Publikováno Říjen 27, 201014 r Měl jsem problém s Octavií 1.9 TDI 66Kw, Při vyšších otáčkách zničehonic ztráta výkonu. Stačilo vypnout a znova nastartovat. Na diagnostice to píše překročení tlaku nebo tak něco. Už se to zde určitě řešilo. Můj problém spočíval u podtlakové regulace turba která nezavírala díky rzy která se utvořila na té tyčce uvnitř těla takže turbo mělo pořád vysoký tlak a řídící jednotka přepla do nouzáku.Podtlaková regulace turba se musí demontovat a sundat ochranný kryt, pod ním je otvor, ten se musí zvětšit vrtákem a nějakým šroubovákem tu rez odstranit(pozor na membránu) a vysypat ven, tím docílíte zavření. Docela jsem koukal kolik tam toho bylo. Po opravě auto projeto a zatím vše ok.
Listopad 3, 201014 r Zdravím,myslím že mam stejný problém!Chci se zeptat jestli se rozsvítila kontrolka jak se motor přesunul do nouzového režimu?Měl to nedělá!Pokusím se vyčistit a uvidím!
Listopad 3, 201014 r ahoj mam ten samy problem u 1.9 TDi 81kW r.v 1999 tak se chci zeptat jestli je to stejne i u te 1.9 jak presahnu rychlost 150km/h tak plynovy pedal nereaguje na seslapnuti a pokud vypnu motor a znovu nastartuji tak motor se dostava do otaček normalně.
Listopad 3, 201014 r No mělo by to být stejné, jsou to prakticky stejné motory!Jinak jsem se díval na zadičky od podtlaků a nešel jsem jednu prořezanou!Ostatní moc nevypadají k světu!Pokusím se je zítra výměnit a uvidim jestli to bylo tím!Jinak budu pokračovat asi tím regulátorem tlaku!
Listopad 4, 201014 r Tak hadičky vyměněný a uvidi se jak to dopadlo!Jinak 1m hadičky stojí ve Škodě 370,- ja jsem sehnal tu samou za 28,-/1m
Listopad 4, 201014 r Měl jsem problém s Octavií 1.9 TDI 66Kw, Při vyšších otáčkách zničehonic ztráta výkonu. Stačilo vypnout a znova nastartovat. Na diagnostice to píše překročení tlaku nebo tak něco. Už se to zde určitě řešilo. Můj problém spočíval u podtlakové regulace turba která nezavírala díky rzy která se utvořila na té tyčce uvnitř těla takže turbo mělo pořád vysoký tlak a řídící jednotka přepla do nouzáku.Podtlaková regulace turba se musí demontovat a sundat ochranný kryt, pod ním je otvor, ten se musí zvětšit vrtákem a nějakým šroubovákem tu rez odstranit(pozor na membránu) a vysypat ven, tím docílíte zavření. Docela jsem koukal kolik tam toho bylo. Po opravě auto projeto a zatím vše ok. Tohle je jen chvilkové řešení. Navíc pokud je tam už větší množství rzi, bývá chycená i membrána. Tohle je dobré před prodejem vozu, pokud chce někdo ušetřit.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.