Přejít na obsah

Yeti


Leftfield

Doporučené příspěvky

Musim priznat ze mi taky nejak nejde na rozum, ze tam neni 1.4TSI, prijde mi hrozny skok od 1.2TSI a pak az 1.8TSI, ale tak on ten motor byl jeste syrovy vid, ale tak zklamany jsi nebyl?a jak se to chovalo treba v elascite (pruznosti) treba predjizdeni a tak, no asi taky budu muset absolvovat tu jizdu :) ale ve fabce to bude asi jezdit zajimave vid :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ to je pravda ze by se to tam tlouklo hodne asi i cenou mezi sebou a tak, no ta 1.2TSI bude ood ve fabce ,tady bude takove ze to nenadchne ani neurazi, takove na pohodu, ale kdyz jsem videl toho mista, v motorem prostoru, oleh´jovy filtr nahore, takze pro servisaky idelani motor asi, me stacilo vymenovat zarovku na svoji fabce vcera, jsem myslel ze ten motor rozeberu :( tak malo mista

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když chce člověk 1.8TSI, tak musí přihodit tuším snad asi 140k, to je strašně moc. S tou 1.2 jsem jel krátce, bylo to po opuštěné silnici, zkoušel sem několikrát rozjezd, přidávání plynu během jízdy, trochu toho blbnutí na vyzkoušení podvozku. Na nějaký hodnocení motoru to nebylo. Každopádně dojmy jsou - po přidání plynu prodleva jako u dieslu, pak najednou zrychlení. Papírově to má stovku o něco horší než 1.6 v R a subjektivně bych řek, že to bude tak nějak odpovídat. Pružností něco mezi 1.4 a 1.6 s tím, že je tam to turbo a v nízkých otáčkách je to ještě chcíplejší do nástupu turba a mnohem živější po jeho nástupu s mírným vadnutím nahoře. Nevim, jestli sem to napsal srozumitelně :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak se nechape prekvapit jestli postupem casu se rozsiri i nabidka motoru, treba o 1.4TSI, no jinak popsal jsi to jako z bezneho provozu, ja jsem s 1.6 16V 77Kw nejel, jen s 1.4 16V 63Kw, tak jestli to jede o neco lip tak to neni asi spatne, ale jak rikas jen na normalni jezdeni, ale zas si rikam ze kdyz uz Yeti, tak asi by byl hezky ve verzi 4x4 ale ten priplatek je masakr a v tom 2.0TDI 81kw, by me to zajimalo, ono se to nabizi uz od zakladni vybavy myslim, ale druha otazka kolikrat clovek opravdu docenni tu 4x4

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tu 81kW sem zkousel v GVI a bylo to hodne prijemne svezeni. Prakticky sem nepoznal, ze je to nafta - dokonce bych rekl, ze turbo se projevovalo min jak tady u te 1.2. Jestli si Skoda neda rict, tak by to po rozumnem cipu mohla byt alternativa k te 1.4. Jenze to clovek musi pocitat s 50k za naftu a dalsi prachy za cip... to uz se pomalu vyplati fakt ta 1.8.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na autu.cz naopak prej zadnou turbodiru nepozorujou, tak ja nevim :) Prijde mne, ze maji trosku tendenci hazet veci do extremu. Uvidim az se s tim projedu jindy. Spatny to urcite neni, minimalne na to kvuli tomu turbu clovek nemusi v pripade potreby az tolik dupat nebo podrazovat. Na druhou stranku, zrychluje to skokove. SU fakt zvedavej na druhej kontakt.

Jinak kdyz sme u toho testu - nesouhlasil bych tam se spoustou dalsich veci.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pěkně? no já nevim, ale už jenom s tím podvozkem... ta výška je tam poznat, stačí pákrát cuknout volantem. mně se to auto líbí, ale tenhle test považuju za trochu extrémní. je to prostě R o třídu vejš, prostorově je to to stejný, podélně a kufrově mírně horší. zrovna třeba šířku vpředu, která je u Y o 5cm větší a v tom testu ju chválijou sem nějak extra nepozoroval. prodejci mně nezávisle na sobě řekli to stejný. já su rád, velká kráva by byla spíš na vobtíž.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak od štvrtku som aj ja členom yetiklubu. 103kw 4x4 Advantage modrá aqua.

Tie testy na auto.cz sa ani mne nezdajú, napr. presadol som zo Suzuki Ignis a Yeti sa oproti nemu v zatačkach nakláňa viac.

Jazdný komfort na letných 215/60 R16 gumách je výborný, no teraz som prezul na 205/55 R16 (majú skoro rovnako vysoký profil ako 17ky) a búcha a nadhadzuje to viac. Ale auto je to každopádne výborné vyhovuje mojím potrebám na 100%.

Neviete niekto o koľko resp. či vôbec má yeti s paketom pre zlé cesty zvýšenú svetlú výšku? moj predajca mi nevedel odpovedať...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím proč jsi tam dal jiný než povolený rozměr?

Mam ten rozmer v technickom, takže je povolený... Inak chcel som 215/60 ale predajca nebol schopný tie gumy objednať - zohnať (nahneval ma)... tak stále prezúvanie odkladal a auto stálo na predajni až som ho nakoniec prebral na letných. Na druhý deň mi volá, že mu prišli papiere a aj gumy, tak som došiel prezuť, prezuli ho, pristavili a pozerám, že gumy sú 205/55. Vravím, že tam nemôžu ísť... Pozrel som do technického a boli tam napísané, tak som to nechal tak... ponahadzoval som puklice a je to v pohode

EDIT:podľa návodu je to jediný rozmer, na kt. môžeš dať sneh. reťaze (aspoň nejaké +, plus ešte aj pneu sú lacnejšie)

Editováno: , autor: mirko86
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...