mipa111 Posted June 16, 2023 Share Posted June 16, 2023 Mám problém na emisích u Favoritu 136L s karburátorem. Volnoběžné emise prochází s velkou rezervou, ale při zvýšených to dává 2x více, než je limit pro CO. Uhlovodíky HC jsou v normě. Změna šroubem bohatosti na to nemá vliv. Na STK mi říkali, že to dělá určitě karburátor, možná nějaká špatně fungující tryska. Neřešil někdo podobný problém, popř. neznáte někoho, kdo by to uměl opravit? Děkuji za radu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlgaVanova Posted November 15 Share Posted November 15 Dobrý den, řeším teď stejný problém s Favoritem. Neprošel emise. 😭 Jak jste prosím nakonec dopadl a situaci vyřešil? Moc Vám děkuji za odpověď . Jsem z toho krapet zoufalá, nevím co vlastně chtít v servisu. Díky O. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ondra16V Posted November 15 Share Posted November 15 @OlgaVanova dotyčný tady byl naposledy v červenci 2023... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted November 15 Share Posted November 15 No co, najít servis, který umí dělat tyhle motory a dát jim protokol z emisí, ať to seřídí. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlgaVanova Posted November 18 Share Posted November 18 Díky všem moc za zprávy. ❤️ Trochu jsem doufala , že se Mipa111 zjeví. No nic, naivita je někdy moje druhý jméno. 🤣V prosinci půjde Fáfa pod kudlu. Tak jsem zvědavá 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted November 18 Share Posted November 18 Tak ať ti to dobře dopadne. A pokud napíšeš výsledek, budeme rádi. Ne jako zakladatel tématu... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlgaVanova Posted November 18 Share Posted November 18 Děkuji. 🥺😊 Jestli na to přijdou, tak určitě napíšu 👌 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
McMatej Posted November 18 Share Posted November 18 Nevím přesně jaký karburátor má Favorit, ale jak si tak vzpomínám, tak umělo pozlobit prohnuté víčko. Hlavně aby to nebyl moribundus. 😉 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjdefort Posted November 19 Share Posted November 19 (edited) Víčko se prohejbalo na starejch škodovkách, favorit má karbec LEKR celohlíník a timhle netrpí... Jinak dřív když přijelo fáčko na emise, vzal technik do ruky šroubovák a seřídil otáčky a bohatost, aby se to vešlo, dneska už jsou asi líný nebo to neuměj.. Nevim odkud autorka je, ale případně můžu pomoct komplet se seřízením motoru a zařízením STK Edited November 19 by pjdefort 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlgaVanova Posted November 19 Share Posted November 19 Bylo mi řečené, že teď jsou přísnější pravidla ohledně emisí. Dřív by to třeba prošlo. Kdyby to teď nějak ojebali a přišlo se na to tak zavřou celou stanici. Nemyslím si, že by si vymýšleli. 👌Bylo mi řečené , že asi někde pod karburátorem přisává vzduch. Špatné těsnění/hadičky/filtr/seřídit volnoběh/že má vyšší otáčky než by měl mít. Že to může být čímkoliv. Ale že by měl jít spravit-DOUFÁM - přece jenom máme spolu už dlouholetý vztah. Prý najít někoho kdo mi to seřídi bude zajímavé, to mi řekli i v jednom servisu kde teda dělali jen elektroniku. 🤣 Každopádně pánové, asi si umíte představit jak tomu všemu rozumím. 🤣🤣🤣🤣🤣🥺 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlgaVanova Posted November 19 Share Posted November 19 (edited) Každopádně jestli neprojde , je možný že se ozvu . 🤣 Děkuji za pomoc.❤️ Edited November 19 by OlgaVanova 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.