Únor 8, 201015 r O rentabilnosti dost pochybujem. Tie raznice na plechy su brutalne draha zalezitost.
Únor 8, 201015 r Uvidí se za rok, dva, až jak se bude prodávat normální velikost a co bude žádat trh. Jistě, že jsou drahé, ale to je dnes všechno
Únor 9, 201015 r O rentabilnosti dost pochybujem. Tie raznice na plechy su brutalne draha zalezitost. Kdyz to bude o 20k cisteho prijmu drazsi nez standardni verze a proda se jich 10 tisic rocne, bude jenom tenhle rozdil 200 milionu za rok. To by mohlo stacit.
Únor 9, 201015 r Dolezity je prieskum trhu, ktory si urobi Skoda a na zaklade, ktoreho rozhodne nejaky manazer a nie to co si tu mi myslime
Únor 13, 201015 r neviem naco maxi yeti .. mali ho urobi velkeho ako je tiguan . a nemusel nikto riesit predlzeny yeti ... skoda
Únor 14, 201015 r Už teď jsou prodejní čísla docela dobrá a mohla by se ještě zlepšit. Nehledě na to, že většina "plechů" bude u obou modelů stejná. Nechme se překvapit.
Únor 15, 201015 r čau kluci 2x se mě stalo za posledních 14 dní, že přijedu domů a zhasnu motor a jede mě ventilátor. Přitom teplota motoru na 90st a klidná jizda v -2st. čím to je?????
Únor 15, 201015 r Mohu potvrdit.. klidná jízda, venkovní teplota -3° Vypnu motor a najednou ventilator.. docela prekvapko..
Únor 15, 201015 r To se mě u žádného auta nikdy nestalo... teplota stejna pořád 90st takže termostat ok ale proč to jede nechápu ted v zimě.....
Únor 15, 201015 r Musím říci, že se mi to také už asi 3x stalo a nikdy to nebylo po nějaké drastické jízdě. Dokonce jednou to bylo při mínus 7,5 stupních.
Únor 15, 201015 r Tak jsme 3. Hmmm snad ve škodovce neřeknou: TO JE V POHO... co to bude dělat ve 38st v Dubrovníku v létě.
Únor 15, 201015 r Já bych dokonce řekl, že nejčastěji se tento "problém" objeví, když motor není moc v tahu.
Únor 16, 201015 r Potřebuji radu. Když má Yeti rezervu tak je 16 a potřebuji rozměr ? Podle mě asi není standartních 215/60/16 a ale dojezdovka ne? ve škodovce říkali že není že by yeti měl dojezdovku... Tak jestli máte rezervu napiště mě rozmer diiiiiiiiik
Únor 16, 201015 r Jak píšeš. Škoda dojezdové kolo (takovou tu galusku s nápisem max.80km/h) nedělá. Takže jako rezervu můžeš použít jakékoli kolo co máš uvedené v techničáku. Klidně i to 215/60/R16. Nevýhodou tak širokého kola je samozřejmě o to menší kufr.
Únor 17, 201015 r Proč ji tedy má v konfigurátoru a viděl sem ji v Yeti normálně na salonu. POKUD má Yeti rezervu tak pouze tuhle. V konfigurátoru je za 1800,- nechci sebou na dovolenou sebou vozit velkou zimní 16 elektron. Jinak dle škoda servisu se Yeti v -3st dohlazuje asi je mu horko, proto mu jede ventilátor v zimě Upraveno Únor 17, 201015 r od David C3
Únor 17, 201015 r Nápisy tam sice sou, ale je to klasické normální kolo. Ben má pravdu, že takový ty kolečka se nedělají. Já mám třeba v R za roku 2008 sice neplnohodnotné (ocelové) kolo, ale je to 195/55 R15 s pneumatikou Continental. Není to jenom to dojezdové.
Únor 17, 201015 r OK takže je to klasický rozměr 215/60/16 jen na plechu proto je tam napsano neplnohodnotné?
Únor 17, 201015 r Škodovka pod oficiálním pojmem neplnohodnotné rezervní kolo nemyslí v žádném případě nám známou dojezdovou" žiletku", ale pojmem neplnohodnotné myslí třeba, že když máme na autě alu 16", tak nám dá do rezervy plnohodnotný plecháč-ale 15", proto to nazývají neplnohodnotné !!
Únor 17, 201015 r Přesně jak píše Dick. Davide, to foto je fakt z Yetiho? Nekoukl ses co je napsáno na pneumatice (na fotce není vidět), to by asi vyřešilo tenhle problém.
Březen 4, 201015 r Už to bylo tuším v novinkách, ale oficiálně byl potvrzen 1.4TSI/90kW někdy na polovinu roku.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.