Přejít na obsah

Yeti


Leftfield

Doporučené příspěvky

Včera jsem jel pro chleba a přijel asi za 3 hoďky, protože jsem nemohl odolat a v tak krásném dni jsem zařádil s Yetim. Je jako droga, návyková a hrozně nebezpečná. Připadám si za volantem vždy jak opilý :punk: Mno, zkusil jsem nadoraz, co všechno zvládne, a jednu fotku jsem přiložil k mému profilu, mrkněte. Je pašák. Jen jsem s ním pak musel zase do myčky (už potřetí za 14 dni :D )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pro všechny:

nebojte se a svého Yetiho prubněte. Nejdřív jsem se mrknul, jestli tam není nějaký kámen a pak jsem to prostě zkusil. Myslel jsem, že to půjde v poho vyjet. A nikdo mě nevytahoval a ani auto nesedí, jak to možná vypadá. Jelikož jezdím v práci se vším možným a přes všemožné terény a různou rychlostí, nebojim se ryskovat. Ale nikdy bych neriskoval zdraví a poškození mého Yetíka :palec2: Teď jsme dostali do práce Yetiho 4x4, tak jsem zvědavý, co s tím vše půjde projet. Ale musíme si tak půl roku počkat, až ho zajezdí šéf a pak nám ho nechá ;) Jinak opravdu mám jenom dvoukolku a motor 1.2 TSi

Editováno: , autor: shaolin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mladá Boleslav, 18. dubna 2011 - Po roce přichází ŠKODA opět s inovacemi a změnami, které upravují nabídku vozů ŠKODA tak, aby byly pro zákazníky ještě atraktivnější. Vylepšení, kterými prošly všechny modelové řady, se promítnou na vozech modelového roku 2012, tedy na vozech vyrobených od 22. kalendářního týdne 2011.

Mezi největší inovace modelových řad Fabia a Roomster patří zavedení ekologické verze Green tec pro motorizace 1,2 TSI/63 kW a 1,2 TSI/77 kW s manuální převodovkou. Pro modelovou řadu Fabia bude verze Green tec dostupná také pro tříválcový motor 1,2 12V HTP/51 kW. Green tec je označení pro modely vybavené technikou modelů GreenLine (start-stop systém, systém rekuperace brzdné energie, pneumatiky se sníženým valivým odporem) a dostupné v širší škále motorizací s kompletním seznamem mimořádných výbav. Výbavové verze Scout si budou moci zákazníci nechat vybavit LED denními svítilnami. Akční modely Family Grand budou v nabídce s interiérem Family v modrém provedení, který tak doplní dosavadní černé čalounění.

Nejviditelnější inovací modelu Yeti je dvojbarevný koncept, neboli kombinace jedné ze čtyř barev střechy s odlišnou barvou karoserie, který je dostupný jako součást paketu Bicolour pro výbavové stupně Active, Ambition a Experience. Výběr barvy karoserie se od modelového roku 2012 rozšíří i na barvy zvláštního lakování. V nabídce se rovněž objeví nová 16“ kola z lehké slitiny Nevis. Praktické využití interiéru vylepší na přání dodávané opěradlo sedadla spolujezdce sklopné zcela vpřed spolu se sklopnými stolky na zadních stranách opěradel předních sedadel. Díky tomu bude možné přepravovat v interiéru delší předměty nebo případně využít sklopené opěradlo jako odkládací stolek. Nezávislé přídavné topení bude při objednání z výroby dodáváno automaticky s dálkovým ovládáním.

V současné době nabízený limitovaný model Yeti Champion nahradí od modelového roku 2012 nový limitovaný model YetiFresh. K dispozici bude ve dvou variantách: Fresh I a Fresh II. Již v základní výbavě nabídne stříbrný střešní nosič, boční ochranné lišty s ozdobným chromovým proužkem, nová litá dvoubarevná 17“ kola Matterhorn, exklusivní metalickou barvu Oranžovou Cayene popřípadě jinou barvu z nabídky metalických barev či barev zvláštního lakování, rádio s CD/MP3, SunSet a další prvky komfortní výbavy.

S modelovým rokem 2012 přibudou také v modelové řadě Octavia verze Green tec s benzinovým motorem 1,4 TSI/90 kW s manuální převodovkou, nebo s naftovým motorem 1,6 TDI CR DPF/77 kW s manuální převodovkou. Upravená specifikace modelu Octavia Combi GreenLine vychází pro modelový rok 2012 výhradně z výbavového stupně Ambiente a má kombinovanou hodnotu emisí CO2 107 g/km. K modelům RS je nově možné v rámci mimořádné výbavy objednat tažné zařízení. Nezávislé přídavné topení bude při objednání z výroby dodáváno automaticky s dálkovým ovládáním.

Příjemnou uživatelskou inovací je zavedení mimořádné výbavy „Ventilace předních sedadel“, kterou ocení majitelé vozů Superb zejména v letních měsících. Exteriér zušlechtí nové designy kol z lehké slitiny o velikosti 17“ (Laurel) a 18“ (Luxon).

Napříč všemi modelovými řadami došlo k vylepšení funkcí rádií, navigačních systémů, multimediálního rozhraní MDI a příprav pro telefon GSM. Největší pozornost zaslouží navigační systémy Amundsen a Columbus, které budou nově dodávány včetně mapových podkladů nainstalovaných již z výroby. Navigační systém Amundsen může být na přání vybaven rovněž přijímačem DAB a handsfree modulem GSM II.

Paletu vnějších barev oživí nové odstíny: modrá Lava (všechny modely), zelená Malachit (Roomster, Yeti, Superb), šedá Platin (Fabia, Octavia). Jedná se o metalické laky, které nahradí dosavadní odstíny modrá Storm, zelená Amazonian a modrá Aqua.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 5 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 6 měsíců později...

Ahoj, měl bych na Vás dotaz.... pokud vše dobře dopadne, budu řešit koupi auta, určitě SUV,nafta,4x4. Ze všech kandydátů zatím zůstal v kurzu Yeti a Honda CRV. O Yetim jsem už toho četl až až....o CRV tolik info není. Během následujících pár dní si půjdu obě auta vyzkoušet, projet se a taky si nechat vyčíslit ceny servisu a některých díků. Bohužel při výběru auta hraje velkou roli kufr, jinak by asi bylo vybráno... Máte někdo s Hondou CRV 3gen v 2,2 nafte zkušenost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolik vám vychází běžnej roční (nebo po ujetí km) servis? Když jsem byl teďkom s Fabií a hodili jsme na téma Yeti řeč, tak mně bylo řečeno, že Yeti vychází kolem 4tkč a větší servis o něco víc, cca kolem 6tkč

Co se týká Hondy, rozhodil jsem pár e-mailů po prodejcích a u jednoho servis se slevou normální kolem 4.000Kč, velkej servis 8.000Kč + po dobu servisu zapůjčení náhr.vozidla zdarma. Druhej prodejce odepsal běžné servisy kolem 8.000Kč, velkej kolem 10.000Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 10 měsíců později...

Paráda! V teste spokojnosti zákazníkov v Nemecku je Škoda Yeti na skvelom piatom mieste...!!!

 

http://auto.pravda.sk/magazin/clanok/288015-j-d-power-2013-najlepsie-je-volvo/

 

Po zákazníckom úspechu v Británii (http://www.skoda-auto.sk/sk-sk/news/britski-vodici-miluju-model-skoda-yeti) je to pre snežného chlapíka ďalší cenný skalp. :);)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...