Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Mám dotaz nevíte někdo jestli by šel napasovat motor 1.9D z felicie do favorita?

Šel by. proč by ne. Jen co ti na to řeknou na STK a policajti.

Navíc to není jen vo motoru, ale bude to chtít přizpůsobyt i přední nápravu pro těžší motor )péra, tlumiče) možná i brzdy.

Musel bys do skeletu Fáva dostat stejnou upevňovací strukturu, jaká je v kastli Feliny. To znamená odpovídající závěsné body pro motor, převodovku i nápravu. Tu bys musel taky použít z Feli 1,9D, je jiná = silnější a s vyšší nosností než u benzínové verze.

Protože Feli má i jinak vyztuženou strukturu skeletu, nevím, jak by se s tím Fávo chovalo - jeho kastle se kroutí už tak jako psí víno, tak si představ, co s tím udělá zhruba metrák váhy navíc na předku. Ty výztuhy jsou vevařené už dovnitř jednotlivých výlisků skeletu, zvenku nejsou vidět.

Další věc - rozměry. Netuším, jestli mají shodné základní rozměry - tedy aspoň rozchod kol. I podle toho budeš muset dimenzovat podběhy a blatníky.

Brzdy jsou myslím shodné, ono do 13" kol se o moc větší kotouče nevlezou. Jiné jsou jen vzdálenosti roviny kotouče od čelní roviny náboje kola = kotouče jsou u Fáva jinak hluboko "utopené" než u Feli, s čímž souvisí i montážní rozměry a vzdálenosti brzdičů = třmenů. Je to kvůli použití slitinových kol, které měla Feli povolené už od začátku výroby - Favority je dostávaly až u pozdějších verzí.  

Při použití nápravy z Feli 1,9D navíc nevím, jestli bude sedět poloha převodky řízení a délka sloupku řízení + spojovací tyče k volantu.

A to jsou jen fyzické problémy, které čekají případného úpravce na cestě k dieselovému favoritu. Další jsou problémy s evidencí a na STK, které už tady nastínil Luďa - jen s tou výjimkou, že policajti na to neřeknou nic, pokud to projde STK. A fingovaně "projít" už dnes je dost o hubu - hlavně pro ty z dotyčné STK, kteří by takovou úpravu pustili a opatřili "beranem"...

Jo, holt jsme se vhrnuli do Svazu Eurohujerských socialistických republik a království, kde jsou takové kutilské snahy "total verboten" - ne jako v zemích za "Velkou Louží", kde technickou prohlídkou projde všecko, co má volant, 4 kola a ujede na silnici 100m bez toho, aby se to rozpadlo na prvočinitele... 

  • Autor

Díky za vyčerpávající odpovědi.Mám totiž benzínáka v kopru a možnost motoru 1.9D za slušnou cenu.Ale je to docela nerealizovatelné.

Proč nerealizovatelné všechno se dá, ale budeš s tím moct akorát do lesa na dřevo :smich:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.