno Leden 11, 201114 r od JosefP
Říjen 27, 201014 r Mě by se 2,5 cm navíc taky libili a ty jeskyně nad kolama se mi právě libi. Yetiho kupuju právě proto ,že potřebuji jezdit i mimo silnice.
Březen 22, 201114 r To taky nechápu, proč si teda kupujete Yetiho, když ho chcete snižovat a jezdíte pouze po silnici. Škoda auta pro Vás Měl jsem možnost otestovat Yetiho a málo lidí si dovede představit, co je schopen Yeti projet.
Březen 22, 201114 r Píšeš, že jsi měl možnost testovat a že si nepředstavíme co vše Yetina projede. Rozepiš se trošku o tom! Dík. Upraveno Březen 23, 201114 r od Sranki prosim, necituj predchadzajuci prispevok ;)
Březen 23, 201114 r Měl jsem možnost otestovat předpremierovou verzi Yetiho. Motor 2.0 TDI, 4x4. Jezdil jsem převážně za sucha. Třeba svah louka kolem 12 stupňů + teréní mezičky mezi loukama 40 stupňů. Kolmo dolů, otočka, kolmo nahoru. Nájezdový úhly byly takový, že už přední část nabírala hlínu. Při sjíždění z mezí se auto pří šikmém nájezdu převracelo na předek stím, že zadní jedno kolo bylo v 70 cm nad zemí. Krátká část byla i po sjezdovce, ale to jenom začátek sjezdovky s různejma hrbolama a boulema. A nejsem ten typ, že má půjčený auto, tak s tím můžu prasit, všechno bylo v klidu a žádný ničení auta. Nejsem žádnej novinář, tak to tak asi nedovedu dobře popsat, ale pocit z jízdy a jízdních vlastností super. Kdybych měl ty peníze, tak bych šel do Yetiho Upraveno Březen 23, 201114 r od Sranki prosim, necituj predchadzajuci prispevok ;)
Červen 2, 201213 r Reseni zvyseni od Delta 4x4 je sice hezke, ale zdaleka ne bezproblemove. Staci si precist nemecke Yetiforum. Delta mela verzi +25mm, kterou pozdeji stahla a po case nahradila verzi +20mm. U nekterych vozu se po montazi ozyvalo pri prudsi akceleraci od predni napravy hrceni. Problem je ve zmene uhlu prednich polosi a tim neprimerenemu zatizeni hnaciho mechanizmu. I podle fotek bylo zrejme, ze uvedena uprava je nic moc. Ted pry nabizi tuto upravu "s upravou", ktera ma podle vyjadreni firmy hrceni definitivne eliminovat. Za nejakych 600euroklacku.Ne nekup to... Upraveno Červen 2, 201213 r od autofun
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.